Gå til innhold

mascara igjen


Gjest Gjest_heidi_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_heidi_*

er det noen som bruker disse mascaraene som er todelte - med en hvit og svart børste? hva er det egentlig det hvite skal gjøre? pleie dem? gjøre dem lengre? funker det?

også en annen ting: når dere påfører mascara, legger dere på oversiden også? jeg mener.. oversiden på de øverste vippene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kastet den jeg kjøpte med hvit og svart/to'delt. Jeg fikk litt lengre vipper, men jeg synes ikke det ble volum, og mascara"holderen" var vond å holde..

Jeg tar mascara kun nedenfra - på undersiden av vippene. (På toppen av vippene under øyet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de jeg har prøvd,så var Maybelline den beste(den blå-vannfast).

jeg synes det lett blir klumpete når jeg skal legge to lag,men denne gav minst klumper av de jeg har prøvd(Loreal, revlon). Volumiøse og lange vipper:)

Selv synes jeg det tok litt for lang tid...men bruker denne når jeg skal ut-og da vil jeg jo også ha mer "dramatisk look" enne dagtids sminke. Kanskje denne blir litt for mye på dagtid?

Den blå er vannfast- og den er vannfast. har ikke prøvd den svarte(ikke vannfast),men regner med at den er like bra-kanskje enda bedre siden vannfaste maskaraer tørker fortere ut enn andre.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maybelline sin syntes jeg ikke ga noen som helst "ekstra" effekt. Og det forventer jeg jo når jeg bruker todelt maskara!

Selv om den klumper en del synes jeg L'Oreal sin helt klart er den beste, du må bare passe på å gre gjennom vippene etterpå. Den gjør vippene utrolig lange og fyldige!

Men bruker ikke den til hverdags jeg heller, bare når jeg skal ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...