EtFo Skrevet 9. februar 2023 #1061 Del Skrevet 9. februar 2023 Lurer på hvor lang tid den tønnesjakken egentlig tok? Vi ser jo bare litt av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karroo Skrevet 9. februar 2023 #1062 Del Skrevet 9. februar 2023 Djungelvrål skrev (1 time siden): Lurer på hvorfor hun er der egentlig? Leve i 1923 i 6 uker for gøy. Hun er jo ikke interessert i å vinne ihvertfall Men kan man ikke si det samme om Ørnulf da? Han valgte jo Marit, vil ikke si at hun var hans største konkurrent akkurat. Føler det er veldig vanlig der inne å velge ut fra trivsel, dessverre. De skulle spilt spillet mer! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. februar 2023 #1063 Del Skrevet 9. februar 2023 EtFo skrev (27 minutter siden): Lurer på hvor lang tid den tønnesjakken egentlig tok? Vi ser jo bare litt av det. Tror det sto et sted/ble sagt at det tok 20 min? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 9. februar 2023 #1064 Del Skrevet 9. februar 2023 Det var et skikkelig feigt førstekjempevalg. En av grunnene til Ingrid var at hun ikke ville velge Ørnulf fordi da kunne hun risikere at ukesoppdraget blir sabotert/ikke gå i havn. Hun er da vitterlig ikke sikret at det går i havn med Erik som førstekjempe, er det noen som har det i seg å sabotere så er det han (tenkte iallefall jeg da jeg så reaksjonen hans i intervju etter han ble valgt!). Han har ikke samme «lojalitet» til gården/de andre/oppgavene som de andre. Og han virker som typen som vil lage litt spenning og drama. Hvis Ørnulf la ned arbeidet dersom han hadde blitt førstekjempe så har de fortsatt tid på å sette seg inn i og fullføre gjøkuret, virket som en dårlig unnskyldning om at ingen forstod seg på det så det kunne kun Ø gjøre og derfor ikke velge han. Forstår meg ikke helt på Ingrid, på dette har hun virkelig vært konfliktsky men på andre ting er hun absolutt ikke det (ref feks praten med Ørnulf om oppførselen hans..) Er spent på søndagens episode 🙂 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 9. februar 2023 #1065 Del Skrevet 9. februar 2023 (endret) Ukesoppdraget er heftig denne siste uken før finalen. Men er kult hvis Ørnulf klarer å få til det gjøkuret. Tenker på det maleriet og hva mentor vil komme til å si. Blir artig å se det. Ingrid er vel konfliktsky fordi hun skal ha den finalekniven. Endret 9. februar 2023 av Galen King 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpaceDementia Skrevet 9. februar 2023 #1066 Del Skrevet 9. februar 2023 (endret) folk blir sure fordi Ingrid velger trivsel fremfor å røske opp i gruppen? Fordi hun kan da få en marginalt bedre sjanse til å vinne hele spillet? Hvor mye taper hun egentlig på å velge Erik? spør dere selv hva dere ville gjort. Det er lett å tenke at man ville røsket opp i gruppen selv, men ville du gjort det mot dine beste venner(synes det er en grei sammenligning de blir veldig tette når alt er så intenst)? Ville du tatt en i familien din? For å stille deg marginalt bedre i en konkurranse om noe som betyr et par hundre tusen ekstra om du skulle vinne? Statistisk sett, kanskje er vinnersjansen minsket et par prosent. Effektivt noen tusen kroner hun har gitt vekk for å velge det hun er mest komfortabel med. folk er bare sure fordi det blir dårlig tv, og de er skuffet fordi de ikke fikk det dramaet de craver:p Endret 9. februar 2023 av SpaceDementia 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 10. februar 2023 #1067 Del Skrevet 10. februar 2023 (endret) SpaceDementia skrev (9 timer siden): folk blir sure fordi Ingrid velger trivsel fremfor å røske opp i gruppen? Fordi hun kan da få en marginalt bedre sjanse til å vinne hele spillet? Hvor mye taper hun egentlig på å velge Erik? spør dere selv hva dere ville gjort. Det er lett å tenke at man ville røsket opp i gruppen selv, men ville du gjort det mot dine beste venner(synes det er en grei sammenligning de blir veldig tette når alt er så intenst)? Ville du tatt en i familien din? For å stille deg marginalt bedre i en konkurranse om noe som betyr et par hundre tusen ekstra om du skulle vinne? Statistisk sett, kanskje er vinnersjansen minsket et par prosent. Effektivt noen tusen kroner hun har gitt vekk for å velge det hun er mest komfortabel med. folk er bare sure fordi det blir dårlig tv, og de er skuffet fordi de ikke fikk det dramaet de craver:p Det blir helt tullete å tenke familie/bestevenner i en sånn setting. Ja, de lever tett på hverandre og blir close på relativt kort tid, men nå er det en konkurranse. De som har meldt seg på, er der for de kan vinne en bil til x-antall hundretusener. At noen sier de kun er der for å skaffe seg nye relasjoner og gode opplevelser, er lol. Endret 10. februar 2023 av Krutthøna 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 10. februar 2023 #1068 Del Skrevet 10. februar 2023 Jeg tror kanskje ikke forholdet mellom Ingrid og Ørnulf er så ille som mange tror. Jeg tror hun har blandede følelser fordi han tross alt jobber lojalt. Han tok #metoo praten pent. Han mangler antenner, men lyttet jo når hun var direkte. Hun synes nok det var for brutalt å gi ham enda en smekk. (Jeg synes Trond surfer litt for lett gjennom) 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 10. februar 2023 #1069 Del Skrevet 10. februar 2023 Isambard skrev (1 time siden): Jeg tror kanskje ikke forholdet mellom Ingrid og Ørnulf er så ille som mange tror. Jeg tror hun har blandede følelser fordi han tross alt jobber lojalt. Han tok #metoo praten pent. Han mangler antenner, men lyttet jo når hun var direkte. Hun synes nok det var for brutalt å gi ham enda en smekk. (Jeg synes Trond surfer litt for lett gjennom) Enig, Trond åler seg gjennom årest sesong som en slange i sivet. At de andre ikke ser det, er helt utrolig. De blir blendet av at han kan lage mat på ugress. Ut med fyren! 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisu Skrevet 10. februar 2023 #1070 Del Skrevet 10. februar 2023 Krutthøna skrev (1 time siden): Det blir helt tullete å tenke familie/bestevenner i en sånn setting. Ja, de lever tett på hverandre og blir close på relativt kort tid, men nå er det en konkurranse. De som har meldt seg på, er der for de kan vinne en bil til x-antall hundretusener. At noen sier de kun er der for å skaffe seg realsjoner og gode opplevelser, er lol. Vegard Ylvisåker takket vel nei til lignende bil i 71 grader nord fordi det han måtte skattet over 200.000 pga den - tror egentlig ikke den bilen er det viktigste for kjendisene. De får vel ganske godt betalt for å være der i utgangspunktet også, uten seier, så tror absolutt at en positiv opplevelse (og ønsket om å fremstilles bra på tv) kan veie tungt. Enig i at det burde være mer forventet at man spiller strategisk, det er jo egentlig helt naturlig å gjøre og burde ikke føre til sure miner. Men ettersom det gjerne blir drama, og reaksjoner utenfra (f.eks alle som misliker Trond fordi han "spiller spillet") i tillegg, så forstår jeg at de ikke gidder om ikke selve seieren er såå viktig. Er sikkert annerledes i vanlige Farmen (spekulerer jeg, knapt sett på). 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. februar 2023 #1071 Del Skrevet 10. februar 2023 Sisu skrev (1 minutt siden): tror egentlig ikke den bilen er det viktigste for kjendisene. Tror ikke jeg heller. De fleste der inne tjener vel relativt godt (i alle fall Høyer og influenserne). Da tror jeg selve premien er mer viktig i vanlig Farmen. Men å vinne står jo ofte høyt i kurs hos mange. At et konkurranseinstikt dukker opp når det nærmer seg finale (tydeligvis ikke hos Ingrid). Men sånn som Erik som kom på 2.plass i Paradise to ganger er vel veldig klar for å vinne dette nå! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 10. februar 2023 #1072 Del Skrevet 10. februar 2023 (endret) Det som hadde vært litt gøy var om storbonden måtte trekke to navn opp fra en hatt og så velge førstekjempe innen 1minutt etter trekningen. 😅 Litt usikker på om de som ble trukket kunne holde en tale for å ikke bli valgt, om det hadde ført til mer drama og åpenbar smisking eller om det hadde vært best uten. Kanskje det hadde ført til mer drama? Kanskje ikke? Hadde uansett ført til at folk ikke fikk rotte seg sammen i de unge mot de gamle, de kule mot de ukule osv, men man måtte fortsatt smiske for å ikke bli valgt. 😅 Endret 10. februar 2023 av Blåttvann 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 10. februar 2023 #1073 Del Skrevet 10. februar 2023 Første gang Torpet Kjendis finalen er på Farmen Kjendis gården. Mange ble ganske overrasket over dramaet mellom Marit og Trond. Ganske drøyt at det skulle komme like etter de hadde kommet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie88 Skrevet 11. februar 2023 #1074 Del Skrevet 11. februar 2023 Pølsevann skrev (På 8.2.2023 den 20.54): Har gått glipp av noen episoder. Hvem er Ingeborg? Så henne når jeg skrudde over og lurte på om det var vanlig farmen og ikke kjendis 😆 Skal si du følger med i kjendis verden 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie88 Skrevet 11. februar 2023 #1075 Del Skrevet 11. februar 2023 tonebelinda skrev (På 9.2.2023 den 12.03): Han heter Ørnulf. Når til og med Alex har lært seg navnet! Kan tro han har ledd seg skakk sammen med sin familie i etterkant av å se dette på tv han Ørnulf 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 11. februar 2023 #1076 Del Skrevet 11. februar 2023 Emilie88 skrev (6 timer siden): Skal si du følger med i kjendis verden 😅 Ikke spesielt nei 😆 men vil påstå at Lotto-vert ikke er høyest på A kjendis lista. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. februar 2023 #1077 Del Skrevet 11. februar 2023 Hvorfor kom det 3 stykker fra Torpet denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 11. februar 2023 #1078 Del Skrevet 11. februar 2023 Djungelvrål skrev (50 minutter siden): Hvorfor kom det 3 stykker fra Torpet denne gangen? Torpetfinalen ble holdt inne på farmen - så bare en av de fikk bli med videre etter den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. februar 2023 #1079 Del Skrevet 11. februar 2023 punkyB skrev (57 minutter siden): Torpetfinalen ble holdt inne på farmen - så bare en av de fikk bli med videre etter den Ja, hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. februar 2023 #1080 Del Skrevet 11. februar 2023 Galen King skrev (16 timer siden): Første gang Torpet Kjendis finalen er på Farmen Kjendis gården. Mange ble ganske overrasket over dramaet mellom Marit og Trond. Ganske drøyt at det skulle komme like etter de hadde kommet. Ja det var første gang at Torpet-finalen var inne på vanlig-Farmen i høst også. Så kjendisversjonen tok nok det til etterfølgelse. Veldig bra og mer gøy for oss som ikke har Play 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå