Gå til innhold

Bra hårføner å få kjøpt?


Gjest Gjest_marte_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_marte_*

Jeg leter etter en hårføner som er bra å føne inn volum i håret med, uten at det blir elektrisk og ødelagt.. Er det noen som har en god hårføner å anbefale? Den må selges i butikk, skal handle i morgen =)

Tusen takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte en god føner fra Philips (?), tror jeg det var. Den har 2000 watt, tre forskjellige varmestyrker, og i tillegg kaldluftsknapp. Husker ikke helt hva den kostet, men det var enten 400 eller 500. Med den går det kjapt å tørke håret om morgenen.

Hvis du skal unngå elektrisk hår, er det lurt å bruke en spraybalsam e.l. før du tørker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Braun Création 1800. Den har flere forskjellige munnstykker, forskjellige varmluftstyrker i tillegg til kaldluft. Veldig fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Philips tror jeg. I hvert fall så er den ionisk. Den er ufattelig bra til å føne håret tørt raskt (så sterk at jeg sjelden bruker den på den kraftigste..) Ione-greien gjør at håret mitt blir superrett og ikke elektrisk/fullt av småhår"antenner" stikkende ut.

Det følger med et volumendestykke til hårføneren også, men den bruker jeg ikke. Får nok volum i håret hvis jeg vil uten den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Philips tror jeg. I hvert fall så er den ionisk. Den er ufattelig bra til å føne håret tørt raskt (så sterk at jeg sjelden bruker den på den kraftigste..) Ione-greien gjør at håret mitt blir superrett og ikke elektrisk/fullt av småhår"antenner" stikkende ut.

Det følger med et volumendestykke til hårføneren også, men den bruker jeg ikke. Får nok volum i håret hvis jeg vil uten den...

Denne har jeg også, med ION-funksjon. Godt fornøyd :)

Mener den kostet 399,- ca, på Expert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...