Gå til innhold

71 grader Team


Trotwood

Anbefalte innlegg

Til å ha sett klipp av raserianfall, synes jeg idyllen er litt skuffende :knegg: Men noe sier meg at det er nå det starter :krangle:

Frank har vært veldig raus, sett bort i fra at han ignorerte sykkelvelten til Rikke 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 2/17/2023 at 1:40 PM, Kvittre said:

Aner ikke om hun er single, Ylven hadde kjæreste som slo opp med han på telefon under innspillingen 😅. Han er bare sånn tror jeg, hadde god kjemi med Jorunn da han masserte føttene hennes og, men enig i at de ser ut til og ha god kjemi. Hvorfor havnet de i samme telt i går? Skjønte ikke det. De hadde blitt et fint par tror jeg. 

Er ganske sikker på at det var Anders Myrvold som masserte foten Jorun.

https://www.discoveryplus.com/no/video/71-nord-team/frste-etappeseier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Centimeteren skrev (På 21.2.2023 den 6.08):

Hvorfor ville Frank absolutt dele telt med Anders? Er det en flørt på gang?

Og den lekeslossingen ? Er no der… 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
BrukonymAner skrev (På 2.2.2023 den 22.58):

Desidert morsomste 71-sesongen på årevis. Herlig mix mellom konkurranse og feel good-tv. Stikk motsatte av i fjor. 

Enig! Liker denne sesongen skikkelig bra. Fikk helt fnatt av fjorårets der det bare var krangling, så håper produsentene tar til seg at folk faktisk ikke orker kontant konflikt.

er positivt overraska over løke, Rikke er jo helt rå, og det samme med tvillingene

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på tvillingene, lo godt når de skulle bære båre med pinnetårnet på! Og fantastisk å se på "tankeoverføringen" deres!  😮 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snabeltann skrev (På 21.3.2023 den 16.45):

Heier på tvillingene, lo godt når de skulle bære båre med pinnetårnet på! Og fantastisk å se på "tankeoverføringen" deres!  😮 

"Men hælvette, Johannæææ!" :fnise:

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil at Frank og Rikke skal bli sammen. God kjemi, tør si fra til hverandre og er et radarpar. ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets sesong har bare vært så utrolig bra underholdning. Fantastisk energi og kjemi mellom deltagerne. Så gode de har vært med hverandre, støttet hverandre på tvers av lag. Det har vært så fint å se på.

Synes det er synd ikke alle 3 lagene kunne vært med i finalen. Den dynamikken kommer jeg til å savne. Blir veldig spennende å se hvem som ender opp med seieren. Kan uansett si at det er jevnt mellom de to lagene og begge teamene er så utrolig verdige vinnere. 

Jeg vet nesten ikke hvem jeg heier på, men det er nesten synd om Frank ikke skal få seieren sin egentlig 😅

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bulsara skrev (1 time siden):

Årets sesong har bare vært så utrolig bra underholdning. Fantastisk energi og kjemi mellom deltagerne. Så gode de har vært med hverandre, støttet hverandre på tvers av lag. Det har vært så fint å se på.

Synes det er synd ikke alle 3 lagene kunne vært med i finalen. Den dynamikken kommer jeg til å savne. Blir veldig spennende å se hvem som ender opp med seieren. Kan uansett si at det er jevnt mellom de to lagene og begge teamene er så utrolig verdige vinnere. 

Jeg vet nesten ikke hvem jeg heier på, men det er nesten synd om Frank ikke skal få seieren sin egentlig 😅

Enig! Liker alle lagene kjempegodt. Til og med Frank liker jeg, og det hadde jeg virkelig aldri trodd! Tror Rikke spiller han god også, hun takler ham utrolig fint, men gir ham også litt motstand. :) Ikke vanlig at jeg omtrent heier like mye på alle lagene som er med. Synes det er synd at noen må ryke ut, men sånn er det jo. Fikk veldig sans for hockey-gutta også etterhvert. Uansett hvem som vinner, er det hvertfall fortjent. :) 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet til der et par skal ut bare men du verden for en herlig gjeng, spess om du sammenligner med det tullet de sendte i fjor som bare var krangling og drittslenging, det er grunnen til at jeg sjelden følger en 71 sessong helt ut, det ender fort i krangling, utfrysing, sabotering og falskhet, her er det mer som en vennegjeng på tur. Elsker det å sitter med tekoppen å koser meg med et smil om munnen å sku ønske jeg kunne hvert med ( er veldig tur menneske selv).

Ser Rikke får endel pes i div kommentarfelt, vil si at den jenta står på det hun klarer hun men hun har hatt det lettest av alle, både jegertvillingene og Jorun går samme turen på nesten samme tiden men de bærer alt selv og hadde ikke Frank tatt det meste av vekta for henne så hadde de kjempet mot Jorun og Ali om sisteplassen, ja hun sier hun vil ta sekken selv og ja hun kjemper på det hun klarer men poenget mitt er at uten hjelpen fra Frank hadde hun hvert på nivå med Jorun og Ali, ikke som nå ligget å snust på seier. Frank leser kart, legger ruter, fikser leier, bærer sekkene til begge to og holder henne i gang, drar henne etter seg og oppmuntrer, hvor langt hadde hun kommet om hun var sammen med Ali eller noen andre som hadde mer en nok med seg selv?

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at denne sesongen har vært skikkelig feel-good! 😃 Så koselig å se på denne gjengen på tur, og virkelig fint å se reality-tv med god stemning og folk som støtter hverandre og løfter hverandre frem. Sjelden å se sånt på tv nå for tiden!

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Årets sesong har overrasket meg positivt. Er i utgangspunktet ikke særlig fan av verken Frank Løke eller Jegertvillingene, men de har vært fine folk alle sammen.

Frank, har vist en fin side av seg selv. I tillegg er han faktisk mye smartere enn jeg trodde 🙈

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (7 timer siden):

Årets sesong har overrasket meg positivt. Er i utgangspunktet ikke særlig fan av verken Frank Løke eller Jegertvillingene, men de har vært fine folk alle sammen.

Frank, har vist en fin side av seg selv. I tillegg er han faktisk mye smartere enn jeg trodde 🙈

Enig med du, de tvilingene har jeg syntes har hvert ufyselige fra første gang jeg hørte om de, nå er de egentlige bare morsomme og bein tøffe, Frank hadde jeg langt oppi halsen fra håndballtiden og oppførselen etter det gjorde ikke ting bedre men du verden for en snuoperasjon den gutten har hatt nå, og får en kjempe han er, helt på høyde med både Aalsgard og Tufte når det gjelder innsats. Er så digg at de ikke har med tanketomme influensere som aldri har gått en tur og mener at alle skal stå på for de.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gotthard skrev (På 28.3.2023 den 6.39):

Har kommet til der et par skal ut bare men du verden for en herlig gjeng, spess om du sammenligner med det tullet de sendte i fjor som bare var krangling og drittslenging, det er grunnen til at jeg sjelden følger en 71 sessong helt ut, det ender fort i krangling, utfrysing, sabotering og falskhet, her er det mer som en vennegjeng på tur. Elsker det å sitter med tekoppen å koser meg med et smil om munnen å sku ønske jeg kunne hvert med ( er veldig tur menneske selv).

Ser Rikke får endel pes i div kommentarfelt, vil si at den jenta står på det hun klarer hun men hun har hatt det lettest av alle, både jegertvillingene og Jorun går samme turen på nesten samme tiden men de bærer alt selv og hadde ikke Frank tatt det meste av vekta for henne så hadde de kjempet mot Jorun og Ali om sisteplassen, ja hun sier hun vil ta sekken selv og ja hun kjemper på det hun klarer men poenget mitt er at uten hjelpen fra Frank hadde hun hvert på nivå med Jorun og Ali, ikke som nå ligget å snust på seier. Frank leser kart, legger ruter, fikser leier, bærer sekkene til begge to og holder henne i gang, drar henne etter seg og oppmuntrer, hvor langt hadde hun kommet om hun var sammen med Ali eller noen andre som hadde mer en nok med seg selv?

Det er jo sant, men samtidig så er det en lagkonkurranse, og de to på lag fungerer jo veldig bra- mye på grunn av Rikke. Det er langt fra sikkert at Frank hadde fungert like godt på lag med en annen type. Så derfor mener jeg de fortjener å gjøre det bra

Og Rikke er jo sterk og utholdende og tøff så det holder selv om «ingen» antagelig kan være helt på nivå med løke der

 

(Jeg heier egentlig litt på tvillingene- syns de er helt rå- så enig med deg der)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (19 minutter siden):

Det er jo sant, men samtidig så er det en lagkonkurranse, og de to på lag fungerer jo veldig bra- mye på grunn av Rikke. Det er langt fra sikkert at Frank hadde fungert like godt på lag med en annen type. Så derfor mener jeg de fortjener å gjøre det bra

Og Rikke er jo sterk og utholdende og tøff så det holder selv om «ingen» antagelig kan være helt på nivå med løke der

 

(Jeg heier egentlig litt på tvillingene- syns de er helt rå- så enig med deg der)

Nissforstå meg rett, sier ikke at hun ikke fortjener noe men at hun har hatt det lett å hadde ikke klart det uten Frank, Si det slik at Jorunn som vel er den de fleste ser på som svakest hadde og klart å kjempe om seieren om hun var sammen med Frank, og Rikke hadde ligget bakerst om hun var sammen med Ali.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...