Kvittre Skrevet 2. februar 2023 #381 Del Skrevet 2. februar 2023 Skikkelig feel good nå ja, egentlig liker jeg alle.. til og med Frank som jeg pleier og spy av. Det er jo litt koselig, men må jo bli litt konkurranse igjen 😅 ser ut fra « neste episode» biten at det kanskje blir litt mer liv. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 2. februar 2023 #382 Del Skrevet 2. februar 2023 Tvillingene er steinbra, Rikke råtøff og mitt inntrykk av Frank er bedret. Men dialekten til tross, så ville jeg uten tvil helst gått på rusletur med sørlendingene. Men gikk kaldt gjennom kroppen på meg når de sa at det var bare å gønne på nedover Utviksfjellet, for det er bratt! Og de "skarp sving"-skiltene som på østlandet betyr slak krumming, de lever opp til navnet sitt på Vestlandet. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 3. februar 2023 #383 Del Skrevet 3. februar 2023 FreezeandFawn skrev (7 timer siden): Tvillingene er steinbra, Rikke råtøff og mitt inntrykk av Frank er bedret. Men dialekten til tross, så ville jeg uten tvil helst gått på rusletur med sørlendingene. Men gikk kaldt gjennom kroppen på meg når de sa at det var bare å gønne på nedover Utviksfjellet, for det er bratt! Og de "skarp sving"-skiltene som på østlandet betyr slak krumming, de lever opp til navnet sitt på Vestlandet. Jeg satt med hjerte i halsen. Klarte ikke puste da de suste nedover, helt rått. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 3. februar 2023 Forfatter #384 Del Skrevet 3. februar 2023 Vi har en running joke i vår familie om at vi sørlendinger er så treige. Nå oppfyller Alejandro og Jorun den fordommen vår ganske greit 😆 Men de er jo bare helt skjønne, og som over her sa, skulle jeg vært med på et lag hadde jeg heller vært med de! Hadde kanskje vært fint om det ikke alltid var om å gjøre å være førstemann hver etappe, men andre oppgaver også? Jeg hadde dødd om jeg var Rikke syklende ned de bakkene, med gutta som leker spinninginstruktører og roper tråkk, tråkk, tråkk! 😧 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gotthard Skrevet 3. februar 2023 #385 Del Skrevet 3. februar 2023 Alejandro og Jorun er med i et helt annet, eget program de, sakte TV med Jorun som kommentator 😂 Men et herlig par som tar livet med ro 🙂 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet 3. februar 2023 #386 Del Skrevet 3. februar 2023 gotthard skrev (38 minutter siden): Alejandro og Jorun er med i et helt annet, eget program de, sakte TV med Jorun som kommentator 😂 Men et herlig par som tar livet med ro 🙂 Jeg blir sliten og utålmodig av se på dem. Ja, de er herlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gotthard Skrevet 3. februar 2023 #387 Del Skrevet 3. februar 2023 Kvittre skrev (54 minutter siden): Jeg blir sliten og utålmodig av se på dem. Ja, de er herlige. De kan jo ikke gå fortere siden Jorun skravler i ett så har hu ikke pust til og gå ;-( Hadde hatet å gå tur med de ja men koselig å se på da 🙂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gotthard Skrevet 5. februar 2023 #388 Del Skrevet 5. februar 2023 Liker så mye bedre årets sesong, i fjor var det liksom så utrolig dårlige sammensatte team for det meste så det var en gru og se på men i år sitter jeg nesten bare å smiler 🙂 Dagens episode inntet unntak, merker at de begynner bli slitene nå ja 😉 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 6. februar 2023 #389 Del Skrevet 6. februar 2023 Vet ikke om dette er gått på tv, så skriver i spoiler. Er den som kom igår, søndag. Spoiler Hva i alle dager så jeg nå Frank gjorde? Han fikk Rikke til å falle oppi de store steinene, stoppet ikke en gang. Gikk rett bort for å hente posten istedenfor å sørge for at Rikke ikke hadde knust hodet sitt eller brukket et ben? Nei det var helt sykt å være vitne til. Hadde aldri følt meg trygg med han når det er slik han reagerer når han får overtenning. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet 7. februar 2023 #390 Del Skrevet 7. februar 2023 Lenelarsen skrev (På 26.1.2023 den 9.42): Ikke satt pris på om noen bærte deg over vann? Synes han har begynt og glemme sitt nye image litt allerede. De er jo et team, så han må hjelpe henne for og vinne, men allikevel er det ego/ solo innimellom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet 7. februar 2023 #391 Del Skrevet 7. februar 2023 Hjertestein skrev (10 timer siden): Vet ikke om dette er gått på tv, så skriver i spoiler. Er den som kom igår, søndag. Skjul innhold Hva i alle dager så jeg nå Frank gjorde? Han fikk Rikke til å falle oppi de store steinene, stoppet ikke en gang. Gikk rett bort for å hente posten istedenfor å sørge for at Rikke ikke hadde knust hodet sitt eller brukket et ben? Nei det var helt sykt å være vitne til. Hadde aldri følt meg trygg med han når det er slik han reagerer når han får overtenning. Jepp, det var sykt . Synes også delt andreplass var .. interessant / sjenerøst . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 16. februar 2023 #392 Del Skrevet 16. februar 2023 Er Rikke singel? Syns det er så god kjemi mellom hun og Ylven og ikke overrasket hvis de hadde blitt et par 😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkija Skrevet 16. februar 2023 #393 Del Skrevet 16. februar 2023 Jeg synes egentlig rikke og han ene hockeygutten er litt søte sammen, noen flere som ser kjemien mellom de? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mårran Skrevet 16. februar 2023 #394 Del Skrevet 16. februar 2023 (endret) Hvorfor må tvillingene starte en halvtime senere når de har vunnet en etappe, mens de også må starte en halvtime senere når de taper en etappe? Tiden blir ikke justert. For eksempel har hockeygutta fått starte tidlig i begge etapper og fått gleden av å velge først. Både det å sove inne og motorisert kajakk. Både fordel når de tapte og vant en etappe. Mens det er motsatt for tvillingene. Endret 16. februar 2023 av Mårran 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasier Skrevet 17. februar 2023 #395 Del Skrevet 17. februar 2023 MsFri skrev (15 timer siden): Er Rikke singel? Syns det er så god kjemi mellom hun og Ylven og ikke overrasket hvis de hadde blitt et par 😅 Tror nok det snart kommer fram. Skjønte at han hadde blitt dumpet mens han var på innspilling av 71, men at han "allerede" har ny kjæreste. Forundrer meg ikke om det er Rikke. Siste overnattingen som ble vist, så hadde de jo byttet om så Frank og Myrvold delte telt og Rikke og Ylven... Need I say more...? 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet 17. februar 2023 #396 Del Skrevet 17. februar 2023 MsFri skrev (17 timer siden): Er Rikke singel? Syns det er så god kjemi mellom hun og Ylven og ikke overrasket hvis de hadde blitt et par 😅 Aner ikke om hun er single, Ylven hadde kjæreste som slo opp med han på telefon under innspillingen 😅. Han er bare sånn tror jeg, hadde god kjemi med Jorunn da han masserte føttene hennes og, men enig i at de ser ut til og ha god kjemi. Hvorfor havnet de i samme telt i går? Skjønte ikke det. De hadde blitt et fint par tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 17. februar 2023 #397 Del Skrevet 17. februar 2023 Kasier skrev (6 timer siden): Tror nok det snart kommer fram. Skjønte at han hadde blitt dumpet mens han var på innspilling av 71, men at han "allerede" har ny kjæreste. Forundrer meg ikke om det er Rikke. Siste overnattingen som ble vist, så hadde de jo byttet om så Frank og Myrvold delte telt og Rikke og Ylven... Need I say more...? 😅 ja! Hvorfor skulle de plutselig bytte om telt?😂 syns alltid de sitter ved siden av hverandre eller står ved siden av hverandre 🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 17. februar 2023 #398 Del Skrevet 17. februar 2023 Kvittre skrev (5 timer siden): Aner ikke om hun er single, Ylven hadde kjæreste som slo opp med han på telefon under innspillingen 😅. Han er bare sånn tror jeg, hadde god kjemi med Jorunn da han masserte føttene hennes og, men enig i at de ser ut til og ha god kjemi. Hvorfor havnet de i samme telt i går? Skjønte ikke det. De hadde blitt et fint par tror jeg. De byttet visstnok telt pga det «sosiale» i følge Frank mener jeg det var. men jeg tror hva jeg vil😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet 17. februar 2023 #399 Del Skrevet 17. februar 2023 MsFri skrev (Akkurat nå): De byttet visstnok telt pga det «sosiale» i følge Frank mener jeg det var. men jeg tror hva jeg vil😂 😅😅 så søtt. Det hadde vært gøy om det ble et par, nå gleder jeg ekstra til neste episode. Spennende, spennende 🤣 ( starter med at de forsover seg og krabber halvnakne ut av samme sovepose med pulesveis - det hadde vært bra tv ) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 17. februar 2023 #400 Del Skrevet 17. februar 2023 MsFri skrev (53 minutter siden): De byttet visstnok telt pga det «sosiale» i følge Frank mener jeg det var. men jeg tror hva jeg vil😂 Ingen trodde vel på det 😆 Tenker det er noe på gang, fint par da. Ylven er en kjekkas. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå