Gå til innhold

H&M har funnet kate moss sin erstatter


Gjest Bertine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bertine

oki, takk Hope.

Forstår at supermodeller må være tynne, mens syns hm godt kunne valgt en som hadde litt mer kjøtt på beina.. ribbena syns til jo kjempegodt!

Syns det er litt teit når det står at agenten "forsikrer H&M om at modellen har en sunn livsstil"...... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Ja huff :hår:

Ærlig talt - sunn livsstil my ass!

Ellers så synes jeg hun var veldig lik Kate Moss på det øverste bildet der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan godt være så tynn som det der og ha en helt sunn livsstil.

Jeg blir så provosert av alle som skal snakke nedsettende om de tynneste modellene, for noen er det faktisk naturlig å se sånn ut.

jeg var så tynn selv helt til jeg fikk barn, og litt etter også. Fikk ikke kjøtt på bena før godt etter nummer to ble født.

Før jeg ble gravid første gang veide jeg 48 kilo, og jeg er 168 høy i dag. Jeg trodde jeg var 171 tidligere, men så mye kan jeg jo ikke ha krympet.

Jeg var så tynn helt naturlig, min beste venninne var like tynn og enda litt høyere, hennes døtre har blitt akkurat makne, og min datter er nesten like tynn, hun er 174 i dag og veier 55, men har ingen synlige bein som stikker ut.

Det hadde jeg, hoftebena stakk ut, jeg eide ikke fasong verken her eller der, og så bare ut som et skjelett med hud strukket utenpå. Og jeg spiste som en voksen mann og har aldri feilt noe alvorlig i hele mitt liv. En av de med høyest blodprosent var jeg også i ungdommen..

jeg slet for å legge på meg, og det var en umulighet, og det er faktisk ikke helt unaturlig for unge og uferdige kropper og se sånn ut.

I tillegg er jo idealet i Paris blant annet så smalt som dette, for at de skal passe inn i kolleksjonene.

Slutt å disse tynne jenter - de kan ha det like slitsomt med vekta si som dere som sliter andre veien. Det er ikke bare moro å være så tynn at buksene enten ikke blir lange nok, eller dersom man endelig finner en som er lang, så blir den altfor vid.. det henger jo i hop. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok det som Mysan sier, jeg hadde selv en venninne som spiste MYE men som aldri la på seg noe og var skrekkelig tynn.

På den andre siden så er det jo en del modeller som sliter med spiseforstyrrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sukkerert

Ja, Mysan for noen faa er det naturlig aa se slik ut. Men det er sjelden. Med det idealet vi har i dag, vil det for de fleste kvinner medfoere sykdom om vi skulle leve opp til det. Derfor er det feil at HM velger saa tynne modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Enig med Sukkert. Joda, det finnes noen få som har det sånn også i voksen alder. Ellers er det mest når man er liten at man faktisk er så tynn og kan spise som "en voksen mann" og likevel ikke legge på seg.

Nå har du selvfølgelig rett i at man ikke skal uttale seg når man ikke vet mysan, men for å si det sånn - modellbransjen er vel ikke akkurat kjent for å ha jenter som "spiser som en voksen mann" - det er ikke mye sunnhet inne i bildet der alltid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...