Gå til innhold

Hun på pendlertoget

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nydelig dame på toget til Oslo, vakkert smil når jeg ser på henne, kan jeg ta kontakt ?

Anonymkode: b104b...6ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vent. Snart får du et ras av svar om at du er en fare for kvinner som ønsker å ta kontakt. 

Anonymkode: 1814c...abf

• Liker 2
Skrevet

Har hørt at det fungerer å gå bort til en fremmed dame, klype i rumpa, plystre og si "you, me, sucky, fucky?". 

Anonymkode: 20af1...41d

Skrevet

Kanskje vi snart kan få noen seriøse svar

TS

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje vi snart kan få noen seriøse svar

TS

Hvis hun ser på deg og smiler til deg hver gang dere møtes, så hadde jeg nok tatt sjansen på en liten uforpliktende prat. 

Du føler fort om hun synes det er greit eller ikke. 

Skrevet

Hvis du er så usikker på deg selv og på situasjonen at du må spørre om noe er greit, er svaret stort sett alltid nei uansett.

• Liker 6
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Du vil "bare snakke litt"?

https://www.dagbladet.no/nyheter/dritt-lei-menn-som-bare-vil-snakke-litt/71199213

Anonymkode: 20af1...41d

Det damer som henne ikke skjønner er at det som ikke er greit for henne kan være greit for andre. De skal alltid generalisere og være talsperson uten at noen utnevnte dem. 
Jeg savner faktisk å bli mer snakket til av menn…som jeg er vandt til fra andre land. Ja, det kan bli mye iblant og av og til vil jeg gå i fred. Men, da er det bare å avvise, ikke verre enn det. Vi er allerede et altfor reservert folkeslag i mine øyne om man ikke skal skjemmes for de få forsøkene som faktisk blir gjort. 

Anonymkode: 4d955...107

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det damer som henne ikke skjønner er at det som ikke er greit for henne kan være greit for andre. De skal alltid generalisere og være talsperson uten at noen utnevnte dem. 
Jeg savner faktisk å bli mer snakket til av menn…som jeg er vandt til fra andre land. Ja, det kan bli mye iblant og av og til vil jeg gå i fred. Men, da er det bare å avvise, ikke verre enn det. Vi er allerede et altfor reservert folkeslag i mine øyne om man ikke skal skjemmes for de få forsøkene som faktisk blir gjort. 

Stiller meg helt bak denne. Jeg ville bare synes det var hyggelig med en slik henvendelse, så fremt den fremføres på en fin måte. Og det tror jeg TS kommer til å gjøre. Uansett om jeg var interessert eller ikke, så ville jeg tatt det som et kompliment. Hvis man blir avvist må man selvfølgelig ta det pent og gi seg. Hvis dette skjer som jeg har beskrevet, så skjønner jeg ærlig talt ikke problemet med å "snakke litt". 

Anonymkode: 54357...f6b

• Liker 9
Skrevet
Daria skrev (1 time siden):

Hvis du er så usikker på deg selv og på situasjonen at du må spørre om noe er greit, er svaret stort sett alltid nei uansett.

Huff, det synes jeg var et litt stygt svar! Mener du at hvis man er sjenert/usikker, så kan ikke noen like deg? 

Anonymkode: f5c15...f8f

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Veldig sant det. Vi ser det her på forumet her også, at en bruker skal fortelle oss hva kvinner liker eller ikke liker. Hun snakker jo egentlig bare om seg selv, men tror sannsynligvis oppriktig at alle andre kvinner føler det på akkurat samme måte.

Men hvis du er mann og påpeker dette, så mansplainer du.

Anonymkode: 3bdfb...e96

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe imot å bli snakket til, bare kjekt det. Man merker fort da om dette kun er prat, eller om det kan bli noe annet. 
Jeg tok bussen sammen med blant annet en mann til fast tid til og fra jobb i 2 år. Til slutt hilste vi på hverandre og smilte, og etterhvert stod vi å snakket sammen på busstoppet. Nå kjenner vi hverandre godt, og har endel å prate om da vi har noenlunde samme type jobb :) Aldri vært noe romantisk, da vi begge er forelsket i våre egne partnere, men viser at man kan få god dialog ved å tørre ta kontakt 😊 Har også etterhvert flere jeg har blitt kjent med på bussen :) 

Anonymkode: f5c15...f8f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nydelig dame på toget til Oslo, vakkert smil når jeg ser på henne, kan jeg ta kontakt ?

Var det på t-banen? Jeg hadde samme opplevelse der og. Vognen var full så jeg måtte stå, jeg så ned på henne når hun smilte og kunne se hun kikket noen ekstra sekunder på bulken min i buksa og flakket litt med blikket. 

Anonymkode: 5b67c...bb2

Skrevet

Øøh hallo du kan ikke bare gå bort og snakke med ei dame, erru gæærn? Må matche på tinder som normale folk!🤣

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Var det på t-banen? Jeg hadde samme opplevelse der og. Vognen var full så jeg måtte stå, jeg så ned på henne når hun smilte og kunne se hun kikket noen ekstra sekunder på bulken min i buksa og flakket litt med blikket. 

Herregud som du innbiler deg ting😂

Anonymkode: 4ebcc...0c9

• Liker 5
Gjest padawan
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sant. I andre land er det vanlig å snakke med fremmede på offentlig område men nordmenn skal for enhver pris holde seg for seg selv og ikke bli sett på av fremmede en gang.

Skrevet

Du kan smile til henne og se om hun smiler tilbake, du kan hilse og se om hun hilser tilbake, og du kan slå av en kort prat for å se om hun virker interessert i å prate tilbake. Stegvis og åpen for hennes ønsker er det vel greit. Det er selvfølgelig ugreit å slå seg til ved en person som åpenbart ønsker å være i fred.  

Skrevet
Hippogriff skrev (2 minutter siden):

Du kan smile til henne og se om hun smiler tilbake, du kan hilse og se om hun hilser tilbake, og du kan slå av en kort prat for å se om hun virker interessert i å prate tilbake. Stegvis og åpen for hennes ønsker er det vel greit. Det er selvfølgelig ugreit å slå seg til ved en person som åpenbart ønsker å være i fred.  

Smiler gjør vi begge to

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Herregud som du innbiler deg ting😂

Anonymkode: 4ebcc...0c9

Nei. Det var veldig tydelig. Kom på Sognsvann stasjon etter en skitur i marka. Hadde på meg en tynn lycrabukse hvor det er naturlig at penis vokser endel når man kommer inn i en varm t-barnevogn. Dama så lenge på bulken i buksa og når jeg møtte blikket hennes etterpå så hun at jeg hadde tatt henne på fersken i å kikke på bulen, hun ble flau, flakket med blikket og så bort. 

Skrevet
padawan skrev (57 minutter siden):

Sant. I andre land er det vanlig å snakke med fremmede på offentlig område men nordmenn skal for enhver pris holde seg for seg selv og ikke bli sett på av fremmede en gang.

Dere menn har ikke blitt beglodd, siklet på, lagt an på, stalket, plaget, trakassert, truet, blitt blottet for, plystret på, tafset på og kløpet i rumpa av menn siden dere var 11 år, så det er annerledes for dere.

Jeg er glad for at norske menn ikke bare står og nistirrer som om de eier meg og kan gjøre hva de vil, og det at man kan ha øyenkontakt, smile og til og med si hei til menn her uten at de omtrent tar det som en invitasjon til sex.

Jeg liker å slå av en prat med fremmede, men det er nesten litt en forutsetning at det ikke er sjekking som er utgangspunktet. Slår nok oftere av en liten prat med kvinner, for menn på min alder evner jo nesten ikke å ha en samtale på bussen uten å spørre om nummeret etterpå. Jeg bare slo ihjel litt tid med small talk liksom, jeg er ikke ute etter en date.

Så om du skal ta en prat, ikke press deg på, ikke tving henne til å snakke og ikke gå rett på at du er interessert. 

Akkurat pendlertog høres for meg ut som et fint sted å sitte i ro og holde kjeft og hvor jeg kunne blitt irritert om noen absolutt skulle prate med meg, men det går jo litt på hvilken personlighet man har.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...