Hirondelle Skrevet 28. mars #121 Skrevet 28. mars Meg.no skrev (7 timer siden): Det kan være Malin synes hun kjenner han godt nok til å få barn med han. Og hva vet han om Malin er en kvinne han kan stole på? Det er hun som bærer frem barnet, så han tar en langt større sjanse. Nei vet du hva - dette er bare FEIL. Det er aldri, ALDRI!, mannen som bærer risiko ved et svangerskap, fødsel og oppfostring av unger. ALDRI. 1 2
Meg.no Skrevet 28. mars #122 Skrevet 28. mars Hirondelle skrev (14 timer siden): Nei vet du hva - dette er bare FEIL. Det er aldri, ALDRI!, mannen som bærer risiko ved et svangerskap, fødsel og oppfostring av unger. ALDRI. Vi snakker ikke om risiko ved svangerskap, men ved valg av far eller mor til det kommende barnet. Under graviditeten og den første tiden er det er langt mer fatalt om moren er ansvarsløs enn at faren er det. Om moren ruser seg under graviditeten, er det langt mer kritisk enn om faren gjør det. På den måten tar han en større risiko, da han har lite kontroll, mens moren har all.
Irja Skrevet 28. mars #123 Skrevet 28. mars (endret) Nærsynt1234 skrev (På 28.3.2026 den 6.19): Det er mennesker som har vært sammen i 5-10 år, og så får de barn sammen og alt rakner! Man har ingen garantier her i livet. Jeg tenker at ethvert nytt liv som kommer til verden er grunn til å feire og være glad for. Man har ingen garantier i livet, men du har bedre odds for er godt liv med en fra samme kultur som du har vært sammen med i 5-10 år, enn en mann fra en helt annen kultur som du har kjent i noen få måneder.. Endret 15 timer siden av Irja 2 1
Jodaneida Skrevet lørdag kl. 14:48 #124 Skrevet lørdag kl. 14:48 Men å få seg barn med en utlending uten oppholdstillatelse annet enn ferie er ikke så lurt for BARNET sin del. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå