AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Har snakket ei stund med en fyr, hver dag. Fått en skikkelig god tone med han. Møtt han kun 2 ganger, snakjet siden november/des. Møttes forrige tirsdag, men bare en kort tur ut. Ingen kos/sex da eller noe. Han kjørte meg hjem.. Vi avtalte et nytt treff nå imorgen, endelig barnefri og gledet meg. Men så sier han idag at han føler seg snufsete. Tenkte ned en gang at det var et hint om at han vil droppe dagen imorgen. Det ringte han nettopp nå også og sa.. Han ville ikke smitte meg osv.. Så tenker jeg er det tilfelle da? Han har ikke fått testet seg enda, men det skal iallefall ikke stå på meg. Sa til han at han heller må si hvis det var en annen grunn for det, men da tolket han det negativt. Jeg tenker bare at hvis han virkelig vil treffe meg, da ville han truffet meg imorra. Hvis testen er negativ imorgen er det vel ingen hindring? Hvordan ville dere reagert? Samtidig sa han rett etterpå at han ikke ville hoppe for fort i det. Vi hadde jo avtalt denne dagen. Får liksom ikke noe kjærlighet ut av dette... 😏 Anonymkode: f7188...43e
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 Du må ta det for god fisk til det motsatte er bevist. Ikke konfrontere han slik du gjorde.. Er man ikke helt i form så er det siste man ønsker å være en date-situasjon. Han ringte til og med deg. Anonymkode: 3bf75...b35 15
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 Støtter svar over. Har man en dårlig dag så har man. Kan være mange grunner til det, og snufs er jo grei unnskyldning å bruke og sannsynligvis sann også. Ønsk god bedring og kos deg med barnefri i eget selskap. Anonymkode: 56cc4...11b 10 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #4 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Du må ta det for god fisk til det motsatte er bevist. Ikke konfrontere han slik du gjorde.. Er man ikke helt i form så er det siste man ønsker å være en date-situasjon. Han ringte til og med deg. Anonymkode: 3bf75...b35 Ærlug sagg. Takk for svar. Var kanskje det beste jeg kunne hørt. 😇 Har blitt skuffet og avvist av flere, desverre i nesten samme tidspunkt. Gjør jo noe med meg. Han ringte og det var kjempe bra. Han vil treffe meg igjen, men vil coole den litt så ikke alt blir hastet med. Og ja, det er jo nok sant det også. Fy meg.. nå hater jeg meg selv litt. Ble litt småkjip tone mellom oss... Anonymkode: f7188...43e 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #5 Skrevet 11. februar 2022 Jeg må helt sikkert jobbe med meg selv. Er litt bekreftelses"syk", heldigvis ikke så mye at det ødelegger. Men trenger nok å få litt tilbake. Vi er veldig forskjellige, han er en tøffing, så langt fra en jålete fyr du kan komme. Mens jeg er litt "fin" på ting. 🙈 Han kan fint samnenligne meg med eksene sine, noe han har dårlig erfaring med visst. Og det syntes jeg ikke noe om at han gjør. Jeg har dårlig erfaring fra før og han har. Anonymkode: f7188...43e
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #6 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg må helt sikkert jobbe med meg selv. Er litt bekreftelses"syk", heldigvis ikke så mye at det ødelegger. Men trenger nok å få litt tilbake. Vi er veldig forskjellige, han er en tøffing, så langt fra en jålete fyr du kan komme. Mens jeg er litt "fin" på ting. 🙈 Han kan fint samnenligne meg med eksene sine, noe han har dårlig erfaring med visst. Og det syntes jeg ikke noe om at han gjør. Jeg har dårlig erfaring fra før og han har. Anonymkode: f7188...43e Kjenner meg veldig igjen i deg. Det er ikke feil. Følg magefølelsen din, du har opplevd det før og reagerer deretter. Ikke vis han at du reagerer på det. Men mest sannsynlig har nok magefølelsen din rett. Ikke unnskyld deg selv.. Du har rett til følelsene dine.. Han gjør deg utrygg Anonymkode: b3b02...b6a 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #7 Skrevet 12. februar 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Kjenner meg veldig igjen i deg. Det er ikke feil. Følg magefølelsen din, du har opplevd det før og reagerer deretter. Ikke vis han at du reagerer på det. Men mest sannsynlig har nok magefølelsen din rett. Ikke unnskyld deg selv.. Du har rett til følelsene dine.. Han gjør deg utrygg Anonymkode: b3b02...b6a Dummeste jeg har lest her inne på lenge. Han gjør hun ikke utrygg. Hun har dårlige erfaringer og frykter automatisk at det gjelder alle menn. Den magefølelsen ødelegger, den hjelper ikke! Om det ikke blir noe treff her, så er det sannsynligvis på grunn av konfrontasjonen hennes på en helt gyldig grunn (under en pandemi!). Anonymkode: 3bf75...b35 8
sjonkelrolf Skrevet 12. februar 2022 #8 Skrevet 12. februar 2022 Nå under pandemien har jeg gått ut i fra at de som kjenner de har symptomer, eller vet de har vært nærkontakter til noen som har vært bekreftet smittet, er det god nok grunn til å avlyse. For jeg har ikke hatt lyst til å bli smittet av den korona-dritten. Så å avlyse på det grunnlaget har jeg tenkt på som helt greit, gitt at det stemmer. Og det har jeg gått ut i fra, med mindre det motsatte kan bevises. Skulle det imidlertid være slik at en man egentlig skal treffe bruker det som unnskyldning for å avlyse når det reelt sett ligger noe annet bak, så er ikke den personen verdt å ofre tid og krefter på uansett. Det var ei jeg skulle treffe i løpet av pandemien som avlyste pga korona. Hun sa hun var en nærkontakt, og ville ikke risikere å spre smitte. Greit nok det, og jeg viste henne full forståelse, men jeg la merke til at hun heller ikke gjorde noe for å finne et nytt tidspunkt vi kunne treffes på. Da spurte jeg meg selv hvor reell den avlysningen egentlig var, tenkte bare at hun gadd jeg ikke bruke noe mer tid og krefter på, og at det nå var opp til henne. Tror faktisk ikke jeg slettet matchen engang. Dette var i løpet av sommerhalvåret 2020, lenge før noen vaksine. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #9 Skrevet 12. februar 2022 Ts her. Ja men det rare er at vi avtalte å ringes ikveld. Jeg ringer han og han tar ikke tlf, får mld 20min senere at han hostet så, så det var vanskelig og kjipt for han å prate. Skulle ringe om det bedret seg. Så spurte jeg når vi skulle møtes igjen, men han var opptatt de dagene jeg kunne. Nå får han vise inititiv før jeg ikke orker mer... Hva er greia? Hva gjør han.. .?😳😅 Anonymkode: f7188...43e
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #10 Skrevet 12. februar 2022 He is just not that in to you Anonymkode: 8c203...35b 7 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #11 Skrevet 12. februar 2022 sjonkelrolf skrev (9 timer siden): Nå under pandemien har jeg gått ut i fra at de som kjenner de har symptomer, eller vet de har vært nærkontakter til noen som har vært bekreftet smittet, er det god nok grunn til å avlyse. For jeg har ikke hatt lyst til å bli smittet av den korona-dritten. Så å avlyse på det grunnlaget har jeg tenkt på som helt greit, gitt at det stemmer. Og det har jeg gått ut i fra, med mindre det motsatte kan bevises. Skulle det imidlertid være slik at en man egentlig skal treffe bruker det som unnskyldning for å avlyse når det reelt sett ligger noe annet bak, så er ikke den personen verdt å ofre tid og krefter på uansett. Det var ei jeg skulle treffe i løpet av pandemien som avlyste pga korona. Hun sa hun var en nærkontakt, og ville ikke risikere å spre smitte. Greit nok det, og jeg viste henne full forståelse, men jeg la merke til at hun heller ikke gjorde noe for å finne et nytt tidspunkt vi kunne treffes på. Da spurte jeg meg selv hvor reell den avlysningen egentlig var, tenkte bare at hun gadd jeg ikke bruke noe mer tid og krefter på, og at det nå var opp til henne. Tror faktisk ikke jeg slettet matchen engang. Dette var i løpet av sommerhalvåret 2020, lenge før noen vaksine. Ikke sant... men du, der var du igjen😅 Dette gjelder faktisk mannen som bruker hasj. Husker du den andre tråden jeg hadde? Jeg blir bare så frustrert. Er det ei annen ei han har der? Hvorfor ha meg enda da isåfall? Skjønner ikke hvorfor han ikke tar initiativ. Anonymkode: f7188...43e
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #12 Skrevet 12. februar 2022 Uff ts, ta et hint, kjære deg. Du et god nok som du er, men kan det tenkes du framstår som trengende/klengete akkurat her? Anonymkode: 2c40b...10d 7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #13 Skrevet 12. februar 2022 Bruker han hasj eller hva var det du skreiv over her nå? Anonymkode: cd88b...870
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #14 Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Uff ts, ta et hint, kjære deg. Du et god nok som du er, men kan det tenkes du framstår som trengende/klengete akkurat her? Anonymkode: 2c40b...10d Hvilket hint?😑☺ Er det ikke litt normalt å vil ringe iallefall, når han først ikke kunne møtes? Som han skrev tidligere. Så er han itillegg opptatt til uka. Jeg blir maset ja, men hadde han brydd seg noe iallefall, så ville han ringt meg - han ville gitt meg det lille jeg ønsket. Han var så mye mer på i begynnelsen. Jeg kjenner igjen dette mønsteret. Blir bare skuffet... Holder ikke avtalene. I hele dag har jeg vært opptatt med noe helt annet. Så ikke mast overhodet idag.. Anonymkode: f7188...43e
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #15 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke sant... men du, der var du igjen😅 Dette gjelder faktisk mannen som bruker hasj. Husker du den andre tråden jeg hadde? Jeg blir bare så frustrert. Er det ei annen ei han har der? Hvorfor ha meg enda da isåfall? Skjønner ikke hvorfor han ikke tar initiativ. Anonymkode: f7188...43e Hvorfor ønsker du å etablere et forhold til en rusmisbruker, som i tillegg helt klart ikke vil ha deg? Anonymkode: 7212a...3e9 6 1
sjonkelrolf Skrevet 13. februar 2022 #16 Skrevet 13. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor ønsker du å etablere et forhold til en rusmisbruker, som i tillegg helt klart ikke vil ha deg? Anonymkode: 7212a...3e9 Det finnes en annen tråd som omhandler denne narkisen. Men ja, det er en forferdelig dårlig idé, sånn som han holder på, og hun kan risikere selv å få livet sitt ødelagt. Endret 13. februar 2022 av sjonkelrolf
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #17 Skrevet 13. februar 2022 sjonkelrolf skrev (7 timer siden): Det finnes en annen tråd som omhandler denne narkisen. Men ja, det er en forferdelig dårlig idé, sånn som han holder på, og hun kan risikere selv å få livet sitt ødelagt. Men hvorfor vil han plutselig ikke nå? Det som skjer nå er at han nesten trykker meg ned, skriver at jeg er oversjalu og prøver å kontrollere han? Er det vrangforestillinger? Jeg blir faktisk mer på hugget nå, kun for å finne den réelle grunnen. Jeg forstår at dette ikke er sunt. Jeg ringte han én gang igår, men han tolket det som at jeg skulle kontrollere han. Jeg vil ikke være "taperen" her. Blir alt for fort lad i mennesker, det er mitt problem. Anonymkode: f7188...43e
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #18 Skrevet 13. februar 2022 Åh herregud. Stakkars mann. Anonymkode: cfc0a...46c 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #19 Skrevet 13. februar 2022 TS, du har laget noen tråder her på KG og det er tydelig at ditt forhold til menn ikke er sunt. Anbefaler deg terapi eller så kommer livet ditt med menn til å være en vandrende katastrofe gjennom livet. Anonymkode: 3bf75...b35 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #20 Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): TS, du har laget noen tråder her på KG og det er tydelig at ditt forhold til menn ikke er sunt. Anbefaler deg terapi eller så kommer livet ditt med menn til å være en vandrende katastrofe gjennom livet. Anonymkode: 3bf75...b35 Fordi...? Hjelper åpenbart ikke trykke meg ned om det er det. Venninnene mine sier jeg har valgt feil mannfolk. Jeg har nok det og det skjer gang på gang... 😏 Anonymkode: f7188...43e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå