AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #1 Del Skrevet 21. februar 2022 Har nettopp gjennomført første styrketreningsøkt på flere måneder med opphold. Er veldig lite trent fra før, men føler at jeg svetter lite og at jeg ikke får pulsen nok opp? Klarte å bli småkvalm under økta, og kjenner at jeg er "skjelven" i muskulaturen under treningsøktene, men det er vell fordi musklene generelt går i sjokk siden jeg er såpass nybegynner. Jeg er redd jeg har for lite vekt ifht dette med å bygge resultater. Når jeg trener kondisjon og løper renner jo svetten som bare det, men jeg får ikke den samme euforiske følelsen når jeg trener styrke. Er det et must å svette og å få pulsen opp i 200 for at man har hatt ei real "god" nok styrkeøkt? Jeg håper jeg kan se resultater etter uker/mnd, men er redd jeg ikke trener "godt" nok.. Trenger virkelig litt tips her nå, har investert mye i utstyr, treningsprogram og kostholdsplan. Er viktig for meg at det gjøres rett. Jeg får vell vente å se om jeg er støl i morgen eller ikke. Om jeg ikke er støl i kroppen tar jeg det som et dårlig tegn, pleier som regel å bli litt støl når det har vært lenge siden sist treningsøkt. Anonymkode: a4fea...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #2 Del Skrevet 21. februar 2022 Slettes ikke, jeg blir nesten aldri svett og pulsen går ikke særlig mye opp heller, men jeg har likevel fått mye bedre grunnkondisjon bare ved å trene styrke og gå ned i vekt. Har synlige muskler uten at jeg trenger å flekse, det hadde jeg ikke da jeg begynte å trene. Stølhet er forøvrig heller ikke et tegn på en god treningsøkt, gjør øvelsene dine til det er like før du må begynne å jukse fordi det blir tungt og hold deg til det Anonymkode: 0f8a5...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #3 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Slettes ikke, jeg blir nesten aldri svett og pulsen går ikke særlig mye opp heller, men jeg har likevel fått mye bedre grunnkondisjon bare ved å trene styrke og gå ned i vekt. Har synlige muskler uten at jeg trenger å flekse, det hadde jeg ikke da jeg begynte å trene. Stølhet er forøvrig heller ikke et tegn på en god treningsøkt, gjør øvelsene dine til det er like før du må begynne å jukse fordi det blir tungt og hold deg til det Anonymkode: 0f8a5...be7 Det var litt beroligende å høre. Takk for utfyllende svar😊 Er littegranne støl i dag, men sliter ikke med å sette meg ned på doskåla, så har vært mye verre støl enn jeg er nå😅 - TS Anonymkode: a4fea...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå