Gå til innhold

Til dere menn: hva sjarmerer dere mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har alltid lurt på hva som får dere menn til å virkelig bli forelsket i noen til slutt, og tenkte derfor å spørre dere her😁

Jeg har iallefall i løpet av mine 27 år alltid merket at jentene til slutt blir forelsket i en fyr så lenge han er god til å kommunisere, gir trygghet og ikke gir opp med å fange hennes interesse, men har på en måte aldri skjønt hva som skal til før dere menn blir ordentlig sjarmert. Selvfølgelig er alle forskjellige, og menn blir sjarmert på hver sin måte. Men tenker at noe må jo vel være til felles for dere alle, eller..? 

Har hørt flere tilfeller hvor jenter for eksempel får ekstra øye på en gutt når han kommuniserer at han liker henne, at han synes hun er behagelig, når han bruker øyekontakt. Hva med dere menn da? Liker dere når ei jente viser at hun liker deg? Kommuniserer det? Eller blir det for pågående? 

Jeg skal helt ærlig si at jeg har interesse for en fyr, og dermed vil ha svaret på akkurat dette. Vet ikke hvordan jeg skal nå frem. Sliter med å bestemme meg for om jeg skal bare holde meg lowkey, eller om jeg virkelig skal vise han at jeg liker han… Jeg har problemer med frykt for avvisning, men mest sliter jeg med å ydmyke meg selv ved å vise noen at jeg liker de, fordi jeg mener selv jeg blir for pågående og «lett». Men vet jo ikke helt hvordan dere tolker det heller.. 

Jeg vet ikke hvorfor jeg er sånn, jeg er kanskje redd for å gå utenfor komfortsonen min. Har aldri vært rett frem med en gutt før, latt han alltid på en måte «fighte» for meg, selv om jeg har vært forelsket. Har alltid trudd at hvis jeg viser interesse så blir jeg sett på som desperat. 

Så, hva skal til for at dere skal åpne øynene deres mer for ei jente? At hun viser medlidenhet? Trygghet? Kommuniserer at hun liker deg? Eller være litt «mystisk» hvor du må fiske frem til svaret? Liker dere når jenta for eksempel bruker øyekontakt? Smiler ofte? Kommer direkte til deg og er rundt deg?☺️

Anonymkode: a3d7a...890

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et bra utseende (8`ere og oppover).

Anonymkode: 3288d...6d0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er sjarmerende, ikke les her! 

Sjarme er en ubevisst greie, hvor man helt naturlig utstråler god energi. Det er ikke meningen at man skal bevisstgjøre sjarme. Seriøst. 

Anonymkode: e3812...81e

• Liker 4
Skrevet

Humor, selvironi og ha omsorg for de rundt seg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Utseende:

- Store faste tits.

- Sprettrumpe

- Flat mage

Personlige egenskaper:

- Lite meninger

- Glad i å bli knulla

- Liker å holde orden i hjemmet

Anonymkode: c8d21...3ce

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Utseende:

- Store faste tits.

- Sprettrumpe

- Flat mage

Personlige egenskaper:

- Lite meninger

- Glad i å bli knulla

Så hun kan vaske for deg? 

Anonymkode: 68176...bcb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så hun kan vaske for deg? 

Anonymkode: 68176...bcb

Jepp

AnonymBruker
Skrevet

Det aller viktigste er å vise at du er positiv selv og interessert. Da vil han også tenke slik, og vurdere enn hvis osv. Dersom han allerede er interessert er alle problemer løst med det samme. Vis interesse ved å bruke blikk, smil uten å overdrive, og ved å bruke tid med han. Vis at du prioriterer han framfor venninner og mobilen.

Anonymkode: 3759e...514

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Utseende:

- Store faste tits.

- Sprettrumpe

- Flat mage

Personlige egenskaper:

- Lite meninger

- Glad i å bli knulla

Samme her, men titsa trenger nødvendigvis ikke være så store så lenge de er faste. 

Anonymkode: 506e6...355

AnonymBruker
Skrevet

Vise at du liker han og være genuin, omsorgsfull og hengiven, samtidig som du også holder litt tilbake. Ikke vær ledig hver dag han spør om å finne på noe, men foreslå en annen dag. Smil masse, le masse, ikke vær selvhøytidelig. Ha grenser og hold deg til dem, men uten drama og krangling: hvis han gjør noe som ikke er greit, så sier du ifra at det er uakseptabelt hvis han ønsker å fortsette med deg, men si det så rolig og tydelig som mulig. La ham forstå at du setter deg selv høyt. 

Anonymkode: b52fa...eb4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste er at hun er oppriktig og viser tydelig at hun er interessert. Blir det for hinting, fjas og spill går jeg videre.

Anonymkode: fa484...d59

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du er pen kan du sjarmere en hvilken som helst mann. Det sies at skjønnhet er subjektivt, men det stemmer nok ikke. De fleste menn har en klar, felles preferanse og enten så er man pen eller så er man det ikke. Som pen kan du få den mannen du vil, for du er automatisk sjarmerende og tiltrekkende så lenge du er pen. 

Anonymkode: c9b1d...9b4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Så lenge du er pen kan du sjarmere en hvilken som helst mann. Det sies at skjønnhet er subjektivt, men det stemmer nok ikke. De fleste menn har en klar, felles preferanse og enten så er man pen eller så er man det ikke. Som pen kan du få den mannen du vil, for du er automatisk sjarmerende og tiltrekkende så lenge du er pen. 

Men skal du holde på ham trenger du nok litt mer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men skal du holde på ham trenger du nok litt mer.

Nei, trenger ikke det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Nja... Ei venninne av meg er dritpen, med store pupper og timeglassfasong. Jeg er smålubben med små pupper. Likevel er det jeg som tar dratt mannfolk (forhold). 

Anonymkode: ac876...4c3

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nja... Ei venninne av meg er dritpen, med store pupper og timeglassfasong. Jeg er smålubben med små pupper. Likevel er det jeg som tar dratt mannfolk (forhold). 

Du har selvtillit ja, ser jeg.. En pen og attraktiv kvinne har de fleste menn også mindre sjans på, ikke alle prøver seg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har selvtillit ja, ser jeg.. En pen og attraktiv kvinne har de fleste menn også mindre sjans på, ikke alle prøver seg. 

Nei, egentlig så har jeg ikke det. Men de gangene hun har lagt seg etter menn og de er mer interessert i meg, så er det selvsagt smigrende. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At hun er skikkelig og behagelig å prate med uten å leve i misunnelse eller baksnakking. 

Skikkelig strøken i klesstil. 

Anonymkode: c8f2f...86f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Et godt, stabilt humør er alltid bankers.

Anonymkode: 6f54c...1a0

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...