Gå til innhold

Andre som ikke har blitt smittet? Når alle andre i husstanden hadde covid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil bare bli ferdig med det. Første ble positiv for 10 dager siden, neste for 6 dager siden og siste for 3 dager siden.

 

Har delt seng, trøstet og kost barna mine. Kysset ektefellen. Orker ikke mer av denne belastningen… Bare vente på 2 streker🤯

Anonymkode: 4add1...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her ble alle smittet unntatt én, som til og med lå i samme seng som to smittede foreldre den ene natta OG spiste av maten til en smittet bror… 😂

Men  - han fikk corona to uker senere - smittet på skolen. 

Anonymkode: b4b53...efd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror noen er mer immun enn andre. Samboeren min ble smittet i sommer og jeg var fullvaksinert da med 2 doser, og vi levde som normalt i 2 døgn før vi fikk mistanke om korona. Hadde sex også. Jeg ble ikke smittet. Testet flere ganger. Har enda ikke hatt corona som jeg vet om. Må ha vært uten symptomer isåfall.

Anonymkode: ba3f3...a9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk korona for tre uker siden. Ikke isolert. Sovet i samme seng som mannen, vært mye i nærkontakt med barna (3 stk.). Ingen andre i husstanden ble smittet. 🙄

Anonymkode: d9f1f...c24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mann og to barn hadde korona for 2 uker siden. Varierende symptomer. Tenåringen ble sykest med høy feber og kraftige luftveissymptomer, mannen lett forkjølelse (vaksinert med 3 doser). Hun på 8 hadde ingen symptomer, men testet positivt. Jeg testet negativt hele tiden. Vi levde som normalt 🤷‍♀️

Anonymkode: 25809...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under første runden av korona fikk samboeren og jeg det, men ikke barnet vårt. 

Under andre runden fikk bare jeg det i hele husstanden. 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.2.2022 den 20.50):

Vil bare bli ferdig med det. Første ble positiv for 10 dager siden, neste for 6 dager siden og siste for 3 dager siden.

 

Har delt seng, trøstet og kost barna mine. Kysset ektefellen. Orker ikke mer av denne belastningen… Bare vente på 2 streker🤯

Anonymkode: 4add1...4cd

Er i litt samme båt som deg! 

Yngstemann testet positivt for 3 dager siden, og har vært kjempedårlig med vond hals, hoste og opp i 41 i feber. Jeg har delt seng med ham, drukket av samme vannflaske (ved en feil), brukt samme lypsyl, og han har hostet meg rett i fjeset flere ganger....

Jeg har følt meg småuggen i flere dager, med hodepine og litt feber, og ekstremt slapp, men tester fortsatt negativt 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann og to barn fikk det, men ikke jeg. Levde tett på hverandre. Jeg testet meg i mange dager etter at siste var ute av isolasjon i tilfelle det var lang inkubasjonstid. Men ble ikke smittet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun ene tenåringen som fikk det. Ingen andre. 
Tok ingen hensyn, gjorde som normalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...