Gå til innhold

Hun på pendlertoget

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nei. Det var veldig tydelig. Kom på Sognsvann stasjon etter en skitur i marka. Hadde på meg en tynn lycrabukse hvor det er naturlig at penis vokser endel når man kommer inn i en varm t-barnevogn. Dama så lenge på bulken i buksa og når jeg møtte blikket hennes etterpå så hun at jeg hadde tatt henne på fersken i å kikke på bulen, hun ble flau, flakket med blikket og så bort. 

Anonymkode: 5b67c...bb2

Ikke for å ødelegge historien din, men noen ganger stirrer vi damer på bulen i tynne lycrabukser og sykkelbukser og sånt fordi den er så "in your face" at det ser litt morsomt ut. Spesielt fascinerende når man omtrent kan se konturene av hele utstyret. Andre ganger ser jeg og lurer på om det er susp eller noe.

Jeg skal ikke snakke for alle kvinner , men jeg tror nok mange som smiler gjør det mer fordi de ler inni seg enn fordi de har lyst på bulen din. Det ser jo tidvis litt komisk ut.

What's the deal with all the "Where does my penis go?" Threads - Bike Forums

Anonymkode: f43f2...c35

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet
Cuntzilla skrev (4 minutter siden):

Så om du skal ta en prat, ikke press deg på, ikke tving henne til å snakke og ikke gå rett på at du er interessert

Jeg påpeker en del kulturelle forskjeller mellom Norge og andre land og du vrir det til at jeg og på død og liv skal sjekke deg opp. Det er kun på KG man klarer å hoste opp slike tolkninger. Skjerp deg. 

Skrevet
padawan skrev (2 minutter siden):

Jeg påpeker en del kulturelle forskjeller mellom Norge og andre land og du vrir det til at jeg og på død og liv skal sjekke deg opp. Det er kun på KG man klarer å hoste opp slike tolkninger. Skjerp deg. 

Denne tråden handler ikke om deg. Det du har klippet ut var et svar til TS. 

Skjerp deg selv.

• Liker 3
Skrevet

I USA ville de smilt til hverandre og bedt de ut på date. I Norge er det creepy. 

Husker jeg var på ferie i Paris, og jeg var på et kjøpesenter. Da kom det bort en amerikaner og pratet til meg. Veldig hyggelig og han pratet åpent om at hvor han kom fra og spurte meg hvor jeg kom fra.

Han syns nok jeg var vanskelig å komme innpå, litt innadvendt og stille, og han spurte hvordan i all verden man datet i Norge og møtte andre mennesker.

Jeg syns han var veldig hyggelig, men syns også at det var rart at han var så direkte og frampå. I USA bare tar de kontakt, men i Norge er det bare greit på fest eller gjennom kjente. Iallfall ikke på et kjøpesenter eller på gata. 

Anonymkode: 3e480...795

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ikke for å ødelegge historien din, men noen ganger stirrer vi damer på bulen i tynne lycrabukser og sykkelbukser og sånt fordi den er så "in your face" at det ser litt morsomt ut. Spesielt fascinerende når man omtrent kan se konturene av hele utstyret. Andre ganger ser jeg og lurer på om det er susp eller noe.

Jeg skal ikke snakke for alle kvinner , men jeg tror nok mange som smiler gjør det mer fordi de ler inni seg enn fordi de har lyst på bulen din. Det ser jo tidvis litt komisk ut.

Hmm. Jeg skjønner. 
Så er vi menn og kvinner så ulike i tankegangen?

Ser jeg feks en kvinne slik synes jeg det er pirrende, ikke morsomt:

F0A26BE8-866D-46B4-9BD0-28BDA7574349.gif

Anonymkode: 5b67c...bb2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest padawan
Skrevet
Cuntzilla skrev (30 minutter siden):

Denne tråden handler ikke om deg

Det vet jeg meg det var jeg som ble sittert i det AB skrev og følgelig tillagt meninger / holdninger som jeg ikke har. 

Skrevet (endret)
padawan skrev (40 minutter siden):

Det vet jeg meg det var jeg som ble sittert i det AB skrev og følgelig tillagt meninger / holdninger som jeg ikke har. 

Det er nå heller du som tillegger meg mener/holdninger jeg ikke har når du skriver at jeg mener du på død og liv skal sjekke meg opp. 

Hold kontroll på hvem du svarer hva, og hva som egentlig er trådens innledende spørsmål og tema. Ikke ta alt personlig.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Huff, det synes jeg var et litt stygt svar! Mener du at hvis man er sjenert/usikker, så kan ikke noen like deg? 

Anonymkode: f5c15...f8f

Nei, jeg mener på generell basis at hvis man er usikker på om det man vurderer å si eller gjøre er akseptabel oppførsel, er det som regel et tegn på at det ikke er det - de fleste av oss har litt sosiale instinkter som vi ikke nødvendigvis er helt bevisste, men som vi likevel merker i sånne sammenhenger, og ofte er det lurt å stole på dem. (Men det skal heller ikke underslås at hvis du er sjenert og usikker, er sannsynligheten for å gjøre et godt inntrykk i en situasjon som i HI ikke den største).

• Liker 1
Skrevet

Det skader ikke med å begynne med et hei, og om du tør ta mer kontakt TS. Men om hun begynner å se bort eller gjøre andre ting så ta hintet, da er hun ikke interessert og vil være i fred.

Jeg syns det er hyggelig at folk smiler, hilser og snakker til meg. Ja til og med inviterer meg ut. Men det er bare hyggelig så lenge de tar et eventuelt avslag med et smil og gir deg da. Dessverre er det litt for mange menn som ikke klarer det, og de har ødelagt mye for alle andre. Dessverre så mye at nå er det nesten ingen som tør ta kontakt med folk de ikke kjenner. Og derfor har vi blitt avhengig av disse datingappene. Det er trist.

Anonymkode: 409d5...b45

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg som kvinne syns det er pirrende 😛

Anonymkode: 8eb5a...4db

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2022 den 8.55):

Det skader ikke med å begynne med et hei, og om du tør ta mer kontakt TS. Men om hun begynner å se bort eller gjøre andre ting så ta hintet, da er hun ikke interessert og vil være i fred.

Jeg syns det er hyggelig at folk smiler, hilser og snakker til meg. Ja til og med inviterer meg ut. Men det er bare hyggelig så lenge de tar et eventuelt avslag med et smil og gir deg da. Dessverre er det litt for mange menn som ikke klarer det, og de har ødelagt mye for alle andre. Dessverre så mye at nå er det nesten ingen som tør ta kontakt med folk de ikke kjenner. Og derfor har vi blitt avhengig av disse datingappene. Det er trist.

Prøver det 

TS

Anonymkode: b104b...6ea

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Prøver det 

TS

Hvor gammel er du ts?

Anonymkode: ebbb6...965

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor gammel er du ts?

Spiller det noen rolle her ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Prøver det 

TS

Hold oss oppdatert da. 🙂 Det er altfor lite hverdagsromantikk her, hadde vært hyggelig om noen lyktes på denne måten og motbeviste alle pessimistene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hold oss oppdatert da. 🙂 Det er altfor lite hverdagsromantikk her, hadde vært hyggelig om noen lyktes på denne måten og motbeviste alle pessimistene.

Skal,det

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Spiller det noen rolle her ?

Spurte Ts jeg

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2022 den 12.50):

Nydelig dame på toget til Oslo, vakkert smil når jeg ser på henne, kan jeg ta kontakt ?

Smil og si hei neste gang du ser henne du. Ikke alle kvinner blir hysteriske av den grunn. 

Anonymkode: 3c1cf...30e

Skrevet

I dag blunka jeg til henne når jeg gikk forbi, hun dro på smilebåndet

TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2022 den 9.17):

Hvor gammel er du ts?

Godt voksen , hun også

Skrevet

Får være glad man er stygg, slipper som regel ekle mannfolk 😄

Anonymkode: 37bd5...fbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...