Gå til innhold

Den store matfesten - Toscana


Krutthøna

Anbefalte innlegg

Noen som så den første episoden?

Helt ok program, men jeg irriterer meg allerede over Jon Georg 🙈 Litt for dominerende og sjefete for min del. 
Hasse Hope har jeg aldri hatt sansen for 🙄
 

Liker godt Vidar, Kevin, Anna Lisa og Marianne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fabienne skrev (9 minutter siden):

Hva er dette og hvor ser man det? 

Det er en matkonkurranse/serie bestående av relativt kjente personer. Går på TV Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et stykke C-kjendiser som gjør noe de ikke kan, nemlig å lage mat? Det var jammen originalt og banebrytende, må jeg si. De må være en svært kreativ gjeng, disse programskaperne som jobber hos TV-Norge..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (På 7.3.2022 den 21.58):

Noen som så den første episoden?

Helt ok program, men jeg irriterer meg allerede over Jon Georg 🙈 Litt for dominerende og sjefete for min del. 
Hasse Hope har jeg aldri hatt sansen for 🙄
 

Liker godt Vidar, Kevin, Anna Lisa og Marianne. 

Så første programmet.

Jon Georg var vel den eneste som hadde litt greie på mat.

Hasse Hope spiller en rolle med ironisk distanse i ethvert program han er med i. Det blir slitsomt i lengden. Samme greia i Camp Culinaris. Noen personer klarer ikke å vise sitt ekte jeg overfor andre personer, men tar på seg en maske.

Anna Lisa har nydelige former.

Endret av AnonymBukser
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sett de to første episodene, førsteinntrykket er midt på treet. Ikke noe jeg kommer til å prioritere tror jeg. "Kjendiser lager mat" er oppbrukt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er enig med Meadow her, kjendiser som lager mat er oppbrukt. De samme folka er brukt i alle realityprogrammer som går.

Et sånt program som " Den store matfesten i Toscana " kunne faktisk vært en unik måte for oss vanlige folk og fått være med på  som brenner for matlaging og vin, spesielt italiensk.

Begynner å bli litt lei av å se de samme folka uansett program som blir lagd her i Norge.

Gi vanlige folk en sjanse!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moivi skrev (6 minutter siden):

Er enig med Meadow her, kjendiser som lager mat er oppbrukt. De samme folka er brukt i alle realityprogrammer som går.

Et sånt program som " Den store matfesten i Toscana " kunne faktisk vært en unik måte for oss vanlige folk og fått være med på  som brenner for matlaging og vin, spesielt italiensk.

Begynner å bli litt lei av å se de samme folka uansett program som blir lagd her i Norge.

Gi vanlige folk en sjanse!

Enig med deg. Hadde vært artig å sett nye, helt "normale" folk. En god blanding av Norges befolkning. Det var jo slik Charterfeber begynte, helt til de plutselig bare hadde med de gamle kjente, som er blitt "kjendiser". 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke Hasse Hope. Han er så slitsom, og får irriterende mye tid i sync (heter det sync?) 

Elsker Toscana, og kjekt med noen nye kjendiser man ikke ser i hvert program. Men håper Hasse går ut tidlig, for tror ikke jeg orker så mye mer av ham. Logger på igjen om noen episoder. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig svak produksjon. Jeg liker egentlig Hasse Hope, mat, kjendiser og Italia.

Men her var det tynt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk programmet er overraskende bra. Man får litt historie bak rettene og delvis hvordan man lager de. Og for en fantastisk location!!!

Men jeg må si meg enig med flere her at jeg håper Hasse Hope ryker ut fort!!! Jeg orker bare ikke den fyren og hans barnslige tiss, promp, bæsj humor!!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snuppelure69 skrev (55 minutter siden):

Jeg synes faktisk programmet er overraskende bra. Man får litt historie bak rettene og delvis hvordan man lager de. Og for en fantastisk location!!!

Men jeg må si meg enig med flere her at jeg håper Hasse Hope ryker ut fort!!! Jeg orker bare ikke den fyren og hans barnslige tiss, promp, bæsj humor!!!

Syns Maria er hakket verre....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt med på Kvinneguiden i en lengre periode uten å ha bruker, men måtte nå opprette en. 

Synes Hasse er så utrolig slitsom og overdriver veldig. Litt det samme med Kristin, hun tar for mye plass og skal alltid være så høylytt. 

Men er det ingen som reagerer på hvor mye alkohol som blir inntatt og vist frem? Synes nesten de ser beruset ut hele tiden jeg. Må bare legge til at jeg ikke er i mot alkohol, drikker mye selv. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

131291 skrev (2 timer siden):

Jeg har fulgt med på Kvinneguiden i en lengre periode uten å ha bruker, men måtte nå opprette en. 

Synes Hasse er så utrolig slitsom og overdriver veldig. Litt det samme med Kristin, hun tar for mye plass og skal alltid være så høylytt. 

Men er det ingen som reagerer på hvor mye alkohol som blir inntatt og vist frem? Synes nesten de ser beruset ut hele tiden jeg. Må bare legge til at jeg ikke er i mot alkohol, drikker mye selv. 

 

Er ikke det bare morro da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende stor og bra premie, spesielt til å være «kjendis» program! (Ja, vet de får en bil (evt penger..) på kjendis farmen). 
Men 1 års forbruk av mat OG reisegavekort på 100 000 kr er ganske bra..

MEN, premiene under småkonkurransene er ganske sløve?! Feks noen små desserter var premien i en av konkurransene der de var to og to på lag? Syns absolutt de små konkurransene burde ha premier i form av fordel i neste konkurranse el. 

Vet ikke hvem av dem jeg ønsker skal vinne, lettere å komme på de jeg absolutt ikke unner premien😳😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrrrrrusomme Ronny som matprogramleder, han som de laget fast spalte til på P3 morgen fordi han ikke spiste annet enn burger uten noe, eller noe sånn? 
 

I dag skal Ronny smake på agurk…jeg sluttet å høre på P3 pga ham 🤪

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Neket said:

Grrrrrrusomme Ronny som matprogramleder, han som de laget fast spalte til på P3 morgen fordi han ikke spiste annet enn burger uten noe, eller noe sånn? 
 

I dag skal Ronny smake på agurk…jeg sluttet å høre på P3 pga ham 🤪

Hvordan plager andre sitt kosthold deg? 🙈 Jeg liker best pizza Margherita, altså bare ost og uten masse annet fyll. Det skader vel ingen? Er jeg grusom fordi jeg er kjedelig i matveien? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...