Gå til innhold

Er det normalt at det er avføring på papiret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det normalt at det er avføring på papiret når man går på do neste gang etter man har hatt avføring? Eller at papiret ikke blir helt rent etter man har gjort fra seg? Jeg har det sånn og mener at det absolutt ikke er sånn det skal være, men lege og andre jeg har nevnt det for mener det er normalt 

Anonymkode: 95ea3...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det litt slik jeg også. Det skjer ofte når jeg sitter på en vanlig do, men sjelden når "skinkene" spriker, f.eks. når jeg sitter på huk. Da er det ofte nok med ett eller to tørk.

Anonymkode: eec22...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel normalt om man ikke tørker seg godt nok? Det har vel skjedd de fleste.

Og har kanskje litt med avføringen å gjøre også, noen ganger er den mer "kladdete" og man må tørke seg hundre ganger før det er borte. Andre ganger er det omtrent ingenting 

Jeg har babywipes på badet for å vaske meg bedre etter nr 2, uten sitte og tørke til det blør. Liker ikke bruke tørt papir i det hele tatt på det stedet egentlig. Blir nok dusjtoalett neste gang jeg skal kjøpe do.

Anonymkode: 88e3e...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på en podcast der de nevnte «analinkontinens», som visstnok var veldig vanlig? 10% av kvinner som hadde født barn tror jeg. Da kan det lekke bittelitt avføring mellom doturer. Altså at du faktisk tørker 100% rent, men at det likevel renner ut litt i timene etterpå.

Anonymkode: f1f08...09d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...