Gå til innhold

71 grader Team

Trotwood

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjertestein skrev (1 minutt siden):

Hvillen dager kommer det nye episoder på Discovery?

Torsdag og søndag. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittre skrev (På 27.1.2023 den 1.36):

Foretrekker fortsatt hockeygutta, men Frank oppfører seg mye bedre nå enn før. Synd han brukte så lang tid på og bli voksen, rørte jo bort hele håndballkarriere sin på slossing, falske kontrakter, arrestasjoner og utestengelser.. men det er vel aldri for sent. 
Dagens episode var morsom. Tror dette kan bli bra framover. 

Enig med det meste.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig program, mye mye bedre enn i fjor! Virker som styrker og svakheter er mer jevnt fordelt også.

Frank Løke overrasker jo veldig positivt, han er jo hyggelig og støttende, og Rikke er beintøff!  Hockeygutta syntes jeg er litt kjedelige til nå, mens Jorun og Ali er kjempesøte og Johanne og Kristine mer likandes enn jeg trodde 👍

Gøy til nå, men jeg håper det også blitt litt vann og padling, skog og variert terreng, og ikke kun fjell fremover.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (6 timer siden):

Koselig program, mye mye bedre enn i fjor! Virker som styrker og svakheter er mer jevnt fordelt også.

Frank Løke overrasker jo veldig positivt, han er jo hyggelig og støttende, og Rikke er beintøff!  Hockeygutta syntes jeg er litt kjedelige til nå, mens Jorun og Ali er kjempesøte og Johanne og Kristine mer likandes enn jeg trodde 👍

Gøy til nå, men jeg håper det også blitt litt vann og padling, skog og variert terreng, og ikke kun fjell fremover.

Han imponerer. Oppfører seg meget pent så langt. Han skal få tommel opp. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett 4 episoder nå og min mening så langt er.

Tvillingene er bare helt rå, taktikk, energi, vilje, selvtilit og glede. De er smarte takktikere som bruker erfaringen bra.

Jorun/Alejandro er som et par på tur, gjør ikke så mye galt men det rette de gjør gjøres i deres tempo, behagelig å se på de.

Hockeygutta er som apekatter, totalt idioter der de går å tøffer seg for hverandre, trur de hadde fått en helt annen og bedre tur om de ikke var på lag for alt de gjør nå er å prøve tøffe seg for den andre.

Rikke/Frank. Hu er beintøff og smart å jeg trur hu kan klare roe Frank å lære han en ting eller to om å oppføre seg for du ser han virkelig prøver, alle fortjener nye sjanser sies det å da gjelder det vel han og, kommer alltid til å se på han som en idiot men forsetter han slik han har gjort hitil så blir han kanskje mindre idiot, får jeg ser jo att han virkelig prøver.

Trur jeg fort kan bli veldig lei de hockeygutta å måten de er på, spes i mot Frank, virker på meg som Frank blir litt brydd da han ser på dette som sin siste sjanse til å snu folkets mening om han så kommer de apene å prøver rote det til.

Men, foreløpig mye bedre enn å se de tvillingene fra i fjor som bare kranglet, asosiale Thomas og hu super sosiale greie han dro rundt osv.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger programmet i år. Digger de som er med, og elsker naturen og utfordringene. De får kjørt seg. 

Endret av drivhus
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med Frank og at han skal bedre image? Jeg hadde bare hørt navnet hans før og måtte Google ham på første sending (ser ikke håndball). Skjønner at han har fremstått som drittsekk i en eller annen sammenheng og vil endre dette bildet folk har av ham, men hvor er det han har gjort det?  Hvorfor er det så mange som tenker at han er dust?

Sorry at jeg er helt bakpå her, men virker som det er allmennkunnskap alt han har gjort, og jeg vet ikke hva! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainbow skrev (2 timer siden):

Hva er greia med Frank og at han skal bedre image? Jeg hadde bare hørt navnet hans før og måtte Google ham på første sending (ser ikke håndball). Skjønner at han har fremstått som drittsekk i en eller annen sammenheng og vil endre dette bildet folk har av ham, men hvor er det han har gjort det?  Hvorfor er det så mange som tenker at han er dust?

Sorry at jeg er helt bakpå her, men virker som det er allmennkunnskap alt han har gjort, og jeg vet ikke hva! ;) 

I en eller annen sammenheng ?

Jeg vil si han har gjort sitt ytterste i å framstå som drittsekk i alle sammenhenger, frem til nå.

Nå har han jo snudd helt rundt. Hvilket er veldig gledelig. Men av en eller annen grunn sitter jeg med en følelse av at det ikke kommer til å vare i lengden. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteballetten skrev (1 minutt siden):

I en eller annen sammenheng ?

Jeg vil si han har gjort sitt ytterste i å framstå som drittsekk i alle sammenhenger, frem til nå.

Nå har han jo snudd helt rundt. Hvilket er veldig gledelig. Men av en eller annen grunn sitter jeg med en følelse av at det ikke kommer til å vare i lengden. 

Jeg og sitter med den følelsen, hvor lenge vil han la gutta-boys kødde med han før han gir etter å blir mer lik de ( som han egentlig er)? Hvor lenge vil han være snill gutt å hjelpe Rikke frem før han sal tøffe seg? Men, jeg har tatt feil før jeg og jeg håper jeg tar feil her og 😉

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gotthard skrev (1 minutt siden):

Jeg og sitter med den følelsen, hvor lenge vil han la gutta-boys kødde med han før han gir etter å blir mer lik de ( som han egentlig er)? Hvor lenge vil han være snill gutt å hjelpe Rikke frem før han sal tøffe seg? Men, jeg har tatt feil før jeg og jeg håper jeg tar feil her og 😉

Ja jeg og håper jeg tar feil. Jeg skal glatt innrømme at jeg har tatt feil mange ganger. Heldigvis.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner! Jeg hadde altså kun hørt navnet hans før, så jeg ante ingenting om ham. Og så så jeg her at det var veldig kjent at han har oppført seg som en drittsekk. Men jeg aner ikke hva han har gjort og i hvilke sammenhenger (siden du sier det er alle) han har dukket opp og vist det. (Jeg er helt klart født under en stein når det gjelder dette).

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rikke er fantastisk, så tøff! Og Frank er en skikkelig bra lagkompis, overraskende tålmodig, hvem ville trodd det? Gøy å se på. 

Hockey-Anders derimot, han tror jeg at jeg kan bli rimelig lei av. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine klare favoritter er tvillingene. Syntes de imponerer på alle måter til nå. Hvordan de takler hverandres svakheter og generelt er med hverandre, og gleden samt kunnskapen om naturen. Ellers liker jeg de alle utenom hockey-gutta. Slitsomme.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Meadow said:

Rikke er fantastisk, så tøff! Og Frank er en skikkelig bra lagkompis, overraskende tålmodig, hvem ville trodd det? Gøy å se på. 

Hockey-Anders derimot, han tror jeg at jeg kan bli rimelig lei av. 

Ja, hun imponerer.

Men man bør legge til at hun har det fysisk lettest av alle på grunn av at Frank er i veldig god form. Man kommer ikke unna det.

Han bar henne over elver, bar begge sekkene opp fjellet, og bar tre sekker på slutten av en etappe samtidig som at Rikke holdt seg fast i selene på en av sekkene.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
19 hours ago, Rainbow said:

Hehe, skjønner! Jeg hadde altså kun hørt navnet hans før, så jeg ante ingenting om ham. Og så så jeg her at det var veldig kjent at han har oppført seg som en drittsekk. Men jeg aner ikke hva han har gjort og i hvilke sammenhenger (siden du sier det er alle) han har dukket opp og vist det. (Jeg er helt klart født under en stein når det gjelder dette).

Jeg har også bodd under en stein, men har skjønt etter endt håndballkarriere (der han visstnok var en ufordragelig type), så gjorde han først dårlig figur på Farmen kjendis, også ble han kastet ut av Skal vi danse for upassende oppførsel. Så han har virkelig endra image!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desidert morsomste 71-sesongen på årevis. Herlig mix mellom konkurranse og feel good-tv. Stikk motsatte av i fjor. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Rikke, men ikke så fan av Løke. Men heiamann for et konkurranse instinkt. Og Rikke følger med💪🏼

Hockeygutta er ikke så spennende å se på.

Liker tvillingene, synes de er herlig.

Jorun og alejandro er og skjønne og gode, i de mest spennende klippene glemmer man litt at de er tilstede, de er så langt bak og i mye dårligere fatning på turen, men det er de klar over selv og koser seg. Fint å se. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorun/Alejandro er jo nesten ikke med i konkurransen, for de stiller så mye svakere, det er litt kjedelig syns jeg. Man vet jo ofte før etappene starter at de vil havne timesvis bak. Tvillingene imponerer stort, gøy hvordan de snakker i munnen på hverandre og gjentar det den andre sier hele tiden 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...