Gå til innhold

71 grader Team


Trotwood

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Si hva man vil, men fallskjermhoppet til Safari var definivt en potensielt svært farlig situasjon. Man sitter fast mange meter over bakken, fallskjermen hadde foldet sammen. Det er ingenting som bremser et fall, hvis han skulle miste taket. Bare flaks at det ikke skjedde noe alvorlig der. Produksjonen hadde i alle fall ikke kontroll over situasjonen, de var tilsynelatende flere hundre meter unna.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBukser said:

Si hva man vil, men fallskjermhoppet til Safari var definivt en potensielt svært farlig situasjon. Man sitter fast mange meter over bakken, fallskjermen hadde foldet sammen. Det er ingenting som bremser et fall, hvis han skulle miste taket. Bare flaks at det ikke skjedde noe alvorlig der. Produksjonen hadde i alle fall ikke kontroll over situasjonen, de var tilsynelatende flere hundre meter unna.

Det er sant, jeg kan ingenting om fallskjermhopping, men man skulle jo tro at man ikke sendte en nybegynner ut av fly når det var vind 😬  Kjip start for Safari og stress for de som var litt redde oppi flyet fra før, men veldig bra at alle tok det så fint, ihvertfall tilsynelatende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte faktisk dette bedre enn vanlig 71 (både vanlig og kjendisversjonen). Har ikke helt tålmodigheten til å følge så mye og lenge med med mange deltakere og èn og èn som skal ut etterhvert. Kan også se for meg mer action og tempo i konkurransene når de bare er to og to, og ikke større lag med ulike forutsetninger/utgangspunkt. 
 

Elsker Adam, og liker dynamikken mellom han og Jon. Elisa og Thomas kan bli heftige konkurrenter med sin bakgrunn. Er veldig spent på søstrene sister og Victoria og Safari i lengden… Var ikke veldig fan av Victoria i «Norges tøffeste», hun er ekstrem individualist og fremstår veldig usjarmerende når ting ikke går hennes vei. Nå som hun er paret med en som er hennes rake motsetning, og i tillegg har noen begrensninger (vannskrekk), tror jeg hun vil irritere meg mer enn inspirere. Synes ikke hun har vært flink nok til å støtte Safari gjennom hans frykter og sperrer, noe som koster så lite men betyr veldig mye for en person som hyperventilerer og er så redd at gråten tar overhånd bare han ser vann. Vita og Wanda veksler jeg litt mellom å synes at er morsomme på TV og kjeftete, harde og usympatiske mot hverandre 😅 Dog heier jeg på dem, da de bryter fordommene mine mot influencere - de er så mye tøffere enn veldig mange andre, og har skjønt at kropp og hodet kan brukes til mer enn å «bare ta seg bra ut». 
 

Er spent på utfordringene videre, for det var litt av en pangstart med fallskjerm og strikkhopp iløpet av første program! Og med hvert enkelt pars utfordringer så kan det bli en ganske åpen kamp om seier! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

El-terrengsykkel er tydeligvis en veldig elsk eller hat ting! 

Jeg tror egentlig jeg hadde likt det veldig godt, jeg liker virkelig IKKE å sykle på vei, men det er gøy på sti og i skogen. 🚴‍♂️

Victoria og Safari er fremdeles mine favoritter, der er det mye opp og ned 😂 Det er veldig fint at begge har styrker og svakheter ihvertfall. 

Vita og Wanda burde kombinere hudpleierutinen sin med pugging i bruk av kart og kompass på kveldene.  Jon ville jo ihvertfall helt sikkert hjulpet også, han elsker jo å forklare ting. Det blir jo fort morsommere på tur når man kommer seg frem og ikke bare surrer rundt :)

 

Episode 4 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hver eneste forbanna sesong så er det en eller annen med hinsides høydeskrekk, som begynner å hylgrine bare man kommer en meter opp i fjellet.

eller noen som ikke klarer å svømme, og er livredd for vann. Hvorfor i all veden velger de å være med på sånne TV-programmer i det hele tatt da?? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, StinkySocks said:

hver eneste forbanna sesong så er det en eller annen med hinsides høydeskrekk, som begynner å hylgrine bare man kommer en meter opp i fjellet.

eller noen som ikke klarer å svømme, og er livredd for vann. Hvorfor i all veden velger de å være med på sånne TV-programmer i det hele tatt da?? 

For å utfordre og utvikle seg selv vel :) Og det blir jo mer spennende å se på. Det er jo ikke gøy å bare se på folk som ikke syntes noe er vanskelig og bare får til alt på første forsøk. 

Vet ikke hvem du sikter til, men det virker jo som om alle deltakerne her ønsker å utfordre seg selv. Så blir det jo spennende hva de mestrer etterhvert 👍

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victoria hadde hatt godt av litt personlig utvikling. Hun er iIrritert når hun er den som går raskest og blir sinket av Safari, og så griner hun når det er hun som henger bakpå. Aldri sett en så negativ person. Hun bør slutte å etter fysiske utfordringer som disse programmene og heller jobbe med det mentale.  Lære seg å ikke miste kontrollen når ikke ting går som ønsket. 

  • Liker 35
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsidenut skrev (9 timer siden):

Victoria fremstår som en bitch. Liker ikke holdningen hennes. 

Enig! Vanvittig slitsom. 

Hun trenger å få hodet ut av egen ræv.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette programmet var noe skrale greier. Mye morsommere med den vanlige versjonen. Orker ikke å se enda et TV-program med Wita og Wanda som krangler hele tiden. Det er bare slitsomt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone83 skrev (20 timer siden):

Victoria hadde hatt godt av litt personlig utvikling. Hun er iIrritert når hun er den som går raskest og blir sinket av Safari, og så griner hun når det er hun som henger bakpå. Aldri sett en så negativ person. Hun bør slutte å etter fysiske utfordringer som disse programmene og heller jobbe med det mentale.  Lære seg å ikke miste kontrollen når ikke ting går som ønsket. 

Safari burde definitivt ikke vært med i dette programmet, når han har alvorlig vannskrekk. Ingen poeng å være med da.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (2 timer siden):

Enig! Vanvittig slitsom. 

Hun trenger å få hodet ut av egen ræv.

Mens han safari er den fine fyren, at han klarer å være så sympatisk og søt med henne når hun er så sykt irriterende...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i alle dager, Safari har tilsynelatende et skikkelig angsanfall-moment, men Victoria gir blanke faen fordi "VI SKAL VINNE SKJERP DEG!!!"

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBukser said:

Safari burde definitivt ikke vært med i dette programmet, når han har alvorlig vannskrekk. Ingen poeng å være med da.

Har du sett programmet?  Eller noen av programmene på TV der mennesker skal utfordre seg selv? Alle som er med på slike programmer har noe å jobbe med på en eller anne måte, ellers ville de ikke blitt casta. Det skal handle om personlig utvikling og utfordre seg selv, ikke bare en konkurranse om å vinne. 

 Safari har opplevd å nesten drukne og har traumer fra den opplevelsen, men allikevel utfordrer han frykten ved å sette seg i en kano og padle i vei tross at han har angstanfall. Det er sykt modig gjort!

Syntes det var så fint å se han bli trygg nok til å kose seg i vannet i jettegrytene etterpå. 

 

  • Liker 12
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (20 minutter siden):

Har du sett programmet?  Eller noen av programmene på TV der mennesker skal utfordre seg selv? Alle som er med på slike programmer har noe å jobbe med på en eller anne måte, ellers ville de ikke blitt casta. Det skal handle om personlig utvikling og utfordre seg selv, ikke bare en konkurranse om å vinne. 

 Safari har opplevd å nesten drukne og har traumer fra den opplevelsen, men allikevel utfordrer han frykten ved å sette seg i en kano og padle i vei tross at han har angstanfall. Det er sykt modig gjort!

Syntes det var så fint å se han bli trygg nok til å kose seg i vannet i jettegrytene etterpå. 

 

71 Grader Nord er ikke et program man blir med for å bearbeide traumer. Til det trenger man ordentlig opplegg med psykolog og eksponeringsterapi. Traumebehandling er ikke tv-underholdning.

Ser mange kjeftesmeller på Victoria her. Åpenbart at hun har blitt med i programmet for å kjempe om en totalseier i konkurransen. Når hun fratas muligheten til det, så har jeg full forståelse at hun viser frustasjon.

Endret av AnonymBukser
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBukser skrev (9 timer siden):

71 Grader Nord er ikke et program man blir med for å bearbeide traumer. Til det trenger man ordentlig opplegg med psykolog og eksponeringsterapi. Traumebehandling er ikke tv-underholdning.

Ser mange kjeftesmeller på Victoria her. Åpenbart at hun har blitt med i programmet for å kjempe om en totalseier i konkurransen. Når hun fratas muligheten til det, så har jeg full forståelse at hun viser frustasjon.

Men å være direkte usympatisk mot andre er fortsatt ikke greit. Og dessuten får hun ikke spesielt godt til alt selv heller, så det å skylde på safari for at hun ikke vinner blir helt feil. Hun oppfører seg jo veldig dårlig uansett; enten overfor han når han ikke får til- og når hun selv ikke får til så er hun sur og griner da og. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBukser skrev (21 timer siden):

71 Grader Nord er ikke et program man blir med for å bearbeide traumer. Til det trenger man ordentlig opplegg med psykolog og eksponeringsterapi. Traumebehandling er ikke tv-underholdning.

Ser mange kjeftesmeller på Victoria her. Åpenbart at hun har blitt med i programmet for å kjempe om en totalseier i konkurransen. Når hun fratas muligheten til det, så har jeg full forståelse at hun viser frustasjon.

Enig med deg! Victoria er så ulik meg man får blitt, men forstår hennes frustrasjon over å ha et teammedlem med manglende konkurranseinnstinkt. Hun er veldig ung, og klarer vel ikke styre de store følelsene. Han Safari er jo et litt irriterende lagmedlem i en sånn konkurranse...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Ingebjørg said:

Enig med deg! Victoria er så ulik meg man får blitt, men forstår hennes frustrasjon over å ha et teammedlem med manglende konkurranseinnstinkt. Hun er veldig ung, og klarer vel ikke styre de store følelsene. Han Safari er jo et litt irriterende lagmedlem i en sånn konkurranse...

Har du sett episode 4? Victoria er absolutt ikke noe bedre å ha på laget 🙈 Forhåpentligvis klarer de å lære av hverandres styrker etterhvert :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Trotwood skrev (3 timer siden):

Har du sett episode 4? Victoria er absolutt ikke noe bedre å ha på laget 🙈 Forhåpentligvis klarer de å lære av hverandres styrker etterhvert :)

Har sett alle på D+, ja. Synes bare mer og mer synd på Victoria, jeg. Egentlig litt rart, for har jo null konkurranseinnstinkt selv. Men så deltar jeg ikke på sånne konkurranser heller, da 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...