Gå til innhold

Fjern en rollefigur fra en tv serie


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, æsj, har mest lyst til å spole vekk scenene med henne. Grusomt kvinnemenneske, altså! Og stakkars Vilde, så ung og usikker og blir utnyttet på den måten! 🤬 Og så ble Ellen dritsur fordi Vilde lot være å møte opp på sextreff da Kenneth døde mener jeg å huske. Har ikke kommet dit enda, men er ikke lenge til de sexgreiene starter. De greiene der er den dårligste storyen i Cæsar, syns jeg og varte altfor lenge.

 

Ok, da skal jeg ikke "spoile" mer, men du burde grue deg! Ja, det er en av de verste storyene i Cæsar. Har noen andre ting som kanskje er verre.

Anonymkode: e2baf...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 27.2.2022 den 20.58):

Nei, han er en av de beste!

Anonymkode: 2a139...d63

Enig! Han gjorde hele serien🤩🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han forferdelige ordførerfyren i Schitt's Creek, var det Roland han het?

Grey's Anatomy: Owen Hunt

Superstore: Dina

Anonymkode: 7058a...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han forferdelige ordførerfyren i Schitt's Creek, var det Roland han het?

Grey's Anatomy: Owen Hunt

Superstore: Dina

Anonymkode: 7058a...60a

Enig med Owen, etter det siste nå så har jeg mistet mye av sansen for han, han og Teddy kan fint forlate serien for min del og de kan gjerne ta med seg Amelia med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.2.2022 den 20.58):

Nei, han er en av de beste!

Anonymkode: 2a139...d63

Jeg søkte opp karakteren nå og så at han som spilte Omar døde sist år 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ok, da skal jeg ikke "spoile" mer, men du burde grue deg! Ja, det er en av de verste storyene i Cæsar. Har noen andre ting som kanskje er verre.

Anonymkode: e2baf...1c4

Haha, neida, husker det godt, så ingen fare for spoiling. Kom på en Cæsar-figur til og en enda verre story, nemlig Julian! Den mishandlingen av Benedikte var helt jævlig 😞 ikke lenge til jeg er der nå. Gruer meg til å se akkurat det igjen. 

Anonymkode: 80910...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Haha, neida, husker det godt, så ingen fare for spoiling. Kom på en Cæsar-figur til og en enda verre story, nemlig Julian! Den mishandlingen av Benedikte var helt jævlig 😞 ikke lenge til jeg er der nå. Gruer meg til å se akkurat det igjen. 

Anonymkode: 80910...7f3

Bra Julian fikk som fortjent da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Bra Julian fikk som fortjent da

Ja. Var digg å se Rolv først tvinge han til å si unnskyld til Benedikte, for så å plaffe han ned. Digg at Daphne også ble skutt i samme slengen. Ååå, gleder meg til den episoden, det var så spennende, husker jeg. 

Anonymkode: 80910...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja. Var digg å se Rolv først tvinge han til å si unnskyld til Benedikte, for så å plaffe han ned. Digg at Daphne også ble skutt i samme slengen. Ååå, gleder meg til den episoden, det var så spennende, husker jeg. 

Anonymkode: 80910...7f3

Uff den skyte episoden var brutal da :( Cæsar som liksom skulle bli mer familievennlig og så hadde de en episode hvor masse folk ble skutt med hagle, ikke akkurat noe for barn å se på O:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Uff den skyte episoden var brutal da :( Cæsar som liksom skulle bli mer familievennlig og så hadde de en episode hvor masse folk ble skutt med hagle, ikke akkurat noe for barn å se på O:

Ja, brutal, men spennende. Var ikke noe for barn, nei, mange barn ble jo redde og det var masse skriverier om at det burde sendes senere osv. Men de gruppesex-greiene med Vilde og Ellen var ikke akkurat barnevennlig det heller. Og mishandlingen av Benedikte, ranet, kidnappingen av Victoria osv. Vært mye skummelt for barn i Cæsar.  

Anonymkode: 80910...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.2.2022 den 21.06):

Seinfeld - Newman

Friends - han vaktmesteren

 

 

Anonymkode: 76cac...e3a

Fjerne Newman? Han er jo en fantastisk karakter :daane:

StellaNova skrev (På 26.2.2022 den 21.34):

Kom på en til!

Breaking bad - Skyler 

Takk! Ta med sønnen også. 

Sønnen&kåna i Sopranos kan du få også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, brutal, men spennende. Var ikke noe for barn, nei, mange barn ble jo redde og det var masse skriverier om at det burde sendes senere osv. Men de gruppesex-greiene med Vilde og Ellen var ikke akkurat barnevennlig det heller. Og mishandlingen av Benedikte, ranet, kidnappingen av Victoria osv. Vært mye skummelt for barn i Cæsar.  

Anonymkode: 80910...7f3

Komisk at de gikk ut med at serien skulle bli mer familievennlig og så endte de opp med den mest brutale sesongen noensinne med skyting, dop scener med overdose scene til slutt og kjæreste mishandling. Jammen med en serie for familier å se på sammen ja :ler: Og så må vi ikke glemme at en liten hund ble nesten stekt levende, det husker jeg var svært uhyggelig å se på 😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (4 minutter siden):

Komisk at de gikk ut med at serien skulle bli mer familievennlig og så endte de opp med den mest brutale sesongen noensinne med skyting, dop scener med overdose scene til slutt og kjæreste mishandling. Jammen med en serie for familier å se på sammen ja :ler: Og så må vi ikke glemme at en liten hund ble nesten stekt levende, det husker jeg var svært uhyggelig å se på 😨

Haha, ja ikke sant? 😂 ja, fy faen, det der med den hunden er det mest groteske jeg har sett! Var så redd gærne folk skulle bli inspirert av å se på det. Fy faen, hun Daphne var gal! Hadde vært kult om hun viste seg å være datteren til Linn Fylke :ler: 

Anonymkode: 80910...7f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha, ja ikke sant? 😂 ja, fy faen, det der med den hunden er det mest groteske jeg har sett! Var så redd gærne folk skulle bli inspirert av å se på det. Fy faen, hun Daphne var gal! Hadde vært kult om hun viste seg å være datteren til Linn Fylke :ler: 

Anonymkode: 80910...7f3

Hun og Julian fant sikkert tonen sammen i helvete 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Hun og Julian fant sikkert tonen sammen i helvete 😅 

Haha, ja! Like stein hakke gærne begge to 😂

Anonymkode: 80910...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha, ja! Like stein hakke gærne begge to 😂

Anonymkode: 80910...7f3

Trist å tenke på hvor mye Rolv ble forandret i fengsel, han som var så snill før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Trist å tenke på hvor mye Rolv ble forandret i fengsel, han som var så snill før

Helt enig. Teit at de forandret han sånn syns jeg. De kunne like gjerne laget en helt ny karakter. Men han tålte jo ikke alkohol, ble helt gal av det og tok kokain i fengslet. 

Anonymkode: 80910...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StellaNova skrev (På 26.2.2022 den 21.34):

Kom på en til!

Breaking bad - Skyler 

 

rampenissen72 skrev (På 28.2.2022 den 21.27):

Ugh, Skyler. Men serien trengte henne som karakter uansett hvor jævlig hun er. 

Hva var galt med Skyler? :P Syns hun var helt grei?

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaca i Orange is the new black 

Todd i Breaking bad 

Sherry i You

Jal i Skins

Kath i After Lifr

Juliette og Noah i The affair 

Theodore i Prison Break 

Endret av Irja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...