Gå til innhold

Hvorfor bærer unge damer mobilen i hånden hele tiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er godt voksen og har lagt merke til at tenåringer og unge voksne/ damer går og bærer på mobilen hele tiden, selv om de har hendene fulle med poser og vesker. Ikke rart så mange av de også har knust skjerm...

Har også merket meg at mange ikke har lyd på telefonen, så tenker at det er kanskje grunnen til at de bærer på den og dermed kjenner når den vibrerer?

Hva er galt med å ha mobilen i lommen eller vesken?

Anonymkode: 75d62...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan noen som gjør det svare hvorfor de bærer mobilen?

Ts

Anonymkode: 75d62...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For små lommer, damebukser har små lommer i forhold til bukser for menn! :P Og så har man ikke alltid med veske.

Anonymkode: a51d7...36a

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi kvinneklær ikke har store nok lommer. Har dine klær store nok lommer til en mobil så er det nok fordi du er mann. Klær er ikke skapt like. Slik klær for menn varer lengre og klær for kvinner går i stykker raskt, har kvinneklær ikke lommer og herreklær har lommer.

At man har en pose gjør jo ikke at man har et sted å putte mobilen. Skal man slenge den nederst i posen med melk og brød? :klo: Vesker, som i håndvesker, er det da virkelig ikke noen som faller under betegnelsen «ung» som går med (om ikke ung nå er under 60).

Anonymkode: 9ac5f...610

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ikke i gruppen du mener med unge damer, men jeg bærer mobilen i hånd hvis jeg ikke har med veske. Eller for å være sikker på at jeg hører telefon hvis jeg venter en samtale eller melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telefonen har grodd fast i håndflata siden de alltid må ha den klar for å sjekke om de har fått likes på SoMe.

Anonymkode: d56ce...f99

  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen bukser med gode nok lommer til mobilen. Har på lydløs fordi det er jævlig travelt at mobilen driver og plinger. Skulle ønske flere tok hensyn til dette.

Anonymkode: 2d89b...972

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi bukser til damer blir laget med bittesmå lommer så vi blir tvunget til å bruke penger på vesker. 

Anonymkode: 038ff...725

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å kunne se meldinger og beskjeder raskere. 

Jeg har ikke lyd på snap, messenger og whatsapp. 

Og ærlig talt bruker jeg ikke tlf mye til å RINGE 😅

OG, som skrevet over, ikke alle bukser og jakker har plass til tlf, bilnøker ect

Anonymkode: 98ff3...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangel på lommer. Jeg bruker mye kjoler og ingen har lommer. De gangene jeg bruker bukse er aldri lommene store nok. Lydløs er den ofte på fordi det er masete med alt av varsler. Veske bruker jeg ikke og mobilen forsvinner i posene hvis jeg har det med meg. 

Anonymkode: 13c71...4eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en pockets for women bølge på tiktok. Søk "jeans pockets women", så får man opp tusenvis av videoer på akkurat dette. 

Mobilen får ikke plass i lommene på damebukser. 

Anonymkode: 038ff...725

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nærmer meg 40 så er ikke i den gruppen du spør, men jeg holder ofte mobilen i hånden fordi jeg bruker den så ofte til å ta bilder og google ting jeg ser.

Anonymkode: a162e...f21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

For å kunne se meldinger og beskjeder raskere. 

Jeg har ikke lyd på snap, messenger og whatsapp. 

Og ærlig talt bruker jeg ikke tlf mye til å RINGE 😅

OG, som skrevet over, ikke alle bukser og jakker har plass til tlf, bilnøker ect

Anonymkode: 98ff3...61c

Har du vibrering på da siden du ikke har lyd på some?

Ts

Anonymkode: 75d62...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er godt voksen og har lagt merke til at tenåringer og unge voksne/ damer går og bærer på mobilen hele tiden, selv om de har hendene fulle med poser og vesker. Ikke rart så mange av de også har knust skjerm...

Har også merket meg at mange ikke har lyd på telefonen, så tenker at det er kanskje grunnen til at de bærer på den og dermed kjenner når den vibrerer?

Hva er galt med å ha mobilen i lommen eller vesken?

Anonymkode: 75d62...9f3

Jeg er 18 år, men stapper den bare ned i bhåen. 

Anonymkode: 18e40...7c4

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bærer den fordi buksene mine har for små lommer.

Anonymkode: 2a6bd...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan noen som gjør det svare hvorfor de bærer mobilen?

Ts

Anonymkode: 75d62...9f3

For å alltid være klar til å ta en selfie når en fin omgivelse dukker opp :sexy:

Anonymkode: 297a8...bb8

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har min ofte i jakke lomma. Men har jeg ikke det, så har jeg den i hånda. Hender også jeg har hånda i lomma der jeg har tlf. Jeg er litt surrete og redd for å miste den så det føles best å ha den i hånda, egentlig. 

Anonymkode: 8e9ce...7b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Litt rart å gå og bære på den hele tiden om de har veske med, men antar at de ønsker å se det som skjer kjapt.

Ellers er det som andre har skrevet sånn at kvinneklær ikke har lommer eller ikke har store nok lommer. Ganske irriterende av og til. Spesielt på trening der mange plagg ikke har lommer.

Jeg har for øvrig nesten aldri lyd på telefonen. Hater pling og plong konstant, men har det på om jeg holder på med noe og ikke ser telefon. Jeg er ikke ung dame eller tenåring, men svarer på akkurat det allikevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...