Gå til innhold

OM det at han snur..

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

slett

Endret av Jentepånett
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Carrie_S skrev (1 time siden):

Han er i sin fulle rett til å sette krav for hvordan han ønsker at relasjonen skal være. Han har vært ærlig med deg og sagt at han kun vil ha sex. Det er du som ikke greier å akseptere realitetene. 

Jeg har tidligere vært i et liknende tilfelle, det handlet mye om at jeg var sykt usikker på meg selv og ble hekta bare noen ga meg oppmerksomhet. Det du føler er ikke kjærlighet, men besettelse og det er ikke sunt. Kutt all kontakten med ham, fokuser på deg selv og på å bygge opp selvtilliten din. Hvis du fortsetter å ha kontakt med denne personen, vil du bare bli mer nedbrutt og deprimert. En slik relasjon er ikke sunn. Tro meg: når du kommer ut av dette, vil du få det så mye bedre. 

Jeg er vant med oppmerksomhet fra gutter-Ihverrtfall,så føler jeg ikke at jeg trenger mer enn hva jeg får. Problemet mitt, er at gutter jeg liker, liker ikke meg-Og omvendt. Akkurat med han her,som også kom tilbake-Så synes jeg det er verdt å bli kjent og se hvor det går. Men det er han ikke interessert i-Altså å bli kjent.

Kjipt å høre hva du kaller hekt osv,men jeg tenker at jeg forstår i mit tilfelle-Denne gutten. Har ikke problemer med å forstå hvorfor-Men synes ikke det er riktig at han skal få definere. Han er en ganskegod gutt,bare ikke så kul mot meg,faktisk..Ikke sånn som han er nå. Tar jeg dette opp med han,later han som ingenting. Og klart det sårer,når vi har vært initme over nett fler ganger ogs nakket mye sammen. Derfor at jeg ikke pleier å typ "gi meg selv". Er dårlig stil av han,men han er opptatt av hva han kan få ut av relasjonen, og thats it.

At han oppfører seg som at hva jeg ikke mener er viktig, og trekker seg, har alltid vært hans greie, og jeg har tatt han på det bare..

Men at det skal være så vondt i viljen for å snakke er så latterlig pretendiøst. Men vet jeg er vanskelig for han,så vil ikkegtl være det heller. Men han er ikke mye hyggelig tilbake.

Jeg har også krav på å bli hørt og tar ikke så tungt det å snakke,der gjør han seg sååå vanskelig. Siden ejg egtl ikke vil være vanskelig,så greit.

Anonymkode: d6e8a...5a5

AnonymBruker
Skrevet

TS igjen:

Problemet er at han opppfører seg entitulert til å mene tro og si hva han vil i relasjonen fordi han vet at jeg er mer keen. Nå vil han bare gå,og jeg føler for å si ting jeg også.

Det å oppføre seg på en måte hvor du ønsker noe annet-Det er enting-Men det å ikke velge å høre heller, er ikke akkurat mindre sårende,når det er snakk om å bare stå for hva du mener

Men ja, skjønner at andre inngår i forhold med barn blir gift og har mange års forhold bak seg-Og ønsker ikke å ta han for noe,men hver gang vi snakker er det som at et "nytt"problem oppstår. Han skaper dem. Jeg blir forbanna altså,på det liksom.. SÅ jeg ville faktisk lette ut her-At han kom tilbake også, var dritt for min del. Men så fikk han avvist meg igjen da,sikkert noe han ikke tenker over det heller. Men relasjonen om sex var vel noe løst for han og ikke meg.

Det er hva som er vendepunktet. Han er sykt ufin og foreslo vennskap. Noe han selv ikke engang ønsker når han ikke svarer. Også avviser han uten å høre,så greit. Men er sykt sårt. Så derfor om det å snakke ut om det, men da får han såå vondt i viljen til å snakke og pppfører seg som han er en født østers med forstoppelse

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er vant med oppmerksomhet fra gutter-Ihverrtfall,så føler jeg ikke at jeg trenger mer enn hva jeg får. Problemet mitt, er at gutter jeg liker, liker ikke meg-Og omvendt. Akkurat med han her,som også kom tilbake-Så synes jeg det er verdt å bli kjent og se hvor det går. Men det er han ikke interessert i-Altså å bli kjent.

Kjipt å høre hva du kaller hekt osv,men jeg tenker at jeg forstår i mit tilfelle-Denne gutten. Har ikke problemer med å forstå hvorfor-Men synes ikke det er riktig at han skal få definere. Han er en ganskegod gutt,bare ikke så kul mot meg,faktisk..Ikke sånn som han er nå. Tar jeg dette opp med han,later han som ingenting. Og klart det sårer,når vi har vært initme over nett fler ganger ogs nakket mye sammen. Derfor at jeg ikke pleier å typ "gi meg selv". Er dårlig stil av han,men han er opptatt av hva han kan få ut av relasjonen, og thats it.

At han oppfører seg som at hva jeg ikke mener er viktig, og trekker seg, har alltid vært hans greie, og jeg har tatt han på det bare..

Men at det skal være så vondt i viljen for å snakke er så latterlig pretendiøst. Men vet jeg er vanskelig for han,så vil ikkegtl være det heller. Men han er ikke mye hyggelig tilbake.

Jeg har også krav på å bli hørt og tar ikke så tungt det å snakke,der gjør han seg sååå vanskelig. Siden ejg egtl ikke vil være vanskelig,så greit.

Men altså igjen- når en person sier at de er ute etter bare sex, så er det faktisk bare det de er ute etter, da kan du ikke forvente så veldig mye mer. Han har sagt det rett ut til deg og faktisk ikke engang prøvd å føre deg bak lyset.

jeg skjønner at det er vondt, og at du knytter deg veldig fort til personer, men man bør aldri gå så langt som å trygle en person som ikke vil ha deg til å fortsette med deg, og ikke ta ett nei for ett nei.

jeg skjønner at du er lei deg, men her har faktisk du lagt mye mer i relasjonen enn det han helt tydelig har sagt til deg at han er ute etter.

dessuten så vil du vel ha en fyr som faktisk liker deg, og ikke en som bruker deg?

Anonymkode: 30ecd...59d

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

TS igjen:

Problemet er at han opppfører seg entitulert til å mene tro og si hva han vil i relasjonen fordi han vet at jeg er mer keen. Nå vil han bare gå,og jeg føler for å si ting jeg også.

Det å oppføre seg på en måte hvor du ønsker noe annet-Det er enting-Men det å ikke velge å høre heller, er ikke akkurat mindre sårende,når det er snakk om å bare stå for hva du mener

Men ja, skjønner at andre inngår i forhold med barn blir gift og har mange års forhold bak seg-Og ønsker ikke å ta han for noe,men hver gang vi snakker er det som at et "nytt"problem oppstår. Han skaper dem. Jeg blir forbanna altså,på det liksom.. SÅ jeg ville faktisk lette ut her-At han kom tilbake også, var dritt for min del. Men så fikk han avvist meg igjen da,sikkert noe han ikke tenker over det heller. Men relasjonen om sex var vel noe løst for han og ikke meg.

Det er hva som er vendepunktet. Han er sykt ufin og foreslo vennskap. Noe han selv ikke engang ønsker når han ikke svarer. Også avviser han uten å høre,så greit. Men er sykt sårt. Så derfor om det å snakke ut om det, men da får han såå vondt i viljen til å snakke og pppfører seg som han er en født østers med forstoppelse

FOr å fullføre: Takk for innspill i saken-Og greit å se noen her støtter meg mer enn andre- FOr perspektivenes skyld,men er ofte at man trenger å lufte ut.

Er dritt lei av at noen er så utrolig egoistiske. Men er flere som oppplever dette og han ser på noe som for han blir mer verdt å hente relasjoner utfra enn andre. At han ikke snakker, er dritt-Men blir bare gående rundt og tårkke så du blir gal. Så ja,må bare avslutte

Skrevet

Himmel, glem han og gå videre! Han er ikke interessert i deg. Han har jo også gitt deg premissene : Det er kun sex. Det betyr jo kun det, ikke masse følelser og prat,  jeg skjønner ikke hva det er du ikke forstår. 

Du gjør deg bare liten om du trygler. Og hvorfor trygle? Du sier han er ufin, og dere har jo ikke engang møttes. Han sier han ikke vil noe mer. Hva trygler du om? Hvorfor vil du ha ham om han ikke er grei? 

Stå opp litt for deg selv, nå. Blås i han og gå videre! 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men altså igjen- når en person sier at de er ute etter bare sex, så er det faktisk bare det de er ute etter, da kan du ikke forvente så veldig mye mer. Han har sagt det rett ut til deg og faktisk ikke engang prøvd å føre deg bak lyset.

jeg skjønner at det er vondt, og at du knytter deg veldig fort til personer, men man bør aldri gå så langt som å trygle en person som ikke vil ha deg til å fortsette med deg, og ikke ta ett nei for ett nei.

jeg skjønner at du er lei deg, men her har faktisk du lagt mye mer i relasjonen enn det han helt tydelig har sagt til deg at han er ute etter.

dessuten så vil du vel ha en fyr som faktisk liker deg, og ikke en som bruker deg?

Ja...

Til noe og nei til noe av hva du skirver.

Han prøver ikke ålure, faktisk ganske ærlig ja-Derfor jeg liker han. Andre luker jeg ut som ugress-Lett å merke-Egen radar der tror jeg:)

Men han er akkurat dust nok til å ikke ønske noe mer. Men om det så sex, når han har tid? Sant? Alt på hans premisser? Herregud.

Som du sier, klar jeg vil ha en som vil ha meg. Jeg tneker at det å snakke sammen og se om det er noe-Var et fint krav å sette for meg også. Og er ikke så mye å forlange,da skrur han seg helt av,og jeg tenker jo at jeg faktisk ville være intim ja, odc. Men om at han skal være sånn,uten å se om hva det er som stemmer. Ja, jeg er kjip mot han,vet..

Men han visste da han kom tilbake,at jeg ønsket å bli kjent med han. Likevel får ahn ting til å høres ut som vagt. Noe skulle ha endret seg, å ikke passe sammen. Aldrin oe å definere,noe å sette fingeren på. For en som er sykt keen,er dette det verste-Utydelighet og uklarhet.

Vil ikke ha en gutt kun for å ha,herregud-Da hadde alt vært enkelt. Gutter som han er vanskelig for meg å komme over, og han styrer så jævlig hardt for hans premisser. Jeg tenker at ser han mine,så kan vi sammen finne ut,men det kan viikke og ja, det sårer.

Spørsmålet du stiller er vnasklig å svare direkte på. Klart jeg vil ha en som vil ha meg,men jeg vil jo også at mine egenskaper skal være nok og er villig til å jobbe. Men han her vil ikke si noe,så

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Dersom man selv er i en situasjon hvor man har mye følelsesmessig som trengs å jobbes med, er det vanlig at man liker bedre dem som ikke liker en selv. Det kalles å være emosjonelt ustabil. Man blir tiltrukket av personer som bedriver en push og pull-teknikk, hvor man blir hektet på den lille oppmerksomheten man får og jobber for å få mer. 

Slik jeg leser dine innlegg så greier du ikke å akseptere at han ikke vil det samme som deg. Det er helt opp til han hvordan han ønsker å definere deres relasjon, og hvordan han ønsker å forvalte sine følelser. Han har sagt i fra hva han vil, og når du ikke respekterer det er det klart at han er lite hyggelig tilbake. Da tråkker du over hans grenser. 

Ut fra det du skriver har du gitt tydelig beskjed om hva du ønsker. Du har blitt hørt, men det å bli hørt er ikke det samme som at man får ønskene sine oppfylt. 

Som sagt: du virker å være inne på en sti som ikke vil være bra for deg i det lange løp. Dette kommer bare til å føre til at han blir enda mer negativt innstilt til deg, og du får det enda verre med dine følelser. Det beste slik jeg ser det er at du kutter kontakten med ham, finner noen å prate med om alt det du bærer inni deg og ser fremover. En dag vil du møte en gutt som liker deg like godt som du liker vedkommende, men det skjer ikke før du kutter kontakten med denne mannen som tydelig ikke er bra og sunn for deg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er dritt lei av at noen er så utrolig egoistiske. Men er flere som oppplever dette og han ser på noe som for han blir mer verdt å hente relasjoner utfra enn andre. At han ikke snakker, er dritt-Men blir bare gående rundt og tårkke så du blir gal. Så ja,må bare avslutte

Skjønner ikke hva som er egoistisk. Han har vært helt transparent og ærlig hele tiden ut i fra det du skriver.

Anonymkode: ef567...651

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner ikke hva som er egoistisk. Han har vært helt transparent og ærlig hele tiden ut i fra det du skriver.

uthevet: Hva jeg mener er, at han har premisser. Det å være ærlig,tar ikke bort at du tenker på dine egne interesser og vinning utifra en situasjon med hensyn til dine behov og ønsker?

Jeg er ikke en vanskelig person å ville møtes i komprimisser med, men kansje investeringen i hva som skulle til for å komme dit, har for høy pris for han?

At han ikke vil definere hva dette skulle betyr,hvor mye vi evt mangler av hva og hvordan tankeprosessen hans er?

SIkkert det at det blir for mye styr og for komplisert- Han mener at jeg er desperat når jeg spør. At jeg setter krav og blir hørt som desperat er å tillegge meg egenskaper.

Og dette hater jeg virkelig å si: Men iogmed at vi har hatt nettsex mange ganger nå,så føler jeg for å kunne SI noe,for jeg har tanker og meninger..Sagt også at jeg hater å nevne sånne ting,for jeg vil ikke gi han dårlig samvittighetskortet. Vil ikke bruke dette som trumf kort ovenfor han. Når han er kåt noktil sex og mener det fremkommer for han som depserat,når definisjonen av interesse er oppmerksomhet-Så føler jeg han tar på seg en rolle hvor jeg trenger å forklare at du tillegger egenskaper-Derav faktisk egoistisk. Hvis det lager mening?

AnonymBruker
Skrevet

uthevet: Hva jeg mener er, at han har premisser. Det å være ærlig,tar ikke bort at du tenker på dine egne interesser og vinning utifra en situasjon med hensyn til dine behov og ønsker?

Men han vil ikke være sammen med deg, han er ikke interessert i det, hvordan mener du at han skal kompromisse på det? Vil du ha et forhold som er basert på et kompromiss? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Carrie_S skrev (9 minutter siden):

Dersom man selv er i en situasjon hvor man har mye følelsesmessig som trengs å jobbes med, er det vanlig at man liker bedre dem som ikke liker en selv. Det kalles å være emosjonelt ustabil. Man blir tiltrukket av personer som bedriver en push og pull-teknikk, hvor man blir hektet på den lille oppmerksomheten man får og jobber for å få mer. 

Slik jeg leser dine innlegg så greier du ikke å akseptere at han ikke vil det samme som deg. Det er helt opp til han hvordan han ønsker å definere deres relasjon, og hvordan han ønsker å forvalte sine følelser. Han har sagt i fra hva han vil, og når du ikke respekterer det er det klart at han er lite hyggelig tilbake. Da tråkker du over hans grenser. 

Ut fra det du skriver har du gitt tydelig beskjed om hva du ønsker. Du har blitt hørt, men det å bli hørt er ikke det samme som at man får ønskene sine oppfylt. 

Som sagt: du virker å være inne på en sti som ikke vil være bra for deg i det lange løp. Dette kommer bare til å føre til at han blir enda mer negativt innstilt til deg, og du får det enda verre med dine følelser. Det beste slik jeg ser det er at du kutter kontakten med ham, finner noen å prate med om alt det du bærer inni deg og ser fremover. En dag vil du møte en gutt som liker deg like godt som du liker vedkommende, men det skjer ikke før du kutter kontakten med denne mannen som tydelig ikke er bra og sunn for deg. 

Ja- Han ønsker ikke å dele hvor langt unna eller nær de grensene går fra hva jeg får gjort annerledes heller.

Tar den tungt,for han er god til å forvalte og uttrykke seg med relasjoner-Så klart at det sårer at han ikke bygger og investerer eller ønsker å være seg selv, slik jeg ser det-Sammen med meg.

Hva du sier om at han har grenser,som jeg ikke får vite om hvorfor oppleves som han nedlegger veto på alt. Som du sier,er ikke det å bli hørt det samme som å få ønskene oppfylt-Tenker dette er oe som han har latt bygge opp hos seg,uten å lufte før det smeller. 

Ellers er det sant som du sier

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men han vil ikke være sammen med deg, han er ikke interessert i det, hvordan mener du at han skal kompromisse på det? Vil du ha et forhold som er basert på et kompromiss? 

Jeg liker han jo godt nok til å kunne se ann ohvertfall.. Ville bare høre hva det var han sitter med når han sier for forskjellige. Og komprimisser er sikkert ganske vanlig?

Han har mange av egenskapene jeg vil ha, også stikker han liksom litt av og jeg tar det tungt.

Men sagt over her,så er ikke detå bli hørt det samme som å få ønskene oppfylt. Pålangt når noen ønsker jeg kan stille, Vet ikke hvorfor han ikke vil være mer detalsjer,når han selv sitterm ed fasiten.

Men synes ikke jeg er helt urimelig og er et trykk mot egoet å få en mindre behandling ofc. Men det er sånn han kjører..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker han jo godt nok til å kunne se ann ohvertfall.. Ville bare høre hva det var han sitter med når han sier for forskjellige. Og komprimisser er sikkert ganske vanlig?

Han har mange av egenskapene jeg vil ha, også stikker han liksom litt av og jeg tar det tungt.

Men sagt over her,så er ikke detå bli hørt det samme som å få ønskene oppfylt. Pålangt når noen ønsker jeg kan stille, Vet ikke hvorfor han ikke vil være mer detalsjer,når han selv sitterm ed fasiten.

Men synes ikke jeg er helt urimelig og er et trykk mot egoet å få en mindre behandling ofc. Men det er sånn han kjører..

Men han vil ikke det, og det må du faktisk respektere. Jeg skjønner ikke hvorfor du snakker om å bli hørt når han aldri har sagt at han er ute etter noe mer. Han skylder deg faktisk ingenting.

Han vil ikke ha deg, og du kan ikke gjøre noe med den uansett hvor mye du skulle ønske det. 

• Liker 1
Skrevet

Dette er en syk hekt TS.

Du har tippet over, og sitter nå i galehuset. 

Du trenger ikke forståelse.

Hadde du vært mann, og sittet her og skrevet at du mener en dame du har chattet med på nett skyldte deg så mye, hadde du virket skummel.

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Men han vil ikke det, og det må du faktisk respektere. Jeg skjønner ikke hvorfor du snakker om å bli hørt når han aldri har sagt at han er ute etter noe mer. Han skylder deg faktisk ingenting.

Han vil ikke ha deg, og du kan ikke gjøre noe med den uansett hvor mye du skulle ønske det. 

Nei, han gjør ikke det. Han skylder ingenting og er ikke noe å skylde noen, når om at vi kan faktisk bare snakke sammen. Men føler på at han ikke er direkte og er faktisk sykt dårlig stil av han å komme tilbake for å så gå igjen-Også bare si at jeg må godta det!

At man da stiller spørsmål er faktisk ikke å kreve noe,men å få en klarhet i noe,som burde være det enkelste å gi. >>Spess når han visste hvor godt jeg liker han og at jeg strever så sykt fordi jeg er over middels keen og vi har hatt nettsex mange ganger og vi har snakket sykt lenge. Han vet jeg faktisk prøver å typ "nå inn til han" Det har han alltid visst, og velger å være kald ov avvisende på en armlegdes avstand uten å skulle bli konforntert med det.

Men ja, som du sier- Bare det at jeg også egtl ikke vil at han skal føle noe særlig skyld eller skam i hva han også kom til meg for. Er ikke enkelt å prøve skåne begge- Uansett så er det som du sier. Er faktisk sånn at han sier vi ikke passer sammen og vil ikke gi noe av seg selv,men kan gå inn for hva han ønsker,hvis jeg er villig til å ta hva jeg får. Men jeg var ikke villig til å være flink jente. Jeg prøvde å nå inn til han bare, og det var bare noe av det verste for han

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

BTW:  Faktsik så tar jeg ikke det å melde tungt,men hele ideen og tanken det kommer fra- Sikkert tidløs, men lite å gjøre med- Han kom ihvertfall tilbake og jeg hadde ikke trodd han haddet det i seg heller,så han gikk litt feil han også. Selvo m ejg synes det er pretendilst av han,så vil han heller ikke komme med noe bedre

AnonymBruker
Skrevet

SKulle vel ønske det var noe mer å hente fra han enn overfladiske fraser ment for mindre dypere forhold..Men det  er som skrevet over bare

AnonymBruker
Skrevet

Men det var du som valgte å fortsette å ha nettsex med han når han tok kontakt igjen tiltross for at du visste hvordan han er, så den får du nesten ta på din egen kappe.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
MizzVic skrev (40 minutter siden):

Dette er en syk hekt TS.

Du har tippet over, og sitter nå i galehuset. 

Du trenger ikke forståelse.

Hadde du vært mann, og sittet her og skrevet at du mener en dame du har chattet med på nett skyldte deg så mye, hadde du virket skummel.

Det er faktissk så lett som at jeg liker han og vi lhøre mer om hvem han er.ikke bare i senga

Du får kalle det hva du vil! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...