Orly Skrevet 19. april 2024 #41 Del Skrevet 19. april 2024 FruLine skrev (5 timer siden): Nei, det er helt sikkert. Også en feil løsning for de fleste som bruker det. Alle søker en quick-fix for å gå ned i vekt...🙄 At det er feil løsning e jeg ikke med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky6 Skrevet 19. april 2024 #42 Del Skrevet 19. april 2024 Malin får kjærester fordi hun er rett på og frempå. Hun finnes ikke sjenert, eller flau - vil hun ha noe eller noen, så går hun for det. Og leppene - de har alltid vært der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PissiPus Skrevet 22. januar #43 Del Skrevet 22. januar Jeg er egentlig for at folk skal få gjøre som de vil osv, men jeg må innrømme jeg blir skuffa. Hun var åpen da hun prøvde å fylle på leppene (tenk å ødelegge de perfekte leppene, det vistes veldig godt), og nå som hun er tilbake på snap klarer jeg bare å se på panna hennes. Der må det ha skjedd noe, for den panna rikker seg ikke. Jeg mener hun samarbeider med et hudpleiemerke, Kare beauty, tror jeg det var. Er det ikke da litt rart å fylle på med botox/restylane/hvaenn de bruker...? Eller kan det være et filter på snap som er så sterkt at det visker ut alle linjer og "ruller" en gjerne får når en hever bryna? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 4. februar #44 Del Skrevet 4. februar Litt mye sykdom i monitor nå, eller? 🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Greentree Skrevet 7. februar #45 Del Skrevet 7. februar Merkelig, når man har blitt syk.....? Tenker du hun skal late som hun er frisk? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 7. februar #46 Del Skrevet 7. februar Greentree skrev (53 minutter siden): Merkelig, når man har blitt syk.....? Tenker du hun skal late som hun er frisk? Nei, men når hun er syk, handler alle snappene om det i dagevis. Det er forferdelig kjedelig innhold. Litt sykdom er ok, men ikke 24/7. Ta heller en pause da, og kom tilbake igjen 😊 Men det ender bare med at jeg ikke følger lenger, og det går fint 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 8. februar #47 Del Skrevet 8. februar Den siste uken med snapper hvor hun nesten ikke orker å ha øynene oppe, drar snørr og hostekuler i mengder. Syter og klager. Tror hun folk vil se det? Og å snakke om seg selv i 3.person («denne godjenta»). Snakk om å være selvopptatt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PissiPus Skrevet 8. februar #48 Del Skrevet 8. februar Jeg blir glad hver gang hun snapper, uansett om hun er syk eller ikke, fordi hun er ganske gjennomsiktig, og et friskt pust blant andre kjendiser (no pun intended på frisk pust i all sykdom). Har fulgt henne helt siden jeg så henne på "Jeg mot Meg" på Nrk. Hun har dog forandret seg litt de siste par årene, som hun selv har vist til at flere kommenterer på. Likevel; er det kjedelig innhold er det faktisk ikke verre enn å bare scrolle til det blir mer interessant, eller det er slutt på story 🤷🏼♀️. Eller la være i det hele tatt, da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 8. februar #49 Del Skrevet 8. februar PissiPus skrev (1 time siden): Jeg blir glad hver gang hun snapper, uansett om hun er syk eller ikke, fordi hun er ganske gjennomsiktig, og et friskt pust blant andre kjendiser (no pun intended på frisk pust i all sykdom). Har fulgt henne helt siden jeg så henne på "Jeg mot Meg" på Nrk. Hun har dog forandret seg litt de siste par årene, som hun selv har vist til at flere kommenterer på. Likevel; er det kjedelig innhold er det faktisk ikke verre enn å bare scrolle til det blir mer interessant, eller det er slutt på story 🤷🏼♀️. Eller la være i det hele tatt, da. Så enig. Nå følger jeg henne riktig nok ikke på snap men dog, jeg fattet virkelig ikke hva som er greia med å følge noen for så å klage på alt de legger ut og kommer på kg for å bitche og syte om hva de legger ut. Liker du ikke innholde: avfølg. Hvis ikke er det du som følger som er komplett idiot, ikke vedkommende som legger ut noe fullstendig uavhengig av hva de legger ut. Jeg digger dama og det hun legger ut på Instagram, et herlig frisk pust i denne influencer verden. Ja hun har nok forandret seg noe siden hele Norge ble kjent med hun, men det skulle da også bare mangle igrunn, at folk forandrer seg på 10 år er heldigvis bare naturlig. Fantastisk at hun omtaler seg som "gojenta", måtte flere begynne med det! 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå