Potetjinta Skrevet torsdag kl. 12:42 #141 Skrevet torsdag kl. 12:42 Typen til Malin er på Tinder nå under et annet navn.. jeg blir så satt ut av hele opplegget 😩 Hun fortjener så mye bedre! 2 1
Jodaneida Skrevet torsdag kl. 16:47 #142 Skrevet torsdag kl. 16:47 Potetjinta skrev (4 timer siden): Typen til Malin er på Tinder nå under et annet navn.. jeg blir så satt ut av hele opplegget 😩 Hun fortjener så mye bedre! Har hun sagt noe om det? Stakkars 😕
Meg.no Skrevet torsdag kl. 17:53 #143 Skrevet torsdag kl. 17:53 Potetjinta skrev (5 timer siden): Typen til Malin er på Tinder nå under et annet navn.. jeg blir så satt ut av hele opplegget 😩 Hun fortjener så mye bedre! Det høres umiddelbart ikke bra ut, men kan det være at hun vet om det. Evt et stunt.. Om ikke, er han ekstremt dristig. Dama er jo ei mange vet hvem er. Går isåfall ikke lenge før hun har screen shot. Hva søker han på Tinder?
Arwen89 Skrevet fredag kl. 16:43 #145 Skrevet fredag kl. 16:43 Potetjinta skrev (På 8.10.2026 den 14.42): Typen til Malin er på Tinder nå under et annet navn.. jeg blir så satt ut av hele opplegget 😩 Hun fortjener så mye bedre! Er det sikkert at det er ham? 😵🫣
Morild Skrevet fredag kl. 17:15 #146 Skrevet fredag kl. 17:15 Malaco skrev (42 minutter siden): Hvem er Kasper? Det er den grå katten hennes som døde for en stund siden 1
plomman Skrevet fredag kl. 18:19 #147 Skrevet fredag kl. 18:19 Potetjinta skrev (På 8.10.2026 den 14.42): Typen til Malin er på Tinder nå under et annet navn.. jeg blir så satt ut av hele opplegget 😩 Hun fortjener så mye bedre! Hvor har du det fra? Dama har akkurat født jo 😩
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå