Gå til innhold

Malin Nesvoll

Fremhevede innlegg

Skrevet
Meg.no skrev (7 timer siden):

Det kan være Malin synes hun kjenner han godt nok til å få barn med han. Og hva vet han om Malin er en kvinne han kan stole på? Det er hun som bærer frem barnet, så han tar en langt større sjanse. 

Nei vet du hva - dette er bare FEIL. Det er aldri, ALDRI!, mannen som bærer risiko ved et svangerskap, fødsel og oppfostring av unger. ALDRI. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hirondelle skrev (14 timer siden):

Nei vet du hva - dette er bare FEIL. Det er aldri, ALDRI!, mannen som bærer risiko ved et svangerskap, fødsel og oppfostring av unger. ALDRI. 

Vi snakker ikke om risiko ved svangerskap, men ved valg av far eller mor til det kommende barnet.
Under graviditeten og den første tiden er det er langt mer fatalt om moren er ansvarsløs enn at faren er det. Om moren ruser seg under graviditeten, er det langt mer kritisk enn om faren gjør det. På den måten tar han en større risiko, da han har lite kontroll, mens moren har all. 

Skrevet (endret)
Nærsynt1234 skrev (På 28.3.2026 den 6.19):

Det er mennesker som har vært sammen i 5-10 år, og så får de barn sammen og alt rakner! Man har ingen garantier her i livet. Jeg tenker at ethvert nytt liv som kommer til verden er grunn til å feire og være glad for. 

Man har ingen garantier i livet, men du har bedre odds for er godt liv med en fra samme kultur som du har vært sammen med i 5-10 år, enn en mann fra en helt annen kultur som du har kjent i noen få måneder..

Endret av Irja
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Men å få seg barn med en utlending uten oppholdstillatelse annet enn ferie er ikke så lurt for BARNET sin del. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Måtte flire litt av videoen hun la ut av seg selv og kjærsten, som skal være en sånn koselig video i sofaen på hytte 😅 Mens kjæresten sitter med hånda i buksa og tafser på utstyret sitt 😆 Det ser hvertfall ut som han gjør det. Litt spesielt 😂

• Liker 3
Skrevet
filifjonka skrev (På 23.3.2026 den 15.12):

Hun er jo ikke mye normal.

Hvorfor er hun unormal, mener du?

• Liker 2
Skrevet
baremeg007 skrev (På 26.3.2026 den 1.17):

Hvem gjør slikt? Puler på seg en unge med en man akkurat har møtt, og beholder ungen? Hvis man først skal være løssluppen, hva da med å bruke beskyttelse - eller er det bare om å gjøre å finne en tilfeldig intetanende spermdonor??

Veldig mange folk gjør slikt? Hvorfor er det problematisk å ha sex tidlig? Og hvorfor er det problematisk å beholde barnet? 

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette.

Måne, admin. 

Skrevet
massi skrev (På 21.4.2026 den 11.55):

Veldig mange folk gjør slikt? Hvorfor er det problematisk å ha sex tidlig? Og hvorfor er det problematisk å beholde barnet? 

«Veldig mange»? Folk som ikke tenker rasjonelt gjør slikt!

Hadde aldri i min villeste fantasi falt meg inn å bli gravid med hvem som helst som måtte plante penisen sin i meg, og hadde det skjedd ved en glipp fordi prevensjon var defekt så hadde jeg selvsagt fjernet det. Man skal kjenne hverandre godt og helst ha et stabilt forhold før man formerer seg! (Lar for øvrig ikke hvem som helst entre buksene mine heller, man kan med fordel kjenne hverandre først!)

• Liker 2
  • Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Er det slutt mellom de eller noe..? Hun følger han ikke på Instagram lenger..

• Liker 1
Skrevet
Potetjinta skrev (2 timer siden):

Er det slutt mellom de eller noe..? Hun følger han ikke på Instagram lenger..

Fulgte de hverandre tidligere? Det eneste jeg har fått med meg, er at oppholdstillatelsen hans tok slutt, og at han dro – noe hun opplevde som vondt. Selv om jeg tviler på at forholdet blir livslangt, håper jeg hun slipper å gå gjennom et uønsket brudd under graviditeten.

Skrevet
Meg.no skrev (23 timer siden):

Fulgte de hverandre tidligere? Det eneste jeg har fått med meg, er at oppholdstillatelsen hans tok slutt, og at han dro – noe hun opplevde som vondt. Selv om jeg tviler på at forholdet blir livslangt, håper jeg hun slipper å gå gjennom et uønsket brudd under graviditeten.

Ja, håper han bare har bytta navn eller noe der.. Veldig rart

Skrevet

Kan hun ikke slutte å si snuskefanter. Det blir for dumt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
loveless skrev (På 4.5.2026 den 16.33):

Kan hun ikke slutte å si snuskefanter. Det blir for dumt. 

Det er en av grunnene til at jeg ikke kan se snappene hennes. Takler det ikke 😂

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...