Gå til innhold

Mistet lommebok- noen klarsynte som ser den?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Min kjære datter har forlagt sin lommebok her hjemme. Vi har lett mye, men klarer ikke finne den. Jeg ble tipset om å kontakte klarsynte, i håp om at noen kan se den. En gjennomsiktig lommebok, med BTS-merke. 

Vet at endel ikke tror på klarsynte. Det gjør jeg. Er det noen som ser, som kan gi meg svar? (Ønsker kun seriøse svar).

Anonymkode: 0fcf1...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg føler en kiling i mitt tredje øye å når jeg kjenner etter min kroppslige intuisjon og ser hva som da dukker opp som bilde i mitt sinn, ser jeg da at den er i ræva di... Stemmer dette??

Anonymkode: 8939f...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et sted dere allerede har lett, men dere overså den. Den ligger inne i noe laget av stoff men ikke klær. 

Anonymkode: 2f1df...08b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noe som minner om en gammeldags mugge i huset, f.eks med roser på? Slik som hørte til vaskefat i gamle dager. Ser en slik mugge, fikk også opp en eldre dame (type "bestemorsskikkelse med grått hår, men mulig det kun var fordi jeg assosierte det med mugga). Så også en slags brun skinn- eller lærveske med noe litt mer mørkebrunt på øverst og nedover mot midten. Litt halvstor, ganske frikantet, antar den har håndtak som står oppover.

Aner ikke om det har noe å si for hvor lommeboka er. 

Anonymkode: 24dab...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...