Gå til innhold

71 grader Team


Trotwood

Anbefalte innlegg

Flere som har er nysgjerrig på denne serien? Det er kjekt med nytt konsept, spent på om det blir noe bra. 

Jeg ser at nå har Discovery lagt ut de to første episodene nå så det skal jeg sjekke ut i kveld!

Har lest at det ble fullstendig kræsj mellom Thomas og Elisa 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trotwood skrev (1 minutt siden):

Flere som har er nysgjerrig på denne serien? Det er kjekt med nytt konsept, spent på om det blir noe bra. 

Jeg ser at nå har Discovery lagt ut de to første episodene nå så det skal jeg sjekke ut i kveld!

Har lest at det ble fullstendig kræsj mellom Thomas og Elisa 🙈

Digger at det blir litt kræsj 😉

Det samme med farmen kjendis. Mange klager på Niklas. Men tenk om alle hadde bare smilt og vært venner hele tiden. Ikke mye tv underholdning det 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Vita og Wanda er søte og morsomme. Det gjorde jeg på Robinson også da - var vel der de først ble kjent.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg bare si at jeg har kjempetro på programkonseptet, noe litt annerledes enn «vanlig» 71 grader nord kjendis.

Spoiler

I andre episode der deltagerne får valget om å hoppe i strikk, så skal dette gi en tidsfordel. Det virker dog som at Elisa og Thomas ikke lider så mye av å tape de 40 minuttene da Jon og Adam f.eks. brukte lang tid på selve strikkhoppet (sikkert på grunn av klargjøring og selve hoppet). Dette irriterer meg litt, da de like gjerne kunne latt være å hoppe.. men vi får se i episode tre hvor mye det utgjør. Gleder meg til fortsettelsen!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, karroo said:

Først vil jeg bare si at jeg har kjempetro på programkonseptet, noe litt annerledes enn «vanlig» 71 grader nord kjendis.

  Hide contents

I andre episode der deltagerne får valget om å hoppe i strikk, så skal dette gi en tidsfordel. Det virker dog som at Elisa og Thomas ikke lider så mye av å tape de 40 minuttene da Jon og Adam f.eks. brukte lang tid på selve strikkhoppet (sikkert på grunn av klargjøring og selve hoppet). Dette irriterer meg litt, da de like gjerne kunne latt være å hoppe.. men vi får se i episode tre hvor mye det utgjør. Gleder meg til fortsettelsen!

 

 

Spoiler

De har vel tenkt på det og holdt alle igjen en fast avsatt tid på strikkhoppbasen uavhengig av om de hopper eller ei? Jeg antok det ihvertfall. Ellers er det jo en selvfølge at det lønner seg å droppe strikkhopp og bare gå på 🙈

 

Jeg likte episodene, så langt relativt god stemning! Jeg var litt spent på Safari og Victoria, husker at hun var så pottesur på Norges Tøffeste, og Safari virker jo veldig positiv, men det virker som hun tar tak i det selv. Syntes det er rart at de ble liggende så veldig langt bak, Safari virker å ha god kontroll på navigering og begge glade i å gå på, men de ble kanskje ikke helt enige og rota det til? 

 

 

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Safari er en herlig type 🤩 Victoria er vel ikke for kjendis å regne, men ok.

Av de andre lagene tror jeg Adam og Jon vil klare seg best mtp krangling 🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Skulle ønske de informerte om den reglen, ja, for det er jo ganske avgjørende for resultatet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare kule folk med?
Safari er en herlig type og glad V&W er med, de er alltid morsomme 😀

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Axa skrev (På 13.2.2022 den 10.35):

Digger at det blir litt kræsj 😉

Det samme med farmen kjendis. Mange klager på Niklas. Men tenk om alle hadde bare smilt og vært venner hele tiden. Ikke mye tv underholdning det 

Godt man er forskjellige, så er i det minste alltid noen fornøyde 😅 Jeg synes det er bedre underholdning med farmen kjendis i fjor, og torpet i år kontra i fjor - dvs mindre drama og dårlig stemning. Det kjipe gir meg nada. 

Merker jeg er nysgjerrig på hva som skjer med Elisa og Thomas som gjør at det er visstnok blir så ille etterhvert, og om seerne vil merke det godt eller ikke. Er jo rimelig god stemning nå. Ellers synes jeg konseptet virker helt greit og det samme virker folka så langt, så ser nok på videre tror jeg 🙂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, ikke akkurat 71-grader nord kjendis dette. Synes det går nedover med konseptet. Har ikke hørt om halvparten av "kjendisene".

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (45 minutter siden):

Det er nok bare meg men har ikke helt sansen for de to søstrene, så ser ikke på det.

Absolutt ikke bare deg. De kan være altfor mye til tider og oppføre seg som 5-åringer, men jeg synes faktisk de har kommet seg de siste årene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym1002 skrev (2 timer siden):

Sorry, ikke akkurat 71-grader nord kjendis dette. Synes det går nedover med konseptet. Har ikke hørt om halvparten av "kjendisene".

Nei, hadde ikke hørt om halvparten selv, men vet ikke helt om det er poenget heller. Leste at de var plukket ut for å takle litt tøffere utfordringer enn i vanlig kjendisversjon, så hovedfokuset ved casting var kanskje der, så er litt nysgjerrig på hvordan opplegget blir. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigyn skrev (1 minutt siden):

Nei, hadde ikke hørt om halvparten selv, men vet ikke helt om det er poenget heller. Leste at de var plukket ut for å takle litt tøffere utfordringer enn i vanlig kjendisversjon, så hovedfokuset ved casting var kanskje der, så er litt nysgjerrig på hvordan opplegget blir. 

Ja de startet jo med fallskjerm 😱

Safari ble sittende fast høyt oppi et grantre 🌲

Heldigvis tok han det fint 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Anonym1002 said:

Sorry, ikke akkurat 71-grader nord kjendis dette. Synes det går nedover med konseptet. Har ikke hørt om halvparten av "kjendisene".

Jeg bryr meg ikke om folka er kjendiser eller jeg har hørt om de før eller ei, og det er vel heller ikke fokuset i denne serien :)

Jeg heier på Safari og Victoria foreløpig, syntes de virker som en morsomt par som kan utfylle hverandre. Safari har vannskrekk og Victoria er vel tidligere svømmer? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trotwood skrev (4 minutter siden):

Jeg bryr meg ikke om folka er kjendiser eller jeg har hørt om de før eller ei, og det er vel heller ikke fokuset i denne serien :)

Jeg heier på Safari og Victoria foreløpig, syntes de virker som en morsomt par som kan utfylle hverandre. Safari har vannskrekk og Victoria er vel tidligere svømmer? 

Safari er kul :) 

Regner med at Jon vinner, fordi Jon 😅

Heier litt på V&W, de er så sjarmerende 😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 3

Spoiler

Jeg ble så irritert på Victoria når hun ga Safari null støtte i det de skulle ut å padle! Jeg skjønner henne med det å ville være effektiv og komme fort i gang, sånn er jeg og, og jeg blir også fort utålmodig, men det hadde kostet null tid å være litt kompis, gi en klapp på skulderen og si "jeg vet du er redd vann, men dette klarer vi, jeg er kjempeflink til å svømme og lover at jeg skal passe på deg". Ble glad da hun roste ham etter stryket, hun har jo egentlig en kjempeherlig positiv energi når hun får til ting, så hun burde dra frem det litt når ting er vanskelig også. Også var det herlig å se at Safari ble så trygg på vannet i jettegrytene etterhvert, haha 😆 Elisa og Safari er egentlig ganske like, lekne, positive og litt surrete begge to.

Ser mange klager over mye banning hos spesielt tvillingene og det er jeg egentlig enig i, jeg ser gjerne på 71 grader nord med barna fordi de liker sånne program, men det er ubehagelig med mye banning. Samtidig er tonen mellom de litt gøy og frisk, typisk søskenkrangel uten noe som helst filter. Fint at man kan være venner selv om man krangler mye også, men det er bra de får hjelp til å kommunisere bedre. 

Fremdeles god stemning hos Thomas og Elisa, selv om Thomas virker kjedelig å være på lag med. Jon og Adam funker jo kjempefint sammen.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker programmet, men er så irriterende at de avbryter sendingen midt i etappene. Kan de ikke heller vise hele som de gjorde før?

Føler jeg glemmer hva som skjedde i forrige program hver gang, så må nesten se alt sammenhengende istedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig konsept med duo så langt!

Vita og Wanda er begge godt trent, og de har hatt "vanlige" jobber i klesbutikk i mange år før de fikk en influenser-karriere. Så de er vant til å ta i et tak, men kan nok lett undervurderes.

Syns Adam og Jon er en herlig duo. Da Jon begynte å snakke om Brokeback Mountain.. 😅 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...