paraplyprinsessa Skrevet 17. februar 2022 #1 Del Skrevet 17. februar 2022 Var lite forberedt på at korona skulle være som en krysning mellom grell influensa og spysyke. Men det var tilfellet hos meg. På dag fire nå og kvalm enda. Andre symptomer har sluppet tak bortsett fra at jeg er sliten. Sluttet å spy etter to døgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antonetta Skrevet 17. februar 2022 #2 Del Skrevet 17. februar 2022 jeg er kvalm , men har ikke spydd heldigvis. kjenner noen som spydde så tror ikke du er den eneste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktusogsol Skrevet 17. februar 2022 #3 Del Skrevet 17. februar 2022 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 17. februar 2022 #4 Del Skrevet 17. februar 2022 Sønnen min kastet opp da han hadde korona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 17. februar 2022 #5 Del Skrevet 17. februar 2022 Vet om flere barn som har startet coronaen med oppkast. Vet om noen voksne som har hatt oppkast og diaré som symptomer også, så det er ikke helt uvanlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. februar 2022 #6 Del Skrevet 17. februar 2022 Ja, vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpaceX Skrevet 23. februar 2022 #7 Del Skrevet 23. februar 2022 Her startet det med lett forkjølelse og influensasymptomer på fredag. Følte meg så bra på mandag at jeg skulle på jobb på tirsdag, men da våknet jeg ekstremt svimmel og kvalm og jeg hadde samme symptomer som omgangssyke jeg hadde når jeg var liten. Holdt senga i 36 timer med bare noen krevende turer på do. Fortsatt kvalm i dag, men bedre. Krysser fingerne for at jeg kan gå på jobb i morgen. Leser at kvalme er et symptom på omikron, men trodde ikke det skulle være så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 23. februar 2022 #8 Del Skrevet 23. februar 2022 Nå har jeg testet positivt og spydde i hele ettermiddagen i går. Minstedatteren kastet opp i et døgn nå, men vi tester ikke henne fordi hun er for liten. Har ingen luftveissymptomer, men er hinsides svimmel, energiløs, kvalm, hodepine og har feber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 23. februar 2022 #9 Del Skrevet 23. februar 2022 Jeg kastet opp hver time det første døgnet etter positiv test. Så en runde med løs mage. Oppi dette høy feber. Så korona kan veldig godt oppleves som en skikkelig omgangssyke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 23. februar 2022 #10 Del Skrevet 23. februar 2022 Ja! 4 stykker her i familien som startet med «omgangssyke» før det gikk over til klassiske symptomer som snørr, hoste og hodepine. P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malin1990 Skrevet 23. februar 2022 #11 Del Skrevet 23. februar 2022 Jeg har kastet opp på dag 8 og 9 av korona. Det var 'en gang per dag jeg spydde. Ellers er jeg kvalm og lite matlyst. Jeg visste ikke at det var normalt at jeg skulle kaste opp av korona. Men ser her at det er flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 25. februar 2022 #12 Del Skrevet 25. februar 2022 Verken jeg eller min voksne sønn spydde under koronasykdommen vår. Kan ikke huske jeg var kvalm heller, bare dårlig matlyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Issey Skrevet 26. februar 2022 #13 Del Skrevet 26. februar 2022 addict skrev (På 2/17/2022 den 19.24): Sønnen min kastet opp da han hadde korona. Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg