Nor Skrevet 20. februar 2022 #1 Del Skrevet 20. februar 2022 For oss som synes kjendiser er spennende 😊Ligger trett og stygg med covid på sofaen og ser på TV. Undrer over om de flotte morsomme kjendisene er på butikken, foreldremøte og som naboer? Har sett Vanessa Rudjord - stilig, men ser lukket ut Anne Brith Davidsen, smilende og søt. Vendela ( bor i nabolaget ) - magisk vakker og ikke mager. Flere erfaringer ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 20. februar 2022 #2 Del Skrevet 20. februar 2022 Snakket litt med Lars Berrum. Hyggelig fyr. Vegard Tryggeseid. Virket tilbakeholden og rolig. Bård Ylvisåker. Frempå og virker veldig bevisst på at han var kjendis. Dette var i dyreparken i Kristiansand i 2015. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 20. februar 2022 #3 Del Skrevet 20. februar 2022 Snakket litt med Roald Øyen for en god del år siden. Like tørr privat som han fremstår på TV, men en hyggelig fyr. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 20. februar 2022 #4 Del Skrevet 20. februar 2022 Jenny Skavland ute på gaten, Alex rosèn er veldig bråkete på restaurant😂 sophie Elise i sør Afrika(hun er flink i Photoshop kan du si) ser egentlig på kjendiser som vanlige… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 20. februar 2022 #5 Del Skrevet 20. februar 2022 Hmm. Blir litt for mange til å ramse opp. Svært få A-kjendiser egentlig, men veldig mange B-C typ kjendiser. Vært med på en del TV-produksjoner. Mest reality (71%, Farmen, paradise,). Samt noen kjendiser innen musikkbransjen pga diverse produksjoner av musikkvideoer osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 20. februar 2022 #6 Del Skrevet 20. februar 2022 Vendela for en del år siden, veldig tynn, mye tynnere enn på tv. Tone Damli for mange år siden, veldig høy! Fingern var morsom, hyggelig og akkurat sånn han fremstår på some Marianne Jemtegår hyggelig, åpen, smilende og laidback Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 20. februar 2022 #7 Del Skrevet 20. februar 2022 Brynjar Meling (advokaten til Krekar) har jeg snakket med flere ganger. Veldig jordnær og trivelig. Har truffet flere kjente mennesker men det var han gav best inntrykk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 21. februar 2022 #8 Del Skrevet 21. februar 2022 Pølsevann skrev (13 timer siden): Vendela for en del år siden, veldig tynn, mye tynnere enn på tv. Tone Damli for mange år siden, veldig høy! Fingern var morsom, hyggelig og akkurat sånn han fremstår på some Marianne Jemtegår hyggelig, åpen, smilende og laidback Tone Damli er 1,71 cm høy som ikke er veldig høyt. Jeg er 1,74 og skulle gjerne vært noen cm høyere. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 21. februar 2022 #9 Del Skrevet 21. februar 2022 Tough cookie skrev (2 timer siden): Tone Damli er 1,71 cm høy som ikke er veldig høyt. Jeg er 1,74 og skulle gjerne vært noen cm høyere. Hun var vel høy i forhold til hva hun forventet da? Høyden din er vel ganske irrelevant. 34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. februar 2022 #10 Del Skrevet 21. februar 2022 Jeg passerte Terje Formoe i gågata i Kristiansand for noen år siden. Og Vera Micaelsen i Oslo en del år før hun døde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 21. februar 2022 #11 Del Skrevet 21. februar 2022 Har eller hadde hytte i nærhten av Tommy Steine og er en kjernekar. Märtha er like hyggelig i virkligheten som vist på TV. Hengt endel sammen i hestesammenheng. Ari festet jeg med i ungdomsårene og var en artig skrue allerede da for å si det sånn 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
garfunkel Skrevet 21. februar 2022 #12 Del Skrevet 21. februar 2022 Lene Orvik på Oslo sentralbanestasjon. Filter gjør mye, for å si det sånn 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fyrstikk- Skrevet 21. februar 2022 #13 Del Skrevet 21. februar 2022 Jeg har truffet J. Hillis Miller, Jacques Derrida, Julia Kristeva og Gayatri Spivak. Hillis var en lun kjernekar, Derrida var helt grei nok, Kristeva var noe arrogant og nedlatende, og Spivak til tider humørsyk og lite konstruktiv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 21. februar 2022 #14 Del Skrevet 21. februar 2022 Irja skrev (23 timer siden): Snakket litt med Lars Berrum. Hyggelig fyr. Sjalu!😕 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Letharia Skrevet 21. februar 2022 #15 Del Skrevet 21. februar 2022 (endret) Vita og Wanda, boksignering på et kjøpesenter. Hyggelige damer. Jeg hadde ikke kjøpt boken deres, men hilste likevel da jeg fikk litt vondt av de siden ingen sto i kø der 😅 Møtte også Isabel Raad på boksignering, ingen i kø der heller gitt, så jeg hilste og hun var hyggelig som forventet. Endret 21. februar 2022 av Letharia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 21. februar 2022 #16 Del Skrevet 21. februar 2022 Har møtt en del, også i forbindelse med film og TV. Har møtt Chirag to ganger. Den første i 2006. Gav han en klem, det var superkleint. For er par år siden møtte jeg han igjen, da FIKK jeg klem og det var mye mindre kleint enn første gang. 😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 21. februar 2022 #17 Del Skrevet 21. februar 2022 Dorthe Skappel. Syntes hun virket veldig høy på seg selv. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 21. februar 2022 #18 Del Skrevet 21. februar 2022 (endret) Har sett Petter Pilgård på 7/11 i Stockholm sammen med flere smårips, like etter at han var med i Paradise Hotel. Espen Lind på nachspiel en gang for lenge siden. Veldig søt fyr da, men han var forlovet... Lemmy i Motorhead var på nachspiel i kollektivet mitt etter en konsert. Uhøflig type og kun interessert i ostesmørbrød (ble sur fordi jeg ikke hadde cheddar cheese, men kun vanlig hvitost) og at vi hadde så få tv kanaler 😁 Endret 21. februar 2022 av Tough cookie 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 21. februar 2022 #19 Del Skrevet 21. februar 2022 Jeg har truffet Prinsesse Märtha Louise på en nabofest ved hytta hun og Ari hadde. Hun var veldig hyggelig, åpen og grei å prate med. Traff henne ofte da jeg gikk en tur siden vi hadde hytte der. Hun stoppet alltid og pratet med oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 21. februar 2022 #20 Del Skrevet 21. februar 2022 Tough cookie skrev (7 timer siden): Tone Damli er 1,71 cm høy som ikke er veldig høyt. Jeg er 1,74 og skulle gjerne vært noen cm høyere. Ikke mer? Jeg hadde gjetta 178. Kanskje hun bare var veldig høyreist av seg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå