AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #1 Del Skrevet 26. februar 2022 Jeg vil skrive en bok men har NULL tro på meg selv så gjøre det aldri. hva tenker dere er et interessant tema å lese om? Ting som er fra virkeligheten , krim, eventyr, skrekk, drama , full action, selvbiografi ? Hehe. jeg personlig leser ikke mye bøker. Jeg er ikke god på de forskjellige sjangere innenfor bøker så kan ikke si jeg har et veldig godt utgangspunkt, men liker å skrive og har en ganske god fantasi og innlevelse og ideer. Per nå klarer jeg ikke å velge hva jeg skal skrive om fordi det er så mye forskjellig. Jeg klarer ikke velge. Tror åsså det Må Være kjempe vanskelig å holde seg til sjangeren gjennom hele boken ? Å ikke skrive halveis krim og halveis drama åsså hører det kanskje ikke sammen? Som sakt så er jeg ikke noe god på dette, men alle ideer starter jo en plass å man kan vel alltids lære / utvikle seg ? en annen ting… tenker ikke dere åsså at det må være skikkelig ubehagelig å gi ut en bok åsså selger den nesten ikke i det hele tatt?🤤🤤 åsså får boken skikkelig dårlig kritikk og ingen gode ‘’terningskast’’ … hvordan skal man takle det tro? Jeg som har veldig dårlig selvtillit og ville følt meg j***** ydmyket og driti ut 🙄😝 alikevel må det vel være bedre og gjøre noe uansett resultat enn å IKKE ha gjort det .Er vel kanskje isåfall ikke alene om å ha gitt ut en bok som ble en liten fiasko ? 😝 Anonymkode: c3d87...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå