Gå til innhold

når er man feit i livvidden?


Gjest jente19aar_

Anbefalte innlegg

Helt OT, men her gikk vel slettingen litt over stokk og stein ja...

Dumme spørsmål må nødvendigvis få en del dumme svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elphaba skrev:
Klesstørrelse er individuelt. Jeg er 33 (snart 34), ikke spesielt mager, ikke bitteliten (167), og bruker fortsatt stort sett 26", noen ganger mindre. Men jeg vil ha meg frabedt at jeg ser ut som en fjortis av den grunn.

Bare som apropos til et innlegg lenger oppe i tråden (som merkelig nok fikk stå i slette-orgien)

Helt enig Elphaba! Jeg bruker også 25/26 tommer i jeans og er 27 år. Ingen får si at jeg ser ut som en fjortis av den grunn! Jeg har vært relativt slank hele livet og er nå 27 år og 170 høy. Og denne jente 18aar tror jeg liker å skryte av at hun er så slank i forhold til venninna si. Virker sånn. Jeg ville blitt lei meg om en venninne drev sånn med meg.

Endret av Smilla78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel også mine mistanker mht "tulle-profil"...

Jeg la på meg da jeg sluttet å røyke og gikk vel opp litt da tenker jeg... Men da jeg kjøpte mine første bukser brukte jeg 24 tror jeg. Nå er det vel 27 kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll
Dersom trådstarter har 27 tommer i livvidde på buksene sine kan hun klassifiserers som meget slank.

Tror egentlig kanskje det var slike tilbakemeldinger denne umodne 18 åringen var ute etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
Datteren min bruker 27 ", hun er tolv år. Jeg er glad jeg ikke har kropp som en tolvåring...... ;)

Man trenger ikke ha kropp som en tolvåring for å bruke str 27.

Jeg bruker 27, men har absolutt ikke kropp som et barn av den grunn.

Synes dte er altfor mange innlegg her som går på å rakke ned på andre, enten det gjelder store og små pupper eller de som avviker litt fra str 38-40 (både den ene og andre veien)

Hvordan i all verden skal kvinner/jenter lære seg å like sin egen kropp, når ikke andre kan akseptere dem som de er engang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Synes dte er altfor mange innlegg her som går på å rakke ned på andre, enten det gjelder store og små pupper eller de som avviker litt fra str 38-40 (både den ene og andre veien)

Ja. Og det er nok en måte å hevde seg selv på vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte 28 i str da jeg gikk på ungdomsskolen jeg! Og jeg var meget slank og fin syns jeg, når jeg ser meg på bilder.

Nå, når jeg er 23 år bruker jeg str 30, og da er den skikkelig inntilsittende...

Tror ikke venninna di er så stor jeg, sia du ikke har lagt merke til det før du fikk vite buksestørrelsen hennes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 33 og 34 og synes ikke jeg er diger for det, er helt normal. Men jeg er 1.79 høy.

Selv da jeg var syltynn i tenårene brukte jeg 31 og 32.

Alle har jo forskjellig høyde,vekt og kropp, så da blir det jo til at alle ikke bruker små str. i klær, men de er ikke digre for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 33 og 34 og synes ikke jeg er diger for det, er helt normal. Men jeg er 1.79 høy.

Selv da jeg var syltynn i tenårene brukte jeg 31 og 32.

Alle har jo forskjellig høyde,vekt og kropp, så da blir det jo til at alle ikke bruker små str. i klær, men de er ikke digre for det!

Mm... Det er vanskelig å se på en person hvilken buksestørrelse hun eller han bruker.

Jeg bruker en størrelse større i bukser enn en venninne. En gang handlet vi bukser sammen, hun som fant frem buksene i vår størrelse nektet å tro at min venninne var smalere enn meg. Hun måtte nesten sjekke når vi stod der i hver våre bukser. Makan :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kom til å tenke på noe.

jeg bruker 27 i vidde i bukser egentlig (i fornarina, d&g, og nudie og sånn), men nå tror jeg at de er blitt litt trange så må jeg nesten opp i strlse, til 28 el noe.

men en venninne av meg bruker 33 i vidde.  :overrasket:  :overrasket:

asså... er man ikke litt for stor da?

hun er ikke feit-feit, men litt drøy på en måte.

finnes det jeans større enn 33?????  :roll:  :forvirret:  :forvirret:

Syntes du bruker en stor størrelse jeg, da er det ikke rart du ikke kom med i team Aylar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame med gjennomsnittlig høyde (165-170) er temmelig kraftig (småfeit) hvis hun bruker mer enn 32 i bukser.

'

Mulig det, jeg veier 97 kilo og bruker str. 33 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_sprettball_*

Leste for et par mnd siden at anbefalt lividde for kvinner er under 80 cm. Altså har du mer enn 80 cm rundt livet så er du i faresonen for videre "komplikasjoner". Selv er jeg en typisk 38/40, str M og 30 i bukser og måler likevel 77 cm i livet...

Men nå har jo de fleste av oss buksene på hofta da, og ikke i livet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame med gjennomsnittlig høyde (165-170) er temmelig kraftig (småfeit) hvis hun bruker mer enn 32 i bukser.

'

Mulig det, jeg veier 97 kilo og bruker str. 33 ;)

Tull og tøys. Jeg er 170 høy, veier 68kg og bruker str32 i bukser. Jeg er så absolutt ikke småfeit, men har en formfull figur med smal midje og hofter. Må ha 32 for at buksene ikke skal bli for stramme over hoftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull og tøys. Jeg er 170 høy, veier 68kg  og bruker str32 i bukser. Jeg er så absolutt ikke småfeit, men har en formfull figur med smal midje og hofter. Må ha 32 for at buksene ikke skal bli for stramme over hoftene.

Var derfor jeg la inn av jeg bruker str. 33 da, fordi folk er så forskjellige at man ikke kan generalisere på denne måten. De færreste tror at en som veier 97 kilo kan passe i en str. 33.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...