Gå til innhold

Snart julebordsesong....


Annevenn

Anbefalte innlegg

Nå er det snart november, og da starter julebordene, i hvert fall hos dem som har bestilt i seneste laget.... ;)

Har dere begynt å tenke antrekk? Fjorårets eller noe nytt?

Kjøpte meg et stilig skjørt i går, men sliter med å finne ut hva jeg kan ha til.... Det er oliven/flaskegrønt, med applikerte stoffer i samme farvenyanse som skjørtet, men andre stoffer... Det var jammen godt forklart, ja!

Uansett, det er litt sånn bohême-aktig, men en litt finere variant. Har prøvd noen svarte topper, men det var ikke full klaff, så nå lurer jeg på å levere skjørtet tilbake :roll:

Alle tips og linker mottas med :klappe: og takk.

Og så venter jeg spent på å se hva dere har tenkt, kanskje vi får en ide om hva som blir årets trend på norske julebord? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dumme jobben min skal ha lavvojulebord med snøballkrig og aking :sur: Og jeg elsker å pynte meg. Vurderer å troppe opp som isprinsesse med lang kåpe med fuskepels, sølv øyenskygge og rød leppestift...

Ellers tror jeg det blir mye sort i år, boleroer (med innvevde sølv/gulltråder og fuskepels), mye fokus på sko (pumps) og litt gammeldags glamour. Og sikkert en del Stella McCartney for H&M...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annemor: Jeg ville prøvd med en lekker, off-white topp til det skjørtet.

Jeg har en nyyyyyyyyydelig kremhvit kjole som jeg kjøpte i London i fjor jul (for sent for fjorårets julebord, hehe...) Den er i et silkeaktig stoff, har litt paljetter/glitter foran på brystet, og er litt sånn babydollaktig. Sitter stramt over brystet, og går så utover. Er knelang. Til kjolen tenker jeg 50-talls sølvsko og sølvfarget kremøyeskygge. Har også en strikket cape til å ha over, da kjolen ikke har ermer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med det samme som deg Annevenn - har et par dritfine skjørt det er "umulig" å finne topp til.

Jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg, kanskje sjokoladebrun bukse og jakke med gullsko og en kul topp... får se. Jeg har grusomt mye klær, så kan ikke kjøpe noe nytt :ler:

Julebordet er hos mamma og pappa, så er grenser for hvor mye jeg gidder å pynte meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...