Adrenalina1 Skrevet 1. mars 2022 #21 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så lenge du er pen kan du sjarmere en hvilken som helst mann. Det sies at skjønnhet er subjektivt, men det stemmer nok ikke. De fleste menn har en klar, felles preferanse og enten så er man pen eller så er man det ikke. Som pen kan du få den mannen du vil, for du er automatisk sjarmerende og tiltrekkende så lenge du er pen. Anonymkode: c9b1d...9b4 Pene damer kan være noen skikkelige bitcher. Det er ingen automatikk i at man er sjarmerende og tiltrekkende om man er pen. 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #22 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nja... Ei venninne av meg er dritpen, med store pupper og timeglassfasong. Jeg er smålubben med små pupper. Likevel er det jeg som tar dratt mannfolk (forhold). Anonymkode: ac876...4c3 Proporsjoner er viktigere enn størrelser. Enkelte forhold trekker veldig opp. Anonymkode: 3759e...514 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #23 Skrevet 1. mars 2022 - godt humør - er glad i analsex - liker å lage mat - stram fitte - opptatt av å trene Anonymkode: b3cb7...f17
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #24 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): - godt humør - er glad i analsex - liker å lage mat - stram fitte - opptatt av å trene Anonymkode: b3cb7...f17 Du får ikke i pose og sekk med mindre du er Chad selv. De færreste menn er Chad. Anonymkode: c3692...965
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #25 Skrevet 1. mars 2022 Mange mannfolk skjønner i hvert fall ikke hva "sjarmert" betyr, ser man her. Anonymkode: 89a39...233 10 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #26 Skrevet 1. mars 2022 Adrenalina1 skrev (46 minutter siden): Pene damer kan være noen skikkelige bitcher. Det er ingen automatikk i at man er sjarmerende og tiltrekkende om man er pen. Joda, det er det. Anonymkode: c9b1d...9b4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #27 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mange mannfolk skjønner i hvert fall ikke hva "sjarmert" betyr, ser man her. Anonymkode: 89a39...233 Enig. Jeg gremmes av å lese svarene andre "menn" skriver her inne. Sjarm er liksom glad i analsex, trang fitte, store tits, glad i å bli knulla, sprettrumpe osv ifølge dem. Ærlig talt, hvor gammel er dere? 16? Eller en grakuk på 66 som lever ut fantastien fordi han ikke har møtt kvinner på 40 år? Anonymkode: 6f54c...1a0 15 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #28 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Et bra utseende (8`ere og oppover). Anonymkode: 3288d...6d0 Og hva er en 8 (og oppover)? Hva er kriteriene....? Bare lurer... Anonymkode: 9f0f0...285 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #29 Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Enig. Jeg gremmes av å lese svarene andre "menn" skriver her inne. Sjarm er liksom glad i analsex, trang fitte, store tits, glad i å bli knulla, sprettrumpe osv ifølge dem. Ærlig talt, hvor gammel er dere? 16? Eller en grakuk på 66 som lever ut fantastien fordi han ikke har møtt kvinner på 40 år? Anonymkode: 6f54c...1a0 Og de kan jo bare glemme det. Åtter og tier-damene som de så fint kalles går ikke etter mennene i tråden her. Disse damene er allerede sammen med en attraktiv mann. Anonymkode: c3692...965 1
Gjest Anonymdame@ Skrevet 2. mars 2022 #30 Skrevet 2. mars 2022 Jeg blir litt sjokkert over hva enkelte menn kaller for sjarm. Siden når ble sjarmerende synonymt med analsex, store pupper, flat mage, og sprettrumpe? Jaha, så dette er personlige egenskaper 😂 Fint det ✌️(Not).
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #31 Skrevet 2. mars 2022 Anonymdame@ skrev (12 minutter siden): Jeg blir litt sjokkert over hva enkelte menn kaller for sjarm. Siden når ble sjarmerende synonymt med analsex, store pupper, flat mage, og sprettrumpe? Jaha, så dette er personlige egenskaper 😂 Fint det ✌️(Not). mange menn forstår ikke hva det er å elske ei kvinne. Men uansett kvinnens karakter forteller hva hun gjør i fritiden. Alt det ei kvinne gjør i fritiden formidler mange av hens verdier når hun møter mennesker. Anonymkode: c8f2f...86f 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #32 Skrevet 2. mars 2022 12 hours ago, Adrenalina1 said: Pene damer kan være noen skikkelige bitcher. Det er ingen automatikk i at man er sjarmerende og tiltrekkende om man er pen. Jo. Det er det. Jevnt over opplever jeg oftere at det er mindre attraktive damer som oppfører seg værst, og de er oftere sure og bitre. Pene damer kan fort oppføre seg bitchy, men det er som regel mot underdanige folk som oppfører seg dust. 2 hours ago, Anonymdame@ said: Jeg blir litt sjokkert over hva enkelte menn kaller for sjarm. Siden når ble sjarmerende synonymt med analsex, store pupper, flat mage, og sprettrumpe? Jaha, så dette er personlige egenskaper 😂 Fint det ✌️(Not). Slutt å vær så bitter for at du ikke treffer kriteriene menn setter. At vi har en annen oppfatning av sjarm enn dere må du bare akseptere. Du finner deg nok en skikkelig betatøffel av en 4’er som deler din oppfatning av sjarm, men for de av oss som ser bra ut selv er vi stortsett opptatt av attraktivitet. Det er en god kvalifikator for at andre egenskaper er på plass uansett da pene mennesker i snitt er både smartere og bedre utrustet enn de med dårligere gener. Anonymkode: 506e6...355
Gjest Jon Are Skrevet 2. mars 2022 #33 Skrevet 2. mars 2022 flaut å lese svar fra menn her. finnes det bare slike menn, vil jeg råde kvinner å dra til en sædbank og skaffe seg famile på egen hånd. noe så banalt og lavmål er lenge siden jeg har sett.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #34 Skrevet 2. mars 2022 Jon Are skrev (20 minutter siden): flaut å lese svar fra menn her. finnes det bare slike menn, vil jeg råde kvinner å dra til en sædbank og skaffe seg famile på egen hånd. noe så banalt og lavmål er lenge siden jeg har sett. du finner jo ut hver gang du går ut i pub om menns forståelse på ei kvinne. Men det er fra foreldre og kultur de får feil forståelse. Anonymkode: c8f2f...86f 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #35 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 1.3.2022 den 6.31): Utseende: - Store faste tits. - Sprettrumpe - Flat mage Personlige egenskaper: - Lite meninger - Glad i å bli knulla - Liker å holde orden i hjemmet Anonymkode: c8d21...3ce Glemte "trang fitte".... Anonymkode: c8d21...3ce
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #36 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nja... Ei venninne av meg er dritpen, med store pupper og timeglassfasong. Jeg er smålubben med små pupper. Likevel er det jeg som tar dratt mannfolk (forhold). Anonymkode: ac876...4c3 Samme her🙈 Er ikke bare smålubben heller er tjukk, men aldri hatt problem med å få gutter eller menn. Nå har jeg vært i forhold i snart 7 år. Anonymkode: 327bd...49d
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #37 Skrevet 2. mars 2022 Jon Are skrev (4 timer siden): flaut å lese svar fra menn her. finnes det bare slike menn, vil jeg råde kvinner å dra til en sædbank og skaffe seg famile på egen hånd. noe så banalt og lavmål er lenge siden jeg har sett. Det er vel en grunn til at mange kvinner ikke ønsker å stifte familie eller få barn med en mann, meg selv inkludert. Anonymkode: c9b1d...9b4 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #38 Skrevet 2. mars 2022 Sosialt smart. Omsorg og respekt for de rundt deg. Få alle i rommet til å føle seg vel, da gjør han det og. Hvis at du bryr deg om alle rundt deg med å være inkluderende, og smiler du mye vil du bli lagt merke til. Ikke klag eller rakk ned på folk som ikke er i rommet. Sjefen, naboen eller h*n som var sur på Rema dagen før. Når du snakker med han, ikke stille ja/nei spørsmål. Om du vet noe om han som du liker, (hobby, personlighetstrekk, osv) si at du liker menn som er/gjør det. Uten å nevne at du vet at han er/gjør det. Vi en lett å sjarmere slik. Anonymkode: 6c2da...e16 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #39 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Sosialt smart. Omsorg og respekt for de rundt deg. Få alle i rommet til å føle seg vel, da gjør han det og. Hvis at du bryr deg om alle rundt deg med å være inkluderende, og smiler du mye vil du bli lagt merke til. Ikke klag eller rakk ned på folk som ikke er i rommet. Sjefen, naboen eller h*n som var sur på Rema dagen før. Når du snakker med han, ikke stille ja/nei spørsmål. Om du vet noe om han som du liker, (hobby, personlighetstrekk, osv) si at du liker menn som er/gjør det. Uten å nevne at du vet at han er/gjør det. Vi en lett å sjarmere slik. Anonymkode: 6c2da...e16 Drømmedama det. Anonymkode: c8f2f...86f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #40 Skrevet 2. mars 2022 Det er godt å være selvvalgt singel, som kvinne. Mange menn er opptatt av utseende og at dama skal få han til å føle seg bra med seg selv. Står veldig i stil med mine erfaringer om at man egentlig aldri kan ha en meningsfull relasjon til en mann, da menn ført og fremst er opptatt av seg selv og tilrettelegging for seg selv, egen seksualitet og velvære. Helt rævva måte å leve livet sitt på. Kaster ikke bort livet mitt på sånt, ass. Anonymkode: c6367...a6a 3 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå