AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #1 Del Skrevet 9. februar 2022 Hei! Jeg skal starte opp med trening som nybegynner. Jeg har som mål å stramme opp kroppen, samt få bedre helsegevinster. Vil gjerne bygge litt muskler, ei 🍑 fin er også et av målene. Jeg holder på å sette opp et treningsprogram for meg selv, jeg ser for meg et slikt program: * Knebøy * Markløft * Gående utfall * Hip thrust + noen øvelser med strikk og yogamatte. Dette programmet tenkte jeg å kjøre 3 ganger i uka, samtidig vil jeg forbedre kondisjonen litt og tenker å kjøre 1-2 løpeøkter i uke kun på tredemølla. Er det noen treningsentustiaster som kan fortelle meg om jeg vil oppnå resultater på lang sikt dersom jeg kjører dette programmet i 12 uker? Jeg er usikker på hvor mange reps o.l jeg skal kjøre på hver øvelse. -Takk på forhånd Anonymkode: 6dcd8...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #2 Del Skrevet 9. februar 2022 Rettelse: Jeg prøvde å skrive ei fin 🍑 - TS 🤣 Spoiler Anonymkode: 6dcd8...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Del Skrevet 9. februar 2022 Husk hviledager Anonymkode: 7d4db...b6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå