AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Del Skrevet 18. februar 2022 Sitter å skal bestille sånne treningsbånd men aldri hatt det. Har et stort et som har litt lengde på seg og det har nesten ingen motstand. Jeg skal bruke de til alt av øvelser som går an å bruke de i ..er hvertfall planen hehe. men står mellom 2 valg det ene settet har 3 bånd med Light medium og heavy og laget med bomull og gummi … slik at foreksempel det tyngste båndet har MER bomull enn gummi ..og det letteste båndet i pakken har minst mengde med bomull og mest mengde med gummi fordi gummien er lettere å trene med. den andre pakken med 3 bånd er alle laget av KUN gummi. noen erfaringer ? Trenger virkelig tilbakemelding 😆 er ikke noe treningsnarkoman så tenker det er greit å begynne med noe lett å putte inn i hverdagen utenom den timen - halvannen som jeg går daglig. Anonymkode: 36211...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 18. februar 2022 #2 Del Skrevet 18. februar 2022 Jeg syns de som bare er gummi kan gnage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå