Gå til innhold

OM det at han snur..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men det var du som valgte å fortsette å ha nettsex med han når han tok kontakt igjen tiltross for at du visste hvordan han er, så den får du nesten ta på din egen kappe.

Anonymkode: 30ecd...59d

Ja..Har latt hanv ite det også- Mange ganger faktisk,fordi jeg virkelig VIL han skal trives med åsnakke med meg. Jeg liker han faktisk ganske godt, som jeg sier.

Han er ganske ryddig i hodet, og knytter seg sikekrt til andre ting,som han overhodet ikke vil si bare..herregud

Anonymkode: d6e8a...5a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja..Har latt hanv ite det også- Mange ganger faktisk,fordi jeg virkelig VIL han skal trives med åsnakke med meg. Jeg liker han faktisk ganske godt, som jeg sier.

Han er ganske ryddig i hodet, og knytter seg sikekrt til andre ting,som han overhodet ikke vil si bare..herregud

Jeg forstår at du liker han, men du må virkelig innse at han ikke liker deg. Man kan ikke tvinge noen til å like en. 
beklager at jeg er brutal, men fyren bruker deg, kanskje på tide å ta det innover seg?

han har null interesse for noe annet enn musa di, og det har han sagt rett ut til deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg forstår at du liker han, men du må virkelig innse at han ikke liker deg. Man kan ikke tvinge noen til å like en. 
beklager at jeg er brutal, men fyren bruker deg, kanskje på tide å ta det innover seg?

han har null interesse for noe annet enn musa di, og det har han sagt rett ut til deg.

Relasjonen kunne gått to veier og jeg visste han ikke var interessert i annet ja. Jeg vil ikke tvinge han til å like meg, men det er å snakke som han gjør seg kostbar for. 

Er faktisk han som definerer både start og slutt så han tar vel med sev sin egen stil selv inn mot slutten, kan man vel si.

Jeg synes ofc det er en trist historie, og han synes vel det var en hyggelig liten greie..

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg visste om dette, men er ganske ekkelt å ikke kunne være den hyggelige jenta som ejg egtl vil være paga at ejg føler han disrespekterer meg, men greit

AnonymBruker
Skrevet

Jeez, han vil ikke ha noe forhold. Han vil ikke ha noe annet enn nettsex når det passer han. 

Det er INGENTING for deg å hente eller gjøre. Han vil IKKE noe mer. Skjønner ikke at du orker og gidder å bruke så mye tid på han. Tenk så mye annet fint og koselig du kunne ha brukt tiden din på i stede. 

Du sier til og med ikke noe positivt om han annet enn at du liker han? 

Hvilken diagnoser har du? 

Anonymkode: 20c15...442

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeez, han vil ikke ha noe forhold. Han vil ikke ha noe annet enn nettsex når det passer han. 

Det er INGENTING for deg å hente eller gjøre. Han vil IKKE noe mer. Skjønner ikke at du orker og gidder å bruke så mye tid på han. Tenk så mye annet fint og koselig du kunne ha brukt tiden din på i stede. 

Du sier til og med ikke noe positivt om han annet enn at du liker han? 

Hvilken diagnoser har du? 

Noe mer intetsigende komentar og konstruktiv kritikk skal du lete lenge etter!

Dette er et forum hvor du tar opp for tips råd og innspill-Hva annet man bruker tiden på loggføres ikke her!

Skriv en bok om det istedet!

Lykke til! 

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hva slags fyr er dette? Hvor ofte har dere kontakt? Han har garantert dame! Er han ung?

Anonymkode: 9e45a...f1f

Han heter Simon Leviev, og er i begynnelsen av 30-årene. 

Det som er så trist oppi alt dette er at han er i en vanskelig livssituasjon. Fiendene er etter han, og jeg må støtte han økonomisk fremover.

Forhåpentligvis får vi til et fysisk møte etterhvert. Vi planla å møtes på hotell. 

Anonymkode: 3d8dc...45c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han heter Simon Leviev, og er i begynnelsen av 30-årene. 

Det som er så trist oppi alt dette er at han er i en vanskelig livssituasjon. Fiendene er etter han, og jeg må støtte han økonomisk fremover.

Forhåpentligvis får vi til et fysisk møte etterhvert. Vi planla å møtes på hotell. 

Anonymkode: 3d8dc...45c

Nice try. Du er ikke TS

Anonymkode: b3268...efa

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er faktissk så lett som at jeg liker han og vi lhøre mer om hvem han er.ikke bare i senga

Du får kalle det hva du vil! :)

Ja, det er fremdeles like ekstremt.

Det er ikke normalt å ikke godta at noen ikke liker deg.

• Liker 1
Skrevet

Glem ham og gå videre!

Men hva mener du egentlig med nettsex? Med kamera?
- Så du ikke vet hvor mange som ser på eller om han gjør opptak? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noe mer intetsigende komentar og konstruktiv kritikk skal du lete lenge etter!

Dette er et forum hvor du tar opp for tips råd og innspill-Hva annet man bruker tiden på loggføres ikke her!

Skriv en bok om det istedet!

Lykke til! 

TS

Tips og råd om hva? 🤷‍♀️ At du kaster bort livet ditt på en fyr som ikke er interessert? Det er nok det beste tipset du kan få, glem han og bruk tiden din på noe positivt i stede. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

At han skal være den som bestemmer over hva vil skal dele og hvordan vi skal forholde oss til hverandre-Er noe jeg ikke ser hvordan man kan rettferdiggjøre. Som at det er et nederlag å skulle snakke med og være så negativt innstillt er faktisk ganske frekt. Og tror vel du hadde reagert om jeg hadde satt en prislapp på deg også?

Problemer i relasjonen- Dette lurer jeg på om du kan si noe mer om? Når ble det vanskelig å forholde seg til et annet menneske gjennom å snakke sammen?

DU spør hvorfor han skulle ha tatt mitt synspunkt med i saken? Fordi vi er vel sammen om en relasjon? Og er ikke sikkert han har rett i alt han tror, jeg mener nå ihvertfall han trekker for raske konklusjoner

Tydelig at han kunne være intim med meg, men ikke ønske å snakke me meg. En universell regel om at det er oppskriften på hvordan å få andre til å føle seg mindre verdt gjennom en indirekte diskriminering. Kan du fortelle mer om hva som gjøør det vanskelig å forholde seg til andre, når du tydelig kan være intim med flere?

Spør kun for å få flere sider og innspill nå,gitt at du ikke kan snakke for han og vite hva han tenker og mener. Men kansje har perspektiver jeg ikke vet om eller ser enda

Synes det er sykt sårende at han snakker om å respektere avgjørelser og respektere forskjeller. Han nevner respekt,men virker til å mangle evnen til å se seg selv og respektere behov andre har, ikke bare ahns egne

Han snakker som at å ta hnesyn til hva jeg mener er mas, og derfor at han mister interessen,noe som i seg selv singerer hans egoisme. Ikke vil han si hva han er ute etter eller hva det er som gjør at han savner noe. Han mener det skal være der eller ikke,men måten han oppfører seg på,dyrker ikke noe annet enn fidentlighet,så han vet han går baklengs og snubler i sine egne ord. Kansje du kan hjelpe med å klargjøre da?

Kort oppsummert: til hans forsvar, han sa kun sex.

Det betyr faktisk kun sex. 

Takler man ikke det, bør man avslutte relasjonen.

AnonymBruker
Skrevet
*Mocca* skrev (På 9.3.2022 den 7.15):

Kort oppsummert: til hans forsvar, han sa kun sex.

Det betyr faktisk kun sex. 

Takler man ikke det, bør man avslutte relasjonen.

Spurte han om hvordan hvilken måte han mente han brydde seg før,siden han  ikke er keen lenger

Han sier at han før brydde seg om hva jeg tenkte om han,men ikke nå lenger siden han ikke er keen

At han er så nedlatende og frekk i måten å oppføre seg på,til tross for at drt ikke er noe særlig vanskelige spørsmål er en ting. 

Er så irritert og mest såret at jeg gråter liksom!

Han svarer ikke på spørsmålet men dette er hans trumf Kort,og behandle akkurat sånn. Og forresten,sier jeg sånn til han sp sier han bare at det er sånn han er!

Han tsr på seg en rolle her,og er ute etter hva du ville sagt da,for å få innspill?

Han er helt klart kun interessert i seg selv her, og hva jeg svarte, var at detbikke var et svar på spørsmålet.

Da sa han at drt er det eneste svaret jrg får,desverre.

Hører du den nedlatende og arrogante tonen?

Typ, beklager at det er tøft for deg å høre,men jrg kan faktisk snakke til deg akkurat som jeg vil,uten at du kan gjøre noe med det 

Eller, du kan bli hva du vil,sålenge du blir prest;)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spurte han om hvordan hvilken måte han mente han brydde seg før,siden han  ikke er keen lenger

Han sier at han før brydde seg om hva jeg tenkte om han,men ikke nå lenger siden han ikke er keen

At han er så nedlatende og frekk i måten å oppføre seg på,til tross for at drt ikke er noe særlig vanskelige spørsmål er en ting. 

Er så irritert og mest såret at jeg gråter liksom!

Han svarer ikke på spørsmålet men dette er hans trumf Kort,og behandle akkurat sånn. Og forresten,sier jeg sånn til han sp sier han bare at det er sånn han er!

Han tsr på seg en rolle her,og er ute etter hva du ville sagt da,for å få innspill?

Han er helt klart kun interessert i seg selv her, og hva jeg svarte, var at detbikke var et svar på spørsmålet.

Da sa han at drt er det eneste svaret jrg får,desverre.

Hører du den nedlatende og arrogante tonen?

Typ, beklager at det er tøft for deg å høre,men jrg kan faktisk snakke til deg akkurat som jeg vil,uten at du kan gjøre noe med det 

Eller, du kan bli hva du vil,sålenge du blir prest;)

Dessuten så sa jrg bare at det ikke var et svar

Han svare med at drt er det eneste svaret du får

for en idiot

AnonymBruker
Skrevet

TS du er jo helt klin kokos, og du burde oppriktig oppsøke hjelp. Du virker så gal at du mest sannsynlig blir lagt inn på tvang, og du burde få kontaktforbud mot denne stakkars fyren. Tingene du skriver gir ingen mening, har du tatt noen medisiner/narkotika? Du burde oppriktig kontakte lege og skaffe deg hjelp, det er seriøst skummelt å lese disse psyke greiene du skriver her. 

Anonymkode: 633cf...5b7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

… og i dagens episode av vår populære serie «Don’t stick your dick in crazy» skal vi se at…

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
ClausSaus skrev (51 minutter siden):

… og i dagens episode av vår populære serie «Don’t stick your dick in crazy» skal vi se at…

Og i serien "totalt unødvendige innlegg fra KG's største mansplainer", så var vi kommet til dette. 

Anonymkode: d6969...69d

AnonymBruker
Skrevet

😂 Stakkars de menn som støter på denne kvinnen i det virkelige liv. 

Hun kommer til å låse de fast i kjelleren 🤪

Anonymkode: 12fc3...b50

• Liker 1
Skrevet (endret)

Og i serien "totalt unødvendige innlegg fra KG's største mansplainer", så var vi kommet til dette. 

Anonymkode: d6969...69d

Men kjære deg… nettstedet heter jo vitterlig Kvinneguiden?

Om du vil kalle meg "mansplainer" heller enn "kvinneguide" får nå bli opp til deg.

Endret av ClausSaus
AnonymBruker
Skrevet

dette fremstår egentlig som en ganske typisk Kvinneguiden-tråd....    

Anonymkode: 51477...7df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...