Cleopatra. Skrevet 5. mars 2022 #61 Del Skrevet 5. mars 2022 Alexis (datteren til Castle) i serien "Castle" kan gjerne fjernes for min del 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 5. mars 2022 #62 Del Skrevet 5. mars 2022 Irja skrev (12 minutter siden): Flaca i Orange is the new black Todd i Breaking bad Sherry i You Jal i Skins Kath i After Lifr Juliette og Noah i The affair Theodore i Prison Break Elsker T-Bag. Han var en utrolig passende karakter Ellers vil jeg vel kanskje si: Debbie i Brooklyn 99 Lucy I Big Bang Theory Priya I Big Bang Theory Emily I Friends 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #63 Del Skrevet 6. mars 2022 Taylor i Billions. Anonymkode: e3cc0...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #64 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 4.3.2022 den 21.53): Haha, neida, husker det godt, så ingen fare for spoiling. Kom på en Cæsar-figur til og en enda verre story, nemlig Julian! Den mishandlingen av Benedikte var helt jævlig 😞 ikke lenge til jeg er der nå. Gruer meg til å se akkurat det igjen. Ja, den var helt forferdelig! Utrolig at det varte så lenge, var jo helt rart å se en som var såpass tøff som Benedicte bli banket og knekt sånn. Anonymkode: e2baf...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 7. mars 2022 #65 Del Skrevet 7. mars 2022 Robby i Cobra Kai. Surmulende jammerkommode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. mars 2022 #66 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, den var helt forferdelig! Utrolig at det varte så lenge, var jo helt rart å se en som var såpass tøff som Benedicte bli banket og knekt sånn. Anonymkode: e2baf...1c4 Var deilig å endelig se Svein banke han opp da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 7. mars 2022 #67 Del Skrevet 7. mars 2022 Jon Snow i GoT. Kjedelig type. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. mars 2022 #68 Del Skrevet 7. mars 2022 FrankDrebin skrev (Akkurat nå): Jon Snow i GoT. Kjedelig type. For mye snø 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 7. mars 2022 #69 Del Skrevet 7. mars 2022 Cid skrev (3 minutter siden): For mye snø 😅 Ja, det har vi hatt nok av nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #70 Del Skrevet 7. mars 2022 Friends - Ross Anonymkode: 01b3c...ad3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #71 Del Skrevet 7. mars 2022 Dan i One Three Hill🤢🤢 Owen i Grey's anatomy Riley i Buffy the Vampire Slayer Anonymkode: 5ffbf...070 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. mars 2022 #72 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dan i One Three Hill🤢🤢 Owen i Grey's anatomy Riley i Buffy the Vampire Slayer Anonymkode: 5ffbf...070 Haley i one tree hill 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #73 Del Skrevet 7. mars 2022 Maleficenta skrev (Akkurat nå): Haley i one tree hill Hun kunne være ganske irriterende noen ganger! Anonymkode: 5ffbf...070 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. mars 2022 #74 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun kunne være ganske irriterende noen ganger! Anonymkode: 5ffbf...070 ja og det irriterte meg at de giftet seg og fikk barn på high school. Hun og han der jeg ikke husker hva heter. Han og kunne de fjerna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #75 Del Skrevet 7. mars 2022 Maleficenta skrev (2 minutter siden): ja og det irriterte meg at de giftet seg og fikk barn på high school. Hun og han der jeg ikke husker hva heter. Han og kunne de fjerna Nathan ja, jeg hatet han i de første sesongene.. Men jeg synte at det var koselig med ungen deres da. Anonymkode: 5ffbf...070 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. mars 2022 #76 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nathan ja, jeg hatet han i de første sesongene.. Men jeg synte at det var koselig med ungen deres da. Anonymkode: 5ffbf...070 nei det syns jeg ikke. De vsr bare barn selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #77 Del Skrevet 7. mars 2022 Jasper - The 100 Xander - Buffy Connor - Angel Franky - Skins Anonymkode: b775b...019 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. mars 2022 #78 Del Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dan i One Three Hill🤢🤢 Owen i Grey's anatomy Riley i Buffy the Vampire Slayer Anonymkode: 5ffbf...070 Spoiler Dan likte jeg på grunn av historien hans i serien, hans jakt på tilgivelse som til slutt endte med å ofre livet sitt for sønnen sin og så den scenen med han og broren sin på slutten ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #79 Del Skrevet 8. mars 2022 Che i And Just Like That Ramsay i GoT Sander i Side om side John i Vår tid är nu Mary i Downton Abbey Pasquale i Mi briljante venninne/Elena Ferrante Eirin i Neste Sommer Anonymkode: 113e6...7c0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #80 Del Skrevet 8. mars 2022 De som vil kaste ut hovedpersonene i serier har ikke skjønt serien. Bare sånn apropos... Anonymkode: 71940...173 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå