Gå til innhold

Flere som har opplevd oppkast som en del av symptombildet?


paraplyprinsessa

Anbefalte innlegg

Var lite forberedt på at korona skulle være som en krysning mellom grell influensa og spysyke. Men det var tilfellet hos meg. På dag fire nå og kvalm enda. Andre symptomer har sluppet tak bortsett fra at jeg er sliten. Sluttet å spy etter to døgn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet om flere barn som har startet coronaen med oppkast. Vet om noen voksne som har hatt oppkast og diaré som symptomer også, så det er ikke helt uvanlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her startet det med lett forkjølelse og influensasymptomer på fredag. Følte meg så bra på mandag at jeg skulle på jobb på tirsdag, men da våknet jeg ekstremt svimmel og kvalm og jeg hadde samme symptomer som omgangssyke jeg hadde når jeg var liten. Holdt senga i 36 timer med bare noen krevende turer på do.  Fortsatt kvalm i dag, men bedre. Krysser fingerne for at jeg kan gå på jobb i morgen. Leser at kvalme er et symptom på omikron, men trodde ikke det skulle være så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg testet positivt og spydde i hele ettermiddagen i går. Minstedatteren kastet opp i et døgn nå, men vi tester ikke henne fordi hun er for liten.

 

Har ingen luftveissymptomer, men er hinsides svimmel, energiløs, kvalm, hodepine og har feber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kastet opp hver time det første døgnet etter positiv test. Så en runde med løs mage. Oppi dette høy feber. Så korona kan veldig godt oppleves som en skikkelig omgangssyke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! 4 stykker her i familien som startet med «omgangssyke» før det gikk over til klassiske symptomer som snørr, hoste og hodepine. P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kastet opp på dag 8 og  9 av korona. Det var 'en gang per dag jeg spydde. Ellers er jeg kvalm og lite matlyst. Jeg visste ikke at det var normalt at jeg skulle kaste opp av korona. Men ser her at det er flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken jeg eller min voksne sønn spydde under koronasykdommen vår. Kan ikke huske jeg var kvalm heller, bare dårlig matlyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...