Gå til innhold

Går dere mye barbeint


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Går dere mye barbeint?

Leste i går at det skal være vældig sunt, er jo viktig å passe på føttene, de bærer jo oss :)

Har invistert i vannbåren varme så her i huset har jeg ikke på meg sokker!

mvh

Kaja 40 :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går ikke mye barbeint inne, nei. Har iskalde Pergogulv og fryser veldig på beina. Har heldigvis en bestemor som strikker ullsokker

Men elsker å gå barbeint de få ukene i året når det er varmt vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går sjelden barbeint..Liker det rett og slett ikke...men shorts og sokker ser jo ganske dumt ut.....Synes det er deilig når høsten kommer og jeg kan gå med soker med god samvittighet.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes det er deilig å gå barbeint inne, så det gjør jeg ofte.

det er gulvkaldt hos meg også, så jeg sitter heller med føttene oppå tøflene om jeg skal ha dem på gulvet, ellers krøller jeg dem sammen oppi sofaen under pleddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestandig... Bortsett fra til byen og lege og sånt...

Ellers går jeg bestandig barbeint inne, finnes ikke noe som heter sokker inne, enda jeg har kalde gulv... Og, mannen min har god varm mage ;)

Går fremdeles barbeint ute her hjemme, i gården, til naboen eller noe, er lissom bare sånn. Selvfølgelig ikke de dagene det er regn over alt, men ellers så... Om vinteren blir det litt mindre, men skal jeg bare så vidt ut, hente posten eller opp til utebikkjene så gidder jeg ikke ta på sko..

Har lissom alltid gjort det, min søs og kusine er likedan, vi er nok noen rare vesen... ;)

men, jeg har nesten alltid kalde bein da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går aldri barbeint uansett tid på året. Jeg er "kaldbeint" og er plattfot både på langs og på tvers så jeg "klarer ikke" å gå rett på gulvet med de føttene mine... (det er i allefall ganske vondt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Går mye barbent i perioder. Syns det er deilig, Hater å fryse, så hvis det er kaldt kan jeg godt finne på å sove med sokker på bena!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går sjelden barbeint. Det kommer av at jeg fryser så vanvittig på føtter og også hender (er skikkelig "kaldblods" ;) )

De få ukene på sommeren går jeg gjerne barbeint, men da må det være veldig varmt ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bør egentlig gjøre det, for å bygge opp noe greier under foten, men jeg hater det inderlig og intenst, så gjør det ikke. Fikser ikke føtter, og dersom jeg noen gang utvikler en fotfetisj så graver jeg meg ned tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så veldig glad i å gå barbeint, og gjør det minst mulig :)

Om sommeren er jeg ofte barbeint, men har ikke sansen for å tusle rundt barbeint hjemme, det blir fort kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, bare om sommeren når jeg ellers går uten sokker utendørs. Synes egentlig det er mest behagelig med sokker innendørs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare om sommeren når det er varmt, og jeg går uten sokker ute. Gidder ikke ta de på for å gå inn. Men ellers: alltid sokker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...