Gå til innhold

Malin Nesvoll


Mariposa__

Anbefalte innlegg

  • 8 måneder senere...

Fortsetter under...

  • 3 måneder senere...

Tok hu nettopp i å juge om justeringer på utseendet sitt, noe jeg har mistenkt lenge at hu gjør. 

Før så vet jeg hun har hatt fillers i leppene fordi det er lett å se men hun har aldri dokumentert dette, så når hun har sagt at hun ALDRI har endra på utseendet bortsett fra hår og negler så har det vært vanskelig å si i mot. 

I dag sa hun på snapchat at hun aldri har bleket tennene. Men jeg husker spesifikt at hun bestilte Crest 3D whitening strips fra amazon en gang og viste dette på story. Noen kommenterte at de også husket dette og da påsto hun at hun ikke en gang åpnet pakkene, men innrømte at hun hadde bestilt de. Jeg husker at hu brukte stripsa i den dagens story og at hun klaget mye etterpå på sårt tannkjøtt mellom fortennene fordi stripsen hadde ligget over det stykket tannkjøtt og etset på det. 

Hva er poenget med å lyve om å ville ha hvite tenner eller fillers i leppene? Det er ikke noe umoralsk i det å være forfengelig, alle er forfengelige på sine måter. Det kan jo være at hun ikke ønsker at andre ikke skal gjøre som hu fordi hun tenker det er negativt eller noe, men da kan man si at man angrer eller noe. Trenger ikke juge.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke hun har fillers… Har ikke hun alltid hatt slike lepper naturlig? Tenker også at strips fra nettet ikke teller som tannbleking. De har vel omtrent samme virkning som tannkrem som skal gjøre tenner hvitere.. Altså, knapt virkning i det hele tatt. Bleking hos tannlege (som jeg regner med hun tenker på) har en helt annen virkning og en helt annen pris. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipan123 skrev (23 minutter siden):

Jeg tror ikke hun har fillers… Har ikke hun alltid hatt slike lepper naturlig? Tenker også at strips fra nettet ikke teller som tannbleking. De har vel omtrent samme virkning som tannkrem som skal gjøre tenner hvitere.. Altså, knapt virkning i det hele tatt. Bleking hos tannlege (som jeg regner med hun tenker på) har en helt annen virkning og en helt annen pris. 

Kommer ann på hvilke stripes det er. Noen funker faktisk 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (40 minutter siden):

Kommer ann på hvilke stripes det er. Noen funker faktisk 🙈

Ja, sikkert! Jeg har prøvd 3D Crest tannkremen og den funker ikke😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marsipan123 skrev (1 minutt siden):

Ja, sikkert! Jeg har prøvd 3D Crest tannkremen og den funker ikke😆

De stripsene funker på meg 🙈 men har ikke testet tannkremen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipan123 skrev (1 time siden):

Jeg tror ikke hun har fillers… Har ikke hun alltid hatt slike lepper naturlig? Tenker også at strips fra nettet ikke teller som tannbleking. De har vel omtrent samme virkning som tannkrem som skal gjøre tenner hvitere.. Altså, knapt virkning i det hele tatt. Bleking hos tannlege (som jeg regner med hun tenker på) har en helt annen virkning og en helt annen pris. 

Hun har ikke det nå men hun har hatt det før, det har vært synlig, men det har ikke vært mye. 

Spørsmålet var "bleker du tenna?" og om man bruker Crest 3D whitening strips så er svaret på dette spørsmålet ja. Crest sine strips inneholder så mye hydrogenperoksid at de ikke er lov å selge i Norge, de fungerer virkelig. Det er altså ikke tannkremen det er snakk om her.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (20 timer siden):

Hun har ikke det nå men hun har hatt det før, det har vært synlig, men det har ikke vært mye. 

Spørsmålet var "bleker du tenna?" og om man bruker Crest 3D whitening strips så er svaret på dette spørsmålet ja. Crest sine strips inneholder så mye hydrogenperoksid at de ikke er lov å selge i Norge, de fungerer virkelig. Det er altså ikke tannkremen det er snakk om her.

Åja. Visste ikke at virket så godt ettersom de selges på matbutikken.. Da angrer jeg på at jeg ikke kjøpte de i stedet for tannkremen🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipan123 skrev (15 timer siden):

Åja. Visste ikke at virket så godt ettersom de selges på matbutikken.. Da angrer jeg på at jeg ikke kjøpte de i stedet for tannkremen🙃

De kan ikke kjøpes i norge.

Jeg så også crest-tannkremen i bakgrunnen i gårsdagens story, stående helt ute på hylla som indikerer at den er i bruk. Den fungerer kanskje ikke, men dagen før sa hun at det eneste hun brukte for å få hvite tenner er den røde tannkremen fra Colgate. Dette stemmer jo tydeligvis heller ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (8 timer siden):

De kan ikke kjøpes i norge.

Jeg så også crest-tannkremen i bakgrunnen i gårsdagens story, stående helt ute på hylla som indikerer at den er i bruk. Den fungerer kanskje ikke, men dagen før sa hun at det eneste hun brukte for å få hvite tenner er den røde tannkremen fra Colgate. Dette stemmer jo tydeligvis heller ikke.

Jeg vet. Det var i USA jeg kjøpte tannkremen og så stripsene også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu har da sagt at hu har fylt på leppene. Det sa a i snap i fjor eller no. Sa no sånn at «håper dere ikke er skuffa, men jeg har fylt på litt». Mener det var rett etter a ble singel typ.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Lenge siden jeg har fulgt med på disse influencerne. Kikket innom instagrammen hennes idag. Men Malin må ha gått ned veldig mye i vekt? På veldig kort tid? Jeg må ha oppskriften 😅 Hun er smashing!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

evybergen skrev (På 20.2.2024 den 22.27):

Lenge siden jeg har fulgt med på disse influencerne. Kikket innom instagrammen hennes idag. Men Malin må ha gått ned veldig mye i vekt? På veldig kort tid? Jeg må ha oppskriften 😅 Hun er smashing!

Ja, hun har jo alltid slitt med vekten og ønsket å gå ned i vekt, men sikkert ikke fått det helt til?

Men hvis du selv vil ned i vekt så finnes en veldig enkel løsning på overvekt som heter Wegovy om du spør legen din. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (4 timer siden):

Men hvis du selv vil ned i vekt så finnes en veldig enkel løsning på overvekt som heter Wegovy om du spør legen din. 

For et lite oppgående svar.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruLine skrev (1 minutt siden):

For et lite oppgående svar.

Jeg mener selvfølgelig ikke at det er noe personen jeg svarer til burde begynne på, bare sier at det er mange som bruker denne enkle løsningen. Spesielt de som ikke har fått det til på ordinært vis før.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Polyester skrev (3 minutter siden):

Jeg mener selvfølgelig ikke at det er noe personen jeg svarer til burde begynne på, bare sier at det er mange som bruker denne enkle løsningen. Spesielt de som ikke har fått det til på ordinært vis før.

Du svarte:

"Men hvis du selv vil ned i vekt så finnes en veldig enkel løsning på overvekt som heter Wegovy om du spør legen din"

Der ga du en anbefaling om hvordan man kan gå ned i vekt. 

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruLine skrev (14 minutter siden):

Du svarte:

"Men hvis du selv vil ned i vekt så finnes en veldig enkel løsning på overvekt som heter Wegovy om du spør legen din"

Der ga du en anbefaling om hvordan man kan gå ned i vekt. 

 

Ja og jeg sier at jeg ikke mente det på den måten. Jeg ønsker ikke å spekulere i om Malin Nesvoll går på Wegovy eller ikke, så jeg formulerer meg på en måte som gjør at kommentaren min følger reglene. 

Ingen som ikke er syke trenger å gå ned i vekt, selv ikke Malin Nesvoll. Men noen gjør det allikevel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (1 time siden):

Jeg mener selvfølgelig ikke at det er noe personen jeg svarer til burde begynne på, bare sier at det er mange som bruker denne enkle løsningen. Spesielt de som ikke har fått det til på ordinært vis før.

Det er ingen enkel løsning nei

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (På 17.4.2024 den 18.14):

Det er ingen enkel løsning nei

Nei, det er helt sikkert. Også en feil løsning for de fleste som bruker det.

Alle søker en quick-fix for å gå ned i vekt...🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...