AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #41 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Får være glad man er stygg, slipper som regel ekle mannfolk 😄 Anonymkode: 37bd5...fbd Jøss da, for alle mannfolk som skulle finne på å like noen er ekle. Anonymkode: 1814c...abf 1
Engel Skrevet 24. februar 2022 #42 Skrevet 24. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): I dag blunka jeg til henne når jeg gikk forbi, hun dro på smilebåndet TS Anonymkode: b104b...6ea 🥰 Tar gjerne en togflørt selv jeg. Regner med at du har sjekket at hun ikke går med ring? Om dere er godt voksen er det jo dessverre relativt stor sjanse for at man er i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #43 Skrevet 27. februar 2022 Engel skrev (På 24.2.2022 den 17.05): 🥰 Tar gjerne en togflørt selv jeg. Regner med at du har sjekket at hun ikke går med ring? Om dere er godt voksen er det jo dessverre relativt stor sjanse for at man er i et forhold. Hvis hun er i et forhold får jeg vel beskjed om det kommer så langt. Anonymkode: b104b...6ea
Rosa Dartle Skrevet 27. februar 2022 #44 Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 21.2.2022 den 14.49): Stiller meg helt bak denne. Jeg ville bare synes det var hyggelig med en slik henvendelse, så fremt den fremføres på en fin måte. Og det tror jeg TS kommer til å gjøre. Uansett om jeg var interessert eller ikke, så ville jeg tatt det som et kompliment. Hvis man blir avvist må man selvfølgelig ta det pent og gi seg. Hvis dette skjer som jeg har beskrevet, så skjønner jeg ærlig talt ikke problemet med å "snakke litt". Anonymkode: 54357...f6b Enig.. En ting er dersom man er ufin eller påtrengende, men det har jeg nesten aldri opplevd. Men det hender at menn har tatt kontakt med meg, og det har stort sett vært hyggelig. Med koselige komplimenter eller bare slått av en liten prat. Det er veldig mange trivelige menn der ute også! 😊
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #45 Skrevet 28. februar 2022 Rosa Dartle skrev (På 27.2.2022 den 7.26): Enig.. En ting er dersom man er ufin eller påtrengende, men det har jeg nesten aldri opplevd. Men det hender at menn har tatt kontakt med meg, og det har stort sett vært hyggelig. Med koselige komplimenter eller bare slått av en liten prat. Det er veldig mange trivelige menn der ute også! 😊 Har tenkt å ta kontakt i morgen tidlig TS Anonymkode: b104b...6ea
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #46 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har tenkt å ta kontakt i morgen tidlig TS Anonymkode: b104b...6ea Så tar hun toget kl. 0727 😊👌 Anonymkode: b104b...6ea
Gjest Annemor1444 Skrevet 28. februar 2022 #47 Skrevet 28. februar 2022 Hverdags flørting er da bare hyggelig, et smil, øyekontakt og et hei har da aldri skadet noen. Med ønske om en fin dag gjør jo dagen for de aller fleste vil jeg tro! Ønsker deg lykke til og hvis/når praten kommer i gang vil hun kjapt fortelle deg om hun er i et forhold eller ikke og da er det bare å holde det på hyggelig nivå med hei og ha en fin dag fremover hvis hun er i et forhold. Kanskje en ide for oss andre å kjøre mere kollektivt til faste tider😉 lykke til og hold oss gjerne oppdatert på hvordan dette går🤗
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2022 #48 Skrevet 28. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 2022-2-21 den 13.02): Bare vent. Snart får du et ras av svar om at du er en fare for kvinner som ønsker å ta kontakt. Anonymkode: 1814c...abf Hahahaha🤣 snart kommer ekstremistene fordømmelsdspolitiet Anonymkode: ba9c3...63e
Gjest Metalman4100 Skrevet 1. mars 2022 #49 Skrevet 1. mars 2022 Annemor1444 skrev (19 timer siden): Hverdags flørting er da bare hyggelig, et smil, øyekontakt og et hei har da aldri skadet noen. Med ønske om en fin dag gjør jo dagen for de aller fleste vil jeg tro! Ønsker deg lykke til og hvis/når praten kommer i gang vil hun kjapt fortelle deg om hun er i et forhold eller ikke og da er det bare å holde det på hyggelig nivå med hei og ha en fin dag fremover hvis hun er i et forhold. Kanskje en ide for oss andre å kjøre mere kollektivt til faste tider😉 lykke til og hold oss gjerne oppdatert på hvordan dette går🤗 Det er det som er forskjellen på dere jenter fra bøgda og bydamene 🥰
Gjest Annemor1444 Skrevet 1. mars 2022 #50 Skrevet 1. mars 2022 Metalman4100 skrev (19 minutter siden): Det er det som er forskjellen på dere jenter fra bøgda og bydamene 🥰 Jepp,du har så rett🥰
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #51 Skrevet 2. mars 2022 On 2/28/2022 at 9:40 AM, AnonymBruker said: Har tenkt å ta kontakt i morgen tidlig TS Anonymkode: b104b...6ea Mangelen på svar forteller meg at dette ikke akkurat ble som på film? 😂😂 Anonymkode: 20af1...41d 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #52 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 21.2.2022 den 13.45): Det damer som henne ikke skjønner er at det som ikke er greit for henne kan være greit for andre. De skal alltid generalisere og være talsperson uten at noen utnevnte dem. Jeg savner faktisk å bli mer snakket til av menn…som jeg er vandt til fra andre land. Ja, det kan bli mye iblant og av og til vil jeg gå i fred. Men, da er det bare å avvise, ikke verre enn det. Vi er allerede et altfor reservert folkeslag i mine øyne om man ikke skal skjemmes for de få forsøkene som faktisk blir gjort. Anonymkode: 4d955...107 Tror du undervurderer hvor flinke folk er til å bli avvist. Anonymkode: 6cd95...c3c
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #53 Skrevet 3. mars 2022 Daria skrev (På 21.2.2022 den 13.27): Hvis du er så usikker på deg selv og på situasjonen at du må spørre om noe er greit, er svaret stort sett alltid nei uansett. Nemlig ! Jeg er (ex)bussjåfør og kan litt om dette, jeg har "blikkflørtet" flere ganger som har ført til noe mer., Anonymkode: a8205...359
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #54 Skrevet 3. mars 2022 Har hatt convid ikke mye å melde Anonymkode: b104b...6ea
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #56 Skrevet 9. mars 2022 Jeg traff en fyr på toget for mange år siden. Han blunket til meg når han skulle av og hintet om at jeg skulle hoppe av toget med han, så jeg sto opp og gikk av sammen med han på nasjonalteateret, vi tok en kaffe og det utviklet seg derfra. Bare koselig. Var vel å merke jeg som "sjekket " han opp først ved å glane han ned først 😄 Anonymkode: c4230...cc9
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #57 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg traff en fyr på toget for mange år siden. Han blunket til meg når han skulle av og hintet om at jeg skulle hoppe av toget med han, så jeg sto opp og gikk av sammen med han på nasjonalteateret, vi tok en kaffe og det utviklet seg derfra. Bare koselig. Var vel å merke jeg som "sjekket " han opp først ved å glane han ned først 😄 Anonymkode: c4230...cc9 Glanet du diskré eller åpenlyst? Hendet damer titter diskré på meg, men jeg våger ikke å ta kontakt, lol Anonymkode: 7cf1b...9c2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #59 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 21.2.2022 den 12.50): Nydelig dame på toget til Oslo, vakkert smil når jeg ser på henne, kan jeg ta kontakt ? Anonymkode: b104b...6ea Ja det kan du, men hvis hun er avvisende så beklager du, og trekker deg tilbake - og lar det være med det. Da vil du ikke falle i kategorien menn som vises til i linken i et innlegg her. Det er jo lov å "prøve seg", å etablere kontakt, si hei. Men en må også gi seg om vedkomne gir uttrykk for at kontakten du skaper ikke er ønsket. Anonymkode: c139b...1c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå