Gå til innhold

71 grader Team

Trotwood

Anbefalte innlegg

Episoden på Discovery+ i dag med første del med hestene:

Vis skjult innhold

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trotwood skrev (På 17.3.2022 den 11.47):

Episoden på Discovery+ i dag med første del med hestene:

Vis skjult innhold

Ekspander  
  Vis skjult innhold

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (På 17.3.2022 den 15.37):
  Vis skjult innhold

Ekspander  
  Vis skjult innhold

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
  Vis skjult innhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (På 17.3.2022 den 16.20):
  Vis skjult innhold

Ekspander  
  Vis skjult innhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (På 17.3.2022 den 16.40):
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold

Ekspander  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trotwood skrev (På 17.3.2022 den 16.53):

Ekspander  
  Vis skjult innhold

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis skjult innhold

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gotthard skrev (På 15.3.2022 den 12.54):

Jobber sammen med ei som er slik, hu kan si hva hun vil, hoie å gaule om og for det meste og ikke minst slenge morsomheter om andre, men prøv å vær glad om hun har en dårlig dag eller prøv å vær morsom i mot henne, da er 101 ute med en gang, tårer og klaging, raport til sjefen og stygge blikk i dagevis før plutselig en dag kan hun komme, gi deg en kos og si noe som " du er tilgitt men jeg håper du lærte av denne episoden". Sier ikke at Elisa er slik, til det vet jeg for lite da vi bare ser hva 71 vil vi skal se, men ser enkelte likheter ja.

Ekspander  

Det er vel kongesetningen når det gjelder hersketeknikk; «jeg har tilgitt deg»

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis skjult innhold

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (På 17.3.2022 den 20.22):
  Vis skjult innhold

Ekspander  
  Vis skjult innhold

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare sett et par episoder, men herregud så intenst slitsomme og vemmelige personligheter enkelte av disse kjendisene har. Vel vitende om at parene er matchet og materialet klippet til for å lage god (?) tv, men det er likevel ikke som at de ikke kan klippe sammen noe som ikke finnes.

Blir helt svett av Elisa etter en episode, så kan knapt tenke meg hvor jævlig det hadde vært å måtte omgås henne 24/7. Det er så intenst, så mye energi, så kort vei i mellom eufori og grining, og i tillegg går skravla i ett bankende kjør. 

Denne Victoria var ny for meg, men kan ikke si at hun innbyr til nærmere bekjentskap heller. Hun fremstår som en usympatisk kjerring med litt for høye tanker om egen suverenitet. Hun er utdannet PT? Lurer på hvordan det fungerer når hun er så totalt tonedøv for de som er ulike henne selv, som Safari. Men nå er det gjerne ikke innlagt pedagogikk i de gjengse PT-utdanningene, heller.

W&W er som forventet: Et sirkus. Det fungerer nettopp fordi det er så forventet, det er denne rollen de alltid har.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Letharia
  Vis skjult innhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dreams
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg kommer til å fortsette å se på dette. Det er altfor dårlig stemning mellom deltagerne, og mye bedriten oppførsel. 😕

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulvplanke skrev (På 18.3.2022 den 17.06):

Jeg tror ikke jeg kommer til å fortsette å se på dette. Det er altfor dårlig stemning mellom deltagerne, og mye bedriten oppførsel. 😕

Ekspander  

Samme her. Synd, for jeg synes selve turene/opplegget egentlig er bra. Håper de lager det på nytt, med forhåpentligvis bedre lag 🙂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i all verden gjør Victoria i dette programmet? Skulle liksom hun ikke være en sånn råtass.   Har aldri hørt maken til sutring,samme med Vita og Vanda

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeltemann skrev (På 20.3.2022 den 8.31):

Hva i all verden gjør Victoria i dette programmet? Skulle liksom hun ikke være en sånn råtass.   Har aldri hørt maken til sutring,samme med Vita og Vanda

Ekspander  

Lurer på det samme selv. Så utrolig dårlig hun oppfører seg mot Safari, ikke en god lag/turkamerat. Og Vita og Wanda må jeg bare spole forbi, bare krangling og banning. Veldig kjedelig og slitsomt å se på alle lagene utenom Jon og Adam. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

131291 skrev (På 20.3.2022 den 9.25):

Lurer på det samme selv. Så utrolig dårlig hun oppfører seg mot Safari, ikke en god lag/turkamerat. Og Vita og Wanda må jeg bare spole forbi, bare krangling og banning. Veldig kjedelig og slitsomt å se på alle lagene utenom Jon og Adam. 

Ekspander  

Grunnen til at jeg ikke ser denne serien er nettopp Vita og Wanda.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...