Kvittre Skrevet 19. februar 2023 #1221 Del Skrevet 19. februar 2023 miss spjåk skrev (2 timer siden): cola er eldre enn det 😃 fra wikipedia: Drikken ble oppfunnet av apotekeren John Pemberton i 1886. I 1893 ble Coca-Cola registrert som varemerke, og drikken ble solgt på glass til 5 cent per stk. var ikke vanlig i Norge på 1800 tallet. Ikke mye på markedet i 1922, den originale med kokain hadde vært fin på farmen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 19. februar 2023 #1222 Del Skrevet 19. februar 2023 Galen King skrev (23 minutter siden): Men er jo en fin taktikk det, bare at de gode kastene hans gjør folk mistenksomme når han sier at han ikke har trent. Har han sagt at han ikke har trent? Han svarte nei når Erik spurte: - Har du kjøpt deg øks og trent? (Kan ha trent, uten å ha kjøpt øks). Tror han har trent på alt, melkespannholding inkludert. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet 19. februar 2023 #1223 Del Skrevet 19. februar 2023 Galen King skrev (2 timer siden): Det var spesielt med det lykkehjulet på siste Marked, de landet på rødt og fikk beste premie, akkurat som i vanlig Farmen i høst! De har kanskje solgt Cola på markedet i tidligere sesonger. Seriøst vant de cola? Noe cola ble importert til norge i 1928 ( altså om 6 år i farmen tid) , men ble solgt fra 1938. Var ikke for vanlige folk før 50- tallet, men mulig storbonden kan få tak i om 16 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 19. februar 2023 #1224 Del Skrevet 19. februar 2023 Bare meg som synes melkespannholding er en tåpelig gren på dette tidspunktet i Farmen? Har jo ingenting å gjøre med verken ferdigheter i gårdsdrift eller kunnskaper de har tilegnet seg i løpet av oppholdet å gjøre. Jeg heiet ikke på Ørnulf overhodet, men synes den øvelsen er teit i en semifinale. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 19. februar 2023 #1225 Del Skrevet 19. februar 2023 OK at Trond vant. For meg var det ØRNULF øvererst Trond, og Sofie. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 19. februar 2023 #1226 Del Skrevet 19. februar 2023 Kvittre skrev (9 minutter siden): var ikke vanlig i Norge på 1800 tallet. Ikke mye på markedet i 1922, den originale med kokain hadde vært fin på farmen. N.H er ikke med i år... Snipa skrev (3 minutter siden): Har han sagt at han ikke har trent? Han svarte nei når Erik spurte: - Har du kjøpt deg øks og trent? (Kan ha trent, uten å ha kjøpt øks). Tror han har trent på alt, melkespannholding inkludert. Det tror jeg også. La også merke til hva Trond sa, at han hadde klart å vinne hjertene til alle på gården og at det var målet hans med deltakelsen. 😳😬 WTF. Det var også åpenlyst at han spilte for å få ut Ørnulf før finalen fordi han da hadde større sjanse til å vinne selv. Han er ikke så nobel som han prøver så hardt å fremstå som, ved å si at han unnet Sofie å vinne. Kiss my . Kjipt at Marit ga sin stemme til Trond... 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 19. februar 2023 #1227 Del Skrevet 19. februar 2023 Babyface skrev (2 minutter siden): Bare meg som synes melkespannholding er en tåpelig gren på dette tidspunktet i Farmen? Har jo ingenting å gjøre med verken ferdigheter i gårdsdrift eller kunnskaper de har tilegnet seg i løpet av oppholdet å gjøre. Jeg heiet ikke på Ørnulf overhodet, men synes den øvelsen er teit i en semifinale. Enig, like teit som vannhinderløype. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrysmoothie Skrevet 19. februar 2023 #1228 Del Skrevet 19. februar 2023 Irja skrev (2 timer siden): Elsker at Alex ikke har noen spørsmål til finalistene 😄 Ja 😂 Jeg syns ærligheten hans er ganske forfriskende! 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrysmoothie Skrevet 19. februar 2023 #1229 Del Skrevet 19. februar 2023 Snipa skrev (14 minutter siden): Har han sagt at han ikke har trent? Han svarte nei når Erik spurte: - Har du kjøpt deg øks og trent? (Kan ha trent, uten å ha kjøpt øks). Tror han har trent på alt, melkespannholding inkludert. Trond har fortalt til media for å avkrefte Eriks påstand om at han måtte ha øvd i månedsvis på øksekast at han ble ringt opp av TV2 tre dager før innspillingen startet og ble spurt om han kunne delta fordi en annen hadde avlyst deltakelsen. Han fikk derfor lite tid til å forberede seg og visste ikke om en mulig Farmen deltakelse før det, men sa han hadde gjort et par kast med vanlig øks hjemme. Tror det var 20 minutter han sa han hadde rukket å kaste hjemme før han måtte pakke og dra. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrysmoothie Skrevet 19. februar 2023 #1230 Del Skrevet 19. februar 2023 (endret) 👏👏👏 Den mest verdige vinneren vant! Det var rørende å se hvor rørt Trond ble når han skjønte at han vant og måtte legge fra seg tavlen for å få en klem før han snudde den ❤️ Sofie var absolutt verdig hun også, sterk og tøff dame, men Trond har utpekt seg denne sesongen på alle plan. Ikke få rundt meg som har sagt at kona hans er heldig som har en så god mann. Endret 19. februar 2023 av Blueberrysmoothie 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrysmoothie Skrevet 19. februar 2023 #1231 Del Skrevet 19. februar 2023 Sofie, hun har overrasket! For en tøff og oppegående dame! Hadde visst drevet med bryting i mange år også. En skal ikke dømme alle disse influencerne som dumme! 👍 Hvis jeg skulle bestemt en tredjeplass måtte det blitt Christoffer. Egentlig Ørnulf etter innsats, men syns personligheten hans trekker veldig ned. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 19. februar 2023 #1232 Del Skrevet 19. februar 2023 (endret) Babyface skrev (27 minutter siden): Bare meg som synes melkespannholding er en tåpelig gren på dette tidspunktet i Farmen? Har jo ingenting å gjøre med verken ferdigheter i gårdsdrift eller kunnskaper de har tilegnet seg i løpet av oppholdet å gjøre. Jeg heiet ikke på Ørnulf overhodet, men synes den øvelsen er teit i en semifinale. Joda, men man får jo muligheten i den første semifinalen. Ørnulf hadde muligheten, men rotet det til med steinene, en øvelse som burde passet ham perfekt, samme med smi-øvelsen, som han jo vant. Melkespann blir "oppsamlingsheatet". Men blir man med på dette, så vet man at den øvelsen kan bli viktig, og noe man bør trene på. Endret 19. februar 2023 av Djækklåsst 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 19. februar 2023 #1233 Del Skrevet 19. februar 2023 Hurra for Trond Så glad det var han som vant, min favoritt gjennom hele sesongen 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 19. februar 2023 #1234 Del Skrevet 19. februar 2023 👏👏👏👏🥂💐 Gratulerer Trond, og gratulerer til Sofie med andreplassen 💐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 19. februar 2023 #1235 Del Skrevet 19. februar 2023 Diamant skrev (39 minutter siden): Hurra for Trond Så glad det var han som vant, min favoritt gjennom hele sesongen Min også👍🏻 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 19. februar 2023 #1236 Del Skrevet 19. februar 2023 https://www.dagbladet.no/kjendis/dette-gjor-han-med-premien/78518626 Premiebilen skal selges. Hvor god reklame for disse bilene er det egentlig, når vinnerne bare selger dem? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 19. februar 2023 #1237 Del Skrevet 19. februar 2023 Blåttvann skrev (1 minutt siden): https://www.dagbladet.no/kjendis/dette-gjor-han-med-premien/78518626 Premiebilen skal selges. Hvor god reklame for disse bilene er det egentlig, når vinnerne bare selger dem? Åpenbart god reklame siden Farmen er et mye sett program og fabrikkanten reklamerer for premiebilen hver gang programmet sendes, det er den reklamen de betaler for og ikke at vinneren kjører rundt i vinnerbilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 19. februar 2023 #1238 Del Skrevet 19. februar 2023 Hvorfor spoiler mange hvem som vinner når det står klart og tydelig "ingen spoiling". Hadde tenkt å binge hele serien i natt siden jeg er syk... Og nei, kunne ikke la være å klikke meg inn, for stod hvem som vant da jeg dro muspekeren over overskriften på hovedsiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dropsen Skrevet 19. februar 2023 #1239 Del Skrevet 19. februar 2023 Blizz1 skrev (4 minutter siden): Hvorfor spoiler mange hvem som vinner når det står klart og tydelig "ingen spoiling". Hadde tenkt å binge hele serien i natt siden jeg er syk... Og nei, kunne ikke la være å klikke meg inn, for stod hvem som vant da jeg dro muspekeren over overskriften på hovedsiden... Må vel gå ann å diskutere vinneren når det allerede er blitt sendt på tv. Det er vel en grunn for at vi har sånne diskusjonsgrupper... eller? 31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. februar 2023 #1240 Del Skrevet 19. februar 2023 Blizz1 skrev (Akkurat nå): Hvorfor spoiler mange hvem som vinner når det står klart og tydelig "ingen spoiling". Hadde tenkt å binge hele serien i natt siden jeg er syk... Og nei, kunne ikke la være å klikke meg inn, for stod hvem som vant da jeg dro muspekeren over overskriften på hovedsiden... Er jo ikke spoiling når episoden allerede har gått på lineær tv og er ferdig for TO timer siden! Hadde du ventet at de som har skrevet her i tråden kunne lukte at du er syk sånn at man kunne vente med å diskutere til du har sett? Selv om det så hadde tatt et par-tre uker? Du rekker ikke hele serien på en natt heller når det har vært ca 4 timer i uken i nesten 6 uker… Et tips, ikke gå inn i tråden før du har sett episoden. Det har jeg begynt med, klok av skade. Ofte noen som glemmer seg og glemmer spoilertags før episoden har gått på lineær tv. Masse god bedring, forresten, kjipt å være syk. 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå