Gå til innhold

Får ikke pakken fra lookfantastic?


Vanilje jenta

Anbefalte innlegg

jeg bestilte produkter derfra 10. oktober. Dem mener dem har sendt pakken men jeg har ikke fått den. har aldri hat problemer med det før. Hva gjør jeg? jeg har jo betalt for varene. noen som kan hjelpe meg?

:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Be om nummer på pakken slik at du kan spore sendingen via postens sider. Det er mulig pakken er stoppet i tollen, da kan det brått ta litt lengre tid. Sikker på at du ikke har fått en hentelapp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke no informasjon om pakken på postens nettsider. jeg har jo nr.

Aner ikke hva jeg skal gjøre. det er jo kjempe surt å betale for noe du ikke får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsikke

Jeg har hatt samme problemet, jeg skrev et innlegg om det i går. Jeg bestillte pakken 3 oktober, og de sier de sendte den 4 oktober. Jeg skrev mail til de igjen i går og ba om et nummer for å spore den opp, i dag fikk jeg mail tilbake om at de skulle sende meg en ny pakke, fordi den sikkert hadde forsvunnet i posten.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svært sjelden pakker forsvinner i posten. På de ca 70 gangene jeg har bestilt ditt og datt har det bare skjedd èn gang at pakken har blitt borte, og det var midt i julestria. Det er garntert ikke lookfantastic sin skyld at pakken er sen, hvis pakker fra dem får lov å havne rett i postkassa uten å gå innom tollen tar det ofte bare 2 virkedager. De må være de kjappeste til å sende pakker av de nettbutikkene jeg har prøvd så langt!

Men hvis pakken blir stoppet i tollen kan det ta opptil 3 uker og lenger før de sender den videre til deg (de har vel mye å gjøre...). Hvis du har et sporingsnummer kan du ringe følgende tlf.nr. og etterlyse pakken (har gjort det noen ganger selv...):

Posten

Lykke til!

Telefonnummeret er slettet da det ikke er tillatt å poste telefonnumre i innlegg. Legg heller inn en link. Reglene

Orakel - moderator

Endret av orakel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke no informasjon om pakken på postens nettsider. jeg har jo nr.

Aner ikke hva jeg skal gjøre. det er jo kjempe surt å betale for noe du ikke får.

Den søketjenesten på postens nettsider er ikke helt god, så prøv å ringe nummeret over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...