Gå til innhold

God varmebeskyttende spray


Gjest Arran

Anbefalte innlegg

Gjest Dalwhinnie

Med ny klipp brukes rettetanga iblant, og jeg trenger da et godt varmebeskyttende produkt. Bruker Sebastian Laminates Crema Styler, men synes at den er litt for tung til at jeg får fordelt den skikkelig i håret og dermed får beskyttet skikkelig. Kunne derfor tenke meg en varmebeskyttende spray, helst noe de har på LF.

Noen som har tips? Evt vet om produkter jeg bør styre unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis håret ditt ikke er så fint og tynt, burde du teste ut Redken Smooth Down Heat Glide. Det er et serum på pumpeflaske, og inneholder silikon som beskytter. Varmebeskytter uten silikon har vel knapt effekt. Jeg har Heat Glide stående i boden, sånn i tilfelle...(hinthint)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie
Hvis håret ditt ikke er så fint og tynt, burde du teste ut Redken Smooth Down Heat Glide. Det er et serum på pumpeflaske, og inneholder silikon som beskytter. Varmebeskytter uten silikon har vel knapt effekt. Jeg har Heat Glide stående i boden, sånn i tilfelle...(hinthint)

Håret mitt er alt annet enn fint og tynt, så det hørtes ut som det er verdt å prøve.

Og hint er jeg god på :) Skal jeg lete litt i bokhylla etter noe å sende andre veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret mitt er alt annet enn fint og tynt, så det hørtes ut som det er verdt å prøve.

Og hint er jeg god på :) Skal jeg lete litt i bokhylla etter noe å sende andre veien?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...