Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig måtte den største drittsangen vinne. At MGP ikke er politisk, my ass 😏

Anonymkode: 81192...2c4

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Selvfølgelig måtte den største drittsangen vinne. At MGP ikke er politisk, my ass 😏

Anonymkode: 81192...2c4

Jeg syns det var den beste sangen :)💗 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg synes det var litt idiotisk hvordan han ene spanske danseren så ut til å hyl grine vær gang de fikk 12 poeng.

Anonymkode: 55d81...2eb

Haha, jeg synes det var morsomt! Så hvertfall hvem som ble mest takknemlig for stemmene 😂

Skrevet

Jeg syntes egentlig  dette var den kjedeligste eurovisjon på lengre. Var rimelig langtekkelig.  Og ikke stor fan av den måten de deler ut stemmer. 

• Liker 2
Skrevet
Dilemaogtanker skrev (2 timer siden):

Jeg syntes egentlig  dette var den kjedeligste eurovisjon på lengre. Var rimelig langtekkelig.  Og ikke stor fan av den måten de deler ut stemmer. 

Nei jeg synes det er idiotisk. Og så synes jeg det fratar de som får få stemmer fra fagjury og mange stemmer fra folket noe av gleden. Eksempel fra dette året: Hellas får gleden, spenningen og fokus over en lengre tid ved at det renner inn 12’ere, men ender på en 8.plass. Serbia sitter anonymt og får ikke særlig poeng fra fagjuryene, men får maaange folkestemmer, de blir såklart glade, men vet jo også at de ikke vil vinne dette... De ender på 5.plass. Altså bedre enn Hellas. 

• Liker 10
Skrevet (endret)
On 5/15/2022 at 10:50 AM, Måneskinn said:

Ikke sjokkert over Tyskland, den var virkelig ikke god. 

Men derimot hadde jeg de tre andre nevnte land mye lenger opp på  listen. Litt rart at Frankrike ikke kom høyere,men men. 

Hvordan fagjuryene kunne rose Spania med så mange tolvere er meg  uforståelig. Ikke det  at låta ikke er bra, men den er jo hverken nyskapende eller dyp i teksten eller noe. Så der må jeg si at juryen skuffa meg litt.. 

Synes ikke om Spania. Alt jeg så var noen som vrikket på rumpene med tangotruse-lignende saker, og danset.  Forstår ikke hvorfor de kunne havne på en så god plassering: plass nr 3.. ?  

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Skrevet (endret)
On 5/15/2022 at 3:23 PM, Tough cookie said:

Hun oste sex og det er grunnen🤷‍♀️

Synes alle på scenen når det gjaldt Spania oste sex.  Dette er en sangfestival 😆. Men noen liker nok noen sexy rytmer osv. Må finne ut hva de synger om. Interessant. Men huff. Ikke min type rytme / stil på scenen. 😆

Endret av Eloise12345
Skrevet
Eloise12345 skrev (11 minutter siden):

Synes alle på scenen når det gjaldt Spania oste sex.  Men skjønner ikke hvorfor folk synes det er så interessant at de stemmer på det. Dette er en sangfestival 😆. Men noen liker nok noen sexy rytmer osv. Må finne ut hva de synger om. Interessant. Men huff. Ikke min type rytme / stil på scenen. 😆

Dette er en av sangene jeg kommer til å høre på fremover på Spotify. Så for meg var det sangen som fenget 😁

at det var en rumpe der plager ikke meg. Synes forresten hun var både flott og flink- for meg var ikke dette vulgært. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Eloise12345 skrev (26 minutter siden):

Synes ikke om Spania. Alt jeg så var noen som vrikket på rumpene med tangotruse-lignende saker og danset.  Melodien var kun preget av "sexy"rytmer. Aner ikke hva de synger om pga annet språk, men har mine antagelser med tanke på fremstilling og rytmer. Jeg ble rett og slett uvel av deres fremstilling på scenen. Forstår ikke hvorfor de kunne havne på en så god plassering: plass nr 3.. ? Men dette er min tolkning og mening. Den må jo ha vært populær som havner på plass nr 3. 

Du ble uvel av å se på? 🤔

Jeg likte sangen godt og ikke noe galt med antrekkene. Litt må man tåle. 

Anonymkode: 879a9...7ab

• Liker 2
Skrevet
Just now, Zenhouse said:

Dette er en av sangene jeg kommer til å høre på fremover på Spotify. Så for meg var det sangen som fenget 😁

at det var en rumpe der plager ikke meg. Synes forresten hun var både flott og flink- for meg var ikke dette vulgært. 

Jeg likte verken sangen eller stilen. Men smak og behag. Godt at vi alle har ulik smak  :)

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du ble uvel av å se på? 🤔

Jeg likte sangen godt og ikke noe galt med antrekkene. Litt må man tåle. 

Jeg liker ikke den type stil på scenen. Men det er meg. Kanskje det er meg som er litt rar? 😅

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Skrevet (endret)
On 5/15/2022 at 7:52 PM, AnonymBruker said:

Norge kom på 6 plass i semifinalen 

Anonymkode: 55d81...2eb

Kan man finne ut hvilke plassering landene hadde i semi-finalen?  :)

Endret av Eloise12345
AnonymBruker
Skrevet
Eloise12345 skrev (1 minutt siden):

Jeg liker ikke den type stil på scenen. Men det er meg. Kanskje det er meg som er litt rar? 😅

Nei, det ser ut som mange er enig med deg 😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det ser ut som mange er enig med deg 😊

Jeg vet om folk i virkeligheten som liker sangen og opptreden. Men det er nok som du sier: en del som er enige med meg også :)

Endret av Eloise12345
AnonymBruker
Skrevet
Eloise12345 skrev (4 timer siden):

Jeg vet om folk i virkeligheten som liker sangen og opptreden. Men det er nok som du sier: en del som er enige med meg også :)

Må bare si det, du virker som en skikkelig søt person, Eloise!🙋‍♀️ Fremstår alltid så god og snill gjennom kommentarene dine. Ha en fin dag!🙂

Anonymkode: 42954...c2b

• Hjerte 1
Skrevet
Eloise12345 skrev (12 timer siden):

Jeg likte verken sangen eller stilen. Men smak og behag. Godt at vi alle har ulik smak  :)

Hurra for mangfoldet ☺️

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Må bare si det, du virker som en skikkelig søt person, Eloise!🙋‍♀️ Fremstår alltid så god og snill gjennom kommentarene dine. Ha en fin dag!🙂

Anonymkode: 42954...c2b

Tusen takk 🥰. I lige måde. Du fremstår så snill og god selv som kunne si noe så fint. 💖. Ha en nydelig dag!!! 

AnonymBruker
Skrevet
Eloise12345 skrev (6 timer siden):

Tusen takk 🥰. I lige måde. Du fremstår så snill og god selv som kunne si noe så fint. 💖. Ha en nydelig dag!!! 

Yayy girlpowerr!!! Brownies og godtesnop hos meg??? 🥰🥰🥰

Anonymkode: 4ed66...c96

Skrevet
On 5/17/2022 at 12:51 PM, noragrets said:

Ja, de slipper alltid infoen etter finalen.

Scroll litt ned på denne siden så finner du en oversiktlig liste med plasseringer og poengfordeling:

Semi 1- https://eurovisionworld.com/eurovision/2022/semi-final-1

Semi 2 - https://eurovisionworld.com/eurovision/2022/semi-final-2

Takk for opplysningene om det. :)Jeg visste ikke om det. Ser at noen av landene fikk bedre plassering i semifinale enn hva de gjorde det i finalen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...