Gå til innhold

Til dere menn: hva sjarmerer dere mest?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva som sjarmerer meg mest er;
- Trofast
- Lojal 
- Trofast
- Lojal
- Trofast 
- Trofast 
- Trofast. 

Jeg er lei av å bli løyet for. ''Jeg dater bare deg'' ''Elsker deg'' - Treffer 2 andre på siden. 

Hvis man ikke klarer å være trofast - Plis, hold deg singel. Gjelder for alle. 

Anonymkode: c2750...ac8

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymdame@
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jo. Det er det. Jevnt over opplever jeg oftere at det er mindre attraktive damer som oppfører seg værst, og de er oftere sure og bitre. Pene damer kan fort oppføre seg bitchy, men det er som regel mot underdanige folk som oppfører seg dust.

Slutt å vær så bitter for at du ikke treffer kriteriene menn setter. At vi har en annen oppfatning av sjarm enn dere må du bare akseptere. Du finner deg nok en skikkelig betatøffel av en 4’er som deler din oppfatning av sjarm, men for de av oss som ser bra ut selv er vi stortsett opptatt av attraktivitet. Det er en god kvalifikator for at andre egenskaper er på plass uansett da pene mennesker i snitt er både smartere og bedre utrustet enn de med dårligere gener. 

Anonymkode: 506e6...355

Jeg er attraktiv, og har aldri hatt behov for bekreftelse for det 😅 Har ikke profilbilde på Facebook engang. 

AnonymBruker
Skrevet

Ung, leken, og lattermild.

Noen som ler av min dustete vitser.

Anonymkode: 8e499...aea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ung, leken, og lattermild.

Noen som ler av min dustete vitser.

Kan jeg ikke være gammel, leken og lattermild? 

Anonymkode: 17bb6...f06

• Liker 4
Skrevet

Varmen og smilet, modenhet og trygghet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Kan jeg ikke være gammel, leken og lattermild? 

Kommer litt ann på, men generelt blir det nei. Ungdommelighet er attraktivt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det begynner med at hun har et utseende jeg liker. Utover det så er det hele personligheten hennes. Vi liker jo ulike ting, og selv om man kan sette merkelapper på det, så er det jo et produkt av vår oppvekst og våre erfaringer.

Jeg er fra Oslo, og trives nok best med jenter som også er (opprinnelig) fra byen. Jeg liker kvinner som er selvsikre på en litt tilbakelent måte, at hun har humor uten at hun er brautende eller skal ta altfor mye plass. En kvinne som både er feminin og samtidig kul. 

Jeg har ingen problemer med å prate med folk, så jeg starter en samtale med en kvinne jeg finner attraktiv. Så går det derfra. Kvinner klarer ofte å signalisere interesse på en ganske subtil måte - med smilet, øyenkontakten og kroppsspråket. Jeg har ikke veldig god erfaring med kvinner som er altfor frempå eller direkte.

Anonymkode: 4f1d9...12b

AnonymBruker
Skrevet

Småfrekke kommentarer med dobbel bunn, som antyder at de har noe spennende i tankene.

Anonymkode: 3759e...514

Gjest Anonymdame@
Skrevet

Men når det er sagt, uansett hva folk her på KG måtte tro, jeg liker menn. Har ingen grunn til å ha noe som helst i mot menn. Har like stor respekt for både kvinner og menn. Trekker meg ut av tråden nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror noe av det viktigste er å tørre å være seg selv, og ikke drive med noe spill. Altså ikke spille hard to get, ikke gjøre seg til noe man ikke er. Du vil jo ha en som liker deg for den du er, ikke for den rollen du spiller. Ikke alle passer sammen, sånn er det bare. Personlig elsker jeg kvinner som det er lett å snakke med, hvor samtalen flyter og man ikke sitter der og føler at man må underholde henne så hun ikke dør av kjedsomhet. Kvinner som klarer å føre en samtale, som er høflig, og viser sosial intelligens. Som har meninger, men uten å være ekstremt konfronterende (ingen liker en kverulant). Det er sjarmerende når en kvinne er trygg i sin femininitet. Vær naturlig, ikke tilgjort. Og du må ha et liv og være en selvstendig person, ikke en som vi frykter kommer til å henge rundt halsen på oss hele tiden og være super-avhengig. Jo mer interessant du er som selstendig person jo mer interessant blir du også som partner.

Anonymkode: 79ac7...a8c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kommer litt ann på, men generelt blir det nei. Ungdommelighet er attraktivt.

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei. 

Hvor gammelt er for gammelt da? Så når vi eldres så går vi ut på dato? Så synd da :( 

• Liker 3
Gjest Anonymus51
Skrevet

En dame som 

- er seg selv uten skuespill

- er sterk og selvstendig

- er naturlig og ujålete

- er varm og vennlig

- jeg får kjemi med

AnonymBruker
Skrevet

hun eier rommet og atmosfæren hun legger inn i hjemmet. 

Anonymkode: c8f2f...86f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.2.2022 den 23.27):

Har alltid lurt på hva som får dere menn til å virkelig bli forelsket i noen til slutt, og tenkte derfor å spørre dere her😁

Jeg har iallefall i løpet av mine 27 år alltid merket at jentene til slutt blir forelsket i en fyr så lenge han er god til å kommunisere, gir trygghet og ikke gir opp med å fange hennes interesse, men har på en måte aldri skjønt hva som skal til før dere menn blir ordentlig sjarmert. Selvfølgelig er alle forskjellige, og menn blir sjarmert på hver sin måte. Men tenker at noe må jo vel være til felles for dere alle, eller..? 

Har hørt flere tilfeller hvor jenter for eksempel får ekstra øye på en gutt når han kommuniserer at han liker henne, at han synes hun er behagelig, når han bruker øyekontakt. Hva med dere menn da? Liker dere når ei jente viser at hun liker deg? Kommuniserer det? Eller blir det for pågående? 

Jeg skal helt ærlig si at jeg har interesse for en fyr, og dermed vil ha svaret på akkurat dette. Vet ikke hvordan jeg skal nå frem. Sliter med å bestemme meg for om jeg skal bare holde meg lowkey, eller om jeg virkelig skal vise han at jeg liker han… Jeg har problemer med frykt for avvisning, men mest sliter jeg med å ydmyke meg selv ved å vise noen at jeg liker de, fordi jeg mener selv jeg blir for pågående og «lett». Men vet jo ikke helt hvordan dere tolker det heller.. 

Jeg vet ikke hvorfor jeg er sånn, jeg er kanskje redd for å gå utenfor komfortsonen min. Har aldri vært rett frem med en gutt før, latt han alltid på en måte «fighte» for meg, selv om jeg har vært forelsket. Har alltid trudd at hvis jeg viser interesse så blir jeg sett på som desperat. 

Så, hva skal til for at dere skal åpne øynene deres mer for ei jente? At hun viser medlidenhet? Trygghet? Kommuniserer at hun liker deg? Eller være litt «mystisk» hvor du må fiske frem til svaret? Liker dere når jenta for eksempel bruker øyekontakt? Smiler ofte? Kommer direkte til deg og er rundt deg?☺️

Anonymkode: a3d7a...890

Ei dame som fenger meg er vel hun som kommer med sannheten og ikke fasaden. Sannheten er for meg mye bedre enn fasaden da det bare er et skalkeskjul som stadig er under endring. 

At dama tar kontakt ser jeg på som en nødvendighet og en trygghet. Ikke at nødvendigvis tar kontakt først, men at hun åpner for at det kontakt kan skje. 

Så er det viktig at hun er trygg på seg selv og respekterer det jeg sier og ikke bare benekter det. For det jeg sier er mine ord og ofte velvalgte sådan og ikke noe hun skal endre på selv om hun har selv har andre tanker om det. Da er det bedre å høre og ta til seg.

Jeg er en slik som kaster litt blikk og gir tydelig inntrykk av å like deg sånn visuelt. Dette har ingen sammenheng med at jeg vil være med deg hjem. Les over her så skjønner du hvorfor.

Det snakkes ofte om dype samtaler, men før du åpner den eska er det viktig at du har dype tanker og ikke bare dype tanker om deg selv. Her er det mange damer som faller igjennom. Ofte når det prates litt utenfor faller dama utenfor nettopp pga. at hun ikke har noen kunnskap om annet enn seg selv og evt. sine barn. Trist. Jeg liker å filofisere mye og tenker ofte høyt samt å diskutere ting også følelser ikke bare på den ene siden, men også den andre og opplever skjeldent at damer er med på det. Kunnskapsnivå og interesse for andre ting er nesten fraværende. Jo jobb og sine barn og seg selv er topp det, men verden er litt større også mitt forhold.

I datingfasen må du påregne avvisinger. Men da har du ihvertfall gjort et realt forsøk på å vekke en evt. interesse, men lyktes ikke. Godt er det egentlig da dette mest sanssynligvis ikke ville ført frem uansett. Slik har jeg det også. Mange ganger mistet den dama som tilsynelatende var "god". 

Jeg liker at damer er seg selv både på godt og vondt. Liker at de ikke spiller for galleriet, men gjør ting som naturlig og om de gjør en feil ler av det. Tro meg feil gjør jeg også. ;)

• Liker 1
Skrevet

Alt har jo litt å si, men noen har en voldsom "utstråling" ...  Akkurat nøyaktig hva det er, eller hvordan det gir seg til kjenne er egentlig veldig vanskelig å sette fingeren nøyaktig på, men noen har det - og det er suuuuper attraktivt er det. ... :sprettoy: :vetikke: 

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Smilet, og nada overfladisk. 

Anonymkode: 1f0fa...53c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.2.2022 den 23.27):

Har alltid lurt på hva som får dere menn til å virkelig bli forelsket i noen til slutt, og tenkte derfor å spørre dere her😁

Jeg har iallefall i løpet av mine 27 år alltid merket at jentene til slutt blir forelsket i en fyr så lenge han er god til å kommunisere, gir trygghet og ikke gir opp med å fange hennes interesse, men har på en måte aldri skjønt hva som skal til før dere menn blir ordentlig sjarmert. Selvfølgelig er alle forskjellige, og menn blir sjarmert på hver sin måte. Men tenker at noe må jo vel være til felles for dere alle, eller..? 

Har hørt flere tilfeller hvor jenter for eksempel får ekstra øye på en gutt når han kommuniserer at han liker henne, at han synes hun er behagelig, når han bruker øyekontakt. Hva med dere menn da? Liker dere når ei jente viser at hun liker deg? Kommuniserer det? Eller blir det for pågående? 

Jeg skal helt ærlig si at jeg har interesse for en fyr, og dermed vil ha svaret på akkurat dette. Vet ikke hvordan jeg skal nå frem. Sliter med å bestemme meg for om jeg skal bare holde meg lowkey, eller om jeg virkelig skal vise han at jeg liker han… Jeg har problemer med frykt for avvisning, men mest sliter jeg med å ydmyke meg selv ved å vise noen at jeg liker de, fordi jeg mener selv jeg blir for pågående og «lett». Men vet jo ikke helt hvordan dere tolker det heller.. 

Jeg vet ikke hvorfor jeg er sånn, jeg er kanskje redd for å gå utenfor komfortsonen min. Har aldri vært rett frem med en gutt før, latt han alltid på en måte «fighte» for meg, selv om jeg har vært forelsket. Har alltid trudd at hvis jeg viser interesse så blir jeg sett på som desperat. 

Så, hva skal til for at dere skal åpne øynene deres mer for ei jente? At hun viser medlidenhet? Trygghet? Kommuniserer at hun liker deg? Eller være litt «mystisk» hvor du må fiske frem til svaret? Liker dere når jenta for eksempel bruker øyekontakt? Smiler ofte? Kommer direkte til deg og er rundt deg?☺️

Anonymkode: a3d7a...890

Humor, ydmykhet, omsorgsfull, smilende, empatisk, tålmodig og feminin👌

Anonymkode: 86667...e8a

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...