Gå til innhold

Hvis du skulle lese en bok så hvilke type bok ville du lest?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil skrive en bok men har NULL tro på meg selv så gjøre det aldri.

hva tenker dere er et interessant tema å lese om? Ting som er fra virkeligheten , krim, eventyr, skrekk, drama , full action, selvbiografi ? Hehe.

jeg personlig leser ikke mye bøker. Jeg er ikke god på de forskjellige sjangere innenfor bøker så kan ikke si jeg har et veldig godt utgangspunkt, men liker å skrive og har en ganske god fantasi og innlevelse og ideer.

Per nå klarer jeg ikke å velge hva jeg skal skrive om fordi det er så mye forskjellig. Jeg klarer ikke velge. Tror åsså det Må Være kjempe vanskelig å holde seg til sjangeren gjennom hele boken ? Å ikke skrive halveis krim og halveis drama åsså hører det kanskje ikke sammen? Som sakt så er jeg ikke noe god på dette, men alle ideer starter jo en plass å man kan vel alltids lære / utvikle seg ? 

en annen ting… tenker ikke dere åsså at det må være skikkelig ubehagelig å gi ut en bok åsså selger den nesten ikke i det hele tatt?🤤🤤 åsså får boken skikkelig dårlig kritikk og ingen gode ‘’terningskast’’ … hvordan skal man takle det tro? Jeg som har veldig dårlig selvtillit og ville følt meg j***** ydmyket og driti ut 🙄😝 alikevel må det vel være bedre og gjøre noe uansett resultat enn å IKKE ha gjort det .Er vel kanskje isåfall ikke alene om å ha gitt ut en bok som ble en liten fiasko ? 😝

Anonymkode: c3d87...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...