Gå til innhold

Vil han ikke? Hva tror dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi...? Hjelper åpenbart ikke trykke meg ned om det er det. Venninnene mine sier jeg har valgt feil mannfolk. Jeg har nok det og det skjer gang på gang... 😏

Anonymkode: f7188...43e

På tide å innse at det er du som trenger hjelp da? 

Anonymkode: 3bf75...b35

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå i pandemien er det lett å bruke corona som unnskyldning når man ikke vil møtes. Kanskje han møtte en annen og derfor «hostet» så fælt at han ikke kunne prate i tlf. Han kunne tekstet. 

Anonymkode: 67790...869

Skrevet

Som i alle andre tråder med samme tema;

Nei, han er ikke intr i mer med deg. Slutt å date menn over ditt nivå om du forventer mer enn sex. Sats på noen på ditt eget nivå selv om du tror at du fortjener bedre enn dem bare fordi du fikk ligge med de andre mennene.

Anonymkode: 75697...0dd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Som i alle andre tråder med samme tema;

Nei, han er ikke intr i mer med deg. Slutt å date menn over ditt nivå om du forventer mer enn sex. Sats på noen på ditt eget nivå selv om du tror at du fortjener bedre enn dem bare fordi du fikk ligge med de andre mennene.

Anonymkode: 75697...0dd

Så han var kun intr i å ha sex ei gang? Etter første møte var han vel så på. Er kun de siste dagene han oppfører seg merkelig. Legger alt over på meg  

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

På tide å innse at det er du som trenger hjelp da? 

Anonymkode: 3bf75...b35

Jeg er vel ikke den eneste som finner feil mannfolk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er vel ikke den eneste som finner feil mannfolk. 

Langt fra. Men nå er dette din tråd da. Hvem vil frivillig inn i noe med en rusmisbruker? Det lukter selvskading og dårlig dømmekraft, lang vei.

Anonymkode: 70dbd...ff4

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Langt fra. Men nå er dette din tråd da. Hvem vil frivillig inn i noe med en rusmisbruker? Det lukter selvskading og dårlig dømmekraft, lang vei.

Er derfor jeg stusser over at jeg til slutt blir "taperen". Han er blitt paranoid og tror at jeg følger han, slår også av aktivitet på facebook. Hva skjer med han? Nesten så jeg begynner å lure på om han har en psykose? Slapp av, jeg sksl finne bedre enn dette. Ts:) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Men hvorfor vil han plutselig ikke nå? Det som skjer nå er at han nesten trykker meg ned, skriver at jeg er oversjalu og prøver å kontrollere han? Er det vrangforestillinger? Jeg blir faktisk mer på hugget nå, kun for å finne den réelle grunnen. Jeg forstår at dette ikke er sunt. Jeg ringte han én gang igår, men han tolket det som at jeg skulle kontrollere han. Jeg vil ikke være "taperen" her. Blir alt for fort lad i mennesker, det er mitt problem. 

Hvorfor han ikke vil? Fordi han heller vil røyke hasj selvfølgelig. Det har dukket opp en «kompis» eller noe som han kan røyke med og det vil alltid gå foran deg.

Rødt flagg at han snakker dritt om exene sine også. Var nok en grunn til at han har negative erfaringer med damer - nemlig at rusen alltid kommer først

Anonymkode: ef709...d48

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvorfor han ikke vil? Fordi han heller vil røyke hasj selvfølgelig. Det har dukket opp en «kompis» eller noe som han kan røyke med og det vil alltid gå foran deg.

Rødt flagg at han snakker dritt om exene sine også. Var nok en grunn til at han har negative erfaringer med damer - nemlig at rusen alltid kommer først

Ja han snakket om at han var drittlei å bli beskyldt for ting. Jeg har da ikke beskyldt han for noe. Han sprer jo drama nesten verre enn ei dame. Jeg tolket det som at han tror at jeg beskylder han for alt mulig. Han burde gjøre noe med livsstilen sin skal han klare å få ei dame. Bør jeg bare være helt vanlig mot han nå? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvorfor han ikke vil? Fordi han heller vil røyke hasj selvfølgelig.

Men jeg har aldri nektet han det. Kanskje jeg forstyrret han hver gang hsn skulle "koble" av? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja han snakket om at han var drittlei å bli beskyldt for ting. Jeg har da ikke beskyldt han for noe. Han sprer jo drama nesten verre enn ei dame. Jeg tolket det som at han tror at jeg beskylder han for alt mulig. Han burde gjøre noe med livsstilen sin skal han klare å få ei dame. Bør jeg bare være helt vanlig mot han nå? 

Skrev du ikke i den andre tråden at han ikke ville treffe deg mer?

Anonymkode: cbd0d...ca1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skrev du ikke i den andre tråden at han ikke ville treffe deg mer?

Anonymkode: cbd0d...ca1

Nei men vi har hverandre på snap. Dessuten så forandrer han side. Han kommer nok til å sende meg snap, men ikke en personlig som kun er til meg. 

Skrevet

Men hvorfor i all verden legger du ham ikke bare bak deg, i skuffen for uheldige erfaringer? Hvorfor tolke og analysere i stedet for slett og blokk? Han er rusmisbruker, og han sier det som passer ham. Rusen kommer først uansett 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men hvorfor i all verden legger du ham ikke bare bak deg, i skuffen for uheldige erfaringer? Hvorfor tolke og analysere i stedet for slett og blokk? Han er rusmisbruker, og han sier det som passer ham. Rusen kommer først uansett 

Jeg har ikke erfaring rundt rus. Men viser seg jo nå at det går mange timer tapt på søvn og diverse avslapning til denne rusen. Han tok det kanskje rolig den natten jeg var hos han da...

Skrevet

Det beste du gjør er å bare gå videre, finne deg en ny :)  

Anonymkode: 33c3e...032

Skrevet

Det virker som om du kan fremstå litt needy, og er det noe som er dårlig match så er det stonere, og rusmisbrukere. De kommer aldri til å klare å fylle det bekreftelsesbehovet du har. 
Det beste for deg er å gå videre.

Anonymkode: a580b...92a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det virker som om du kan fremstå litt needy, og er det noe som er dårlig match så er det stonere, og rusmisbrukere. De kommer aldri til å klare å fylle det bekreftelsesbehovet du har. 
Det beste for deg er å gå videre.

Innså han at jeg ble for god for han eller driter han bare i meg? Ikke åpnet snap idag, men nå vet jeg at han er en typ person som må ha rom for seg selv av og til. 

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Innså han at jeg ble for god for han eller driter han bare i meg? Ikke åpnet snap idag, men nå vet jeg at han er en typ person som må ha rom for seg selv av og til. 

Mest sannsynlig har han fått avsmak fordi du er for needy i forhold til det han kan gi. Han ønsker ikke å bli kontrollert og han føler seg kontrollert av deg. Da har det ingenting å si hvorvidt du selv føler at du har virket needy eller kontrollerende - hans følelser er hans følelser, og han har tatt en avgjørelse utifra det og ønsker ikke å date deg.

Ellers støtter jeg forslaget om at du bør vurdere terapi for å jobbe med bekreftelsesbehovet. Elsker du deg selv TS? Kanskje er det der du må jobbe med det først, slik at du etterhvert kan finne deg en god mann i stedet for å fortsette å velge "feil menn" som du sier. 

Det at du i det hele tatt vurderer å gå inn i et forhold med en rusmisbruker når du har barn, er for meg helt uforståelig. Det er ikke sunt.

Anonymkode: 4a9f8...98e

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Slapp av, jeg sksl finne bedre enn dette. Ts:) 

For oss andre, så er det flombelyst og klart,  at du dras til denne typen, som fluer til hestelort. Du har det genet som finner spenning i å analysere det du ikke forstår, og blir fanget av disse bad boy- greiene, som du ikke kan kontrollere. Du virker egentlig sykelig opptatt. 

• Liker 1
Skrevet

Er det deg som kom ut av ett langt samboerforhold for en liten stund siden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...