Gå til innhold

Gulløyenskygge


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Jeg har kjøpt meg ny øyenskygge i gull, synes den er riktig så fager :) Men når jeg tok den på så ble det veldig lyst liksom... Jeg bruker vanligvis mørk brun jeg, så det ble en forandring. Noe jeg kunne brukt under for å få litt mer farge? Noen som har tips hvordan man kan sminke resten av øynene i tillegg til gulløyenskygge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvitt skimmer kan være pent til gull (har en duo øyenskygge fra Kanebo i de fargene, blander de og toner godt ut). Kanskje brunt også vil kunne være fint til gull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken øyskygge har du kjøpt, Lilleulv? Synes jeg finner bare mørke, gullskygger, jeg.

Du kan legge brunt under og gull over hvis du vil ha det mørkere. Jeg syens det er fint med sort, utsotet kajal og sort mascara til en slik look. Solpudder og en fin rosa rouge og transparente rosa lepper (uten glitter) for en komplett look.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gullfarget pulverøyeskygge med skimmer. Bruker den ofte når jeg skal ut.

Bruker å legge en highlighter først. Så mørke brun eyeliner rundt hele øyet. Softe litt utover. Legg en mørk brun, mørk plomme eller sort øyeskygge. Dus ut fargen over globallinjen. Legg så gulløyeskyggen over hele lokket og helt opp til brynet(om den ikke er for mørk).

Ta på masse brun elller sort maskara.

Dette blir kjempe fint! :)

Enig,men Lilypie at denne looken er fin med naturlig og oppfrisket hud og lepper.

På kveldstid er det kjempe fint med en foundation som gir glødene hud. Clarins True Radiance foundation er proff! Et streif av solpudder eller bronsefarget krem blir lekkert. Solpudder til Body Shop er ikke dyrt og gir et fint resultat. Bronsegel fra Kanebo og bronsefoundation fra Helena Rubinstein er litt dyre,men varer kjempe lenge om det brukes oppå vanlig foundation som solpudder!

Pulverøyeskyggene fra Biotherm er bra! Sans Souicis er også bra-litt billigere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Hvilken øyskygge har du kjøpt, Lilleulv? Synes jeg finner bare mørke, gullskygger, jeg.

Du kan legge brunt under og gull over hvis du vil ha det mørkere. Jeg syens det er fint med sort, utsotet kajal og sort mascara til en slik look. Solpudder og en fin rosa rouge og transparente rosa lepper (uten glitter) for en komplett look.

Jeg har kjøpt fra L'oreal, de der nye med skimmer... husker ikke hva de heter akkurat nå, men jeg digger konsistensen på de. Mye skimmer og lett å legge.

Takk for gode tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarah Jessica

Jeg bruker en bronsefarget skyggestift (MAC) langs globelinjen (?) og legger gulløyenskyggen (MAC) over den og øyelokket under. Over har jeg en higlighter (Face Stockholm) i hvit eller annen passende tone.

Eksprimenter med de fargene og sminken du har så finner du nok et bra resultat!

Endret av Sarah Jessica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv

Color Appeal Platinum heter den forresten, Lilypie :)

KKK, jeg skal prøve det du foreslo, hørtes litt ut som min stil og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Color Appeal Platinum heter den forresten, Lilypie :)

KKK, jeg skal prøve det du foreslo, hørtes litt ut som min stil og :)

Takk :) Jeg har sett en reklame for disse og skal sjekke de ut. Ok pris også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...