Gå til innhold

71 grader Team

Trotwood

Anbefalte innlegg

Jeg synes så synd på Rikke som må være på lag med Frank Løke.  Det kan umulig være lett.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bøtteballetten skrev (1 minutt siden):

Jeg synes så synd på Rikke som må være på lag med Frank Løke.  Det kan umulig være lett.

Jeg syns Rikke er tøff. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteballetten skrev (50 minutter siden):

Stakkars. Spennende og se hvor lenge hans nye image varer, ser at han begynner og bli irritert. Skjønner egentlig ikke hvorfor og hvordan de ble et team? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (7 timer siden):

Jeg syns Rikke er tøff. 

Ja det er hun. Men det skal litt til for å hanskes med en såpass sær lagkamerat.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittre skrev (6 timer siden):

Stakkars. Spennende og se hvor lenge hans nye image varer, ser at han begynner og bli irritert. Skjønner egentlig ikke hvorfor og hvordan de ble et team? 

Jeg tror ikke det varer så veldig lenge. Han har konkurranseinstinktet i orden fortsatt. Så jeg mistenker at det kan bli liv i leiren ganske fort.

Det er vel noen i produksjonen som har valgt ut deltakerne og satt sammen lagene. Får håpe at de er gode menneskekjennere og satt sammen lag som har god match.

Men ser for meg noe det samme som Røtterud/Alsgaard. Vi vet jo hvordan det gikk.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara

Virker jo som de bruker fjorårets oppskrift i par. 

Jorun/Ali = Victoria/Safari     Paret som egentlig ikke har peiling

Frank/Rikke = Jon/Adam      En med utrolig konkurranseinstinkt og en som blir tauet med

Elisa/Thomas = Anders/Ylven  To topptrente, som kan "gønne på"

Jegertvillinger = Vita/Vanda   Tvillinger, med alt hva det byr på

Må si jeg liker casten bedre i år. For en forskjell på tvillinger. Så utrolig mye mer behagelig å følge årets tvillinger.  Det samme med paret uten peiling. Mye bedre dynamikk. 

Koser meg med de første episodene og forventer mye krutt fremover. Bra sesong så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bøtteballetten skrev (5 timer siden):

Jeg tror ikke det varer så veldig lenge. Han har konkurranseinstinktet i orden fortsatt. Så jeg mistenker at det kan bli liv i leiren ganske fort.

Det er vel noen i produksjonen som har valgt ut deltakerne og satt sammen lagene. Får håpe at de er gode menneskekjennere og satt sammen lag som har god match.

Men ser for meg noe det samme som Røtterud/Alsgaard. Vi vet jo hvordan det gikk.

De andre lagene er jo liksom « team» fra før, ikke satt sammen av produksjonen? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittre skrev (15 timer siden):

De andre lagene er jo liksom « team» fra før, ikke satt sammen av produksjonen? 

Det er ja til begge deler tror jeg vi må si. Det er produksjonen som bestemmer lagoppstillingen tror jeg. Egentlig blir det jo urettferdig. Jegertvillingene kjenner jo hverandres pluss og minussider. Samme med Jorun og Ali. Og ikke minst hockygutta. Det er jo Frank og Rikke som blir "spenningsmomentet" i årets utgave. De andre er mer forutsigbare. Tror nok det er en plan med fordelingen av lagene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittre skrev (På 23.1.2023 den 12.11):

Ser på. Ikke veldig spennende så langt, men hadde vært gøy om hockeygutta satte « action Frank» på plass, han er så irriterende 😅 det blir jo tydeligvis drama senere. Programlederen sier jo at han har prøvd og få med Anders i 10 år pga av temperamentet hans, så han visste jo hva han fikk. 

Syns Frank framstår som veldig mye mer sympatisk enn de hockeyguttene så langt, og jeg er ikke noen Frank Løke-fan.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (1 time siden):

Syns Frank framstår som veldig mye mer sympatisk enn de hockeyguttene så langt, og jeg er ikke noen Frank Løke-fan.

Han har ikke gjort noe usympatisk så langt nei, det er jo inntrykket jeg har fra før. Litt tidlig og si noe om hva som skjer her. Han skal visst skifte image.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittre skrev (8 timer siden):

Han har ikke gjort noe usympatisk så langt nei, det er jo inntrykket jeg har fra før. Litt tidlig og si noe om hva som skjer her. Han skal visst skifte image.. 

Ikke satt pris på om noen bærte deg over vann? :D 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøyal cast :nikke: Spent på om Rikke takker ja til å jevnlig øke tempoet i bytte mot at Frank bærer sekk. Og likevel beholder mestringsfølelsen. Hun er et råskinn! :hjerte:

Håper virkelig at Frank greier å vise litt ydmyket i løpet av sesongen. Han er jo sikkert veldig allright når han vil.

Man merker at tvillingene har blitt litt eldre. Det er foreløpig harmoni og ikke k*k og f***e prat konstant :knegg:  Alejandro og Jorun, føles litt anonyme men blomstrer nok helt sikkert etterhvert 🥳 Kjenner hockeygutta minst.

Får litt badvibes av dem, og det skal litt til i en sesong med Løke :ler: 🤞for en fin sesong! :hoppe:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenelarsen skrev (8 timer siden):

Ikke satt pris på om noen bærte deg over vann? :D 

Nei, jeg liker og vasse 😅 jo da han er hjelpsom i teamet, men også tydelig irritert, så vi får se. Det kan jo være jeg endrer inntrykk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har sett til nå begynner jeg faktisk å like Frank Løke . Han fremstår hjelpsom, oppmuntrende og sympatisk her . Hockey gutta derimot - not so much 🙄

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kvittre skrev (3 timer siden):

Nei, jeg liker og vasse 😅 jo da han er hjelpsom i teamet, men også tydelig irritert, så vi får se. Det kan jo være jeg endrer inntrykk. 

Syns Frank har oppført seg strålende. Hadde mye heller foretrukket å være på lag han enn hockey-guttene. Virker som han har blitt "voksen".

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (3 timer siden):

Syns Frank har oppført seg strålende. Hadde mye heller foretrukket å være på lag han enn hockey-guttene. Virker som han har blitt "voksen".

Foretrekker fortsatt hockeygutta, men Frank oppfører seg mye bedre nå enn før. Synd han brukte så lang tid på og bli voksen, rørte jo bort hele håndballkarriere sin på slossing, falske kontrakter, arrestasjoner og utestengelser.. men det er vel aldri for sent. 
Dagens episode var morsom. Tror dette kan bli bra framover. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Frank Løke var helt 🤮, men i dette programmet er han jo faktisk ganske ålreit. Synes synd på Rikke til tider, men hun er jo råtøff og håndterer det jo veldig greit foreløpig. Og virker som Frank gjør seg noen tanker underveis og passer på å ikke pushe henne altfor hardt. Så blir spennende å følge med videre. :) 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...