Gå til innhold

Farmen Kjendis 2023 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Helvis23 said:

Typisk dagens ungdom å lage et stort nummer ut av et lite sår. Alex er en sutregutt.
De eldre på gården har arbeidsmoral, mens ungdommen går å klør seg bak . 

Uten Ørnulf der inne hadde det  ikke blitt mye penger til mat. 

Jeg er greit voksen, og jeg kan love deg at jeg ikke hadde klart å jobbe så mye dersom noen hadde spadd løs neglen min. Synes det så dritvondt ut.

  • Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tonebelinda skrev (6 minutter siden):

Uten han hadde de ikke klart noe ukesoppdrag.

Kanskje ikke, men han trenger ikke være så jævlig arrogant. Alt skal gjøres på hans måte og han gidder ikke lytte til de andre. Er flere der inne som har reagert på det, også av de eldre. Begynner å bli drittlei fyren og ikke er han morsom eller underholdende heller, så håper han blir 1.kjempe. Han er flink til å jobbe, det skal han ha, men han oppfører seg som en dritt.

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
jukkapalme skrev (1 time siden):

Kanskje ikke, men han trenger ikke være så jævlig arrogant. Alt skal gjøres på hans måte og han gidder ikke lytte til de andre. Er flere der inne som har reagert på det, også av de eldre. Begynner å bli drittlei fyren og ikke er han morsom eller underholdende heller, så håper han blir 1.kjempe. Han er flink til å jobbe, det skal han ha, men han oppfører seg som en dritt.

Han blir nok ikke enkel å ta i tvekamp heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvis23 skrev (2 timer siden):

Typisk dagens ungdom å lage et stort nummer ut av et lite sår. Alex er en sutregutt.
De eldre på gården har arbeidsmoral, mens ungdommen går å klør seg bak . 

Uten Ørnulf der inne hadde det  ikke blitt mye penger til mat. 

Neglen løsnet, det er helt forferdelig vondt. 

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt være at Aleks surter og klager. Men slik Ørnulf oppfører seg, kjefter og smeller når folk ikke gjør som han vil, er fasiten på en dårlig leder.

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blinkie

Kan Dagbladet og vg slutte å spoile dagens episode av farmen kjendis. Det er så irriterende, at hvert eneste år så MÅ de skrive om hva som skjer i dagens episode. Skjerpings ! ! Jeg er så lei av det ! !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvis23 skrev (9 timer siden):

Typisk dagens ungdom å lage et stort nummer ut av et lite sår. Alex er en sutregutt.
De eldre på gården har arbeidsmoral, mens ungdommen går å klør seg bak . 

Uten Ørnulf der inne hadde det  ikke blitt mye penger til mat. 

Lage et stort nummer? Sutring? Synes ikke at han gjorde det. Neglen løsnet og det var mye blod. Og sikkert kjempe vondt. Klart han måtte stoppe opp litt fra arbeidet for stoppe blødningen. Han tok på seg arbeidshanskene og jobbet videre etterpå.

  • Liker 23
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (10 timer siden):

Kanskje ikke, men han trenger ikke være så jævlig arrogant. Alt skal gjøres på hans måte og han gidder ikke lytte til de andre. Er flere der inne som har reagert på det, også av de eldre. Begynner å bli drittlei fyren og ikke er han morsom eller underholdende heller, så håper han blir 1.kjempe. Han er flink til å jobbe, det skal han ha, men han oppfører seg som en dritt.

Er nok sikkert svar til flere også

 

Hvorfor er det ingen som sier fra veldig direkte til Ørnulf at han må snakke til de andre på en annen måte ? For føler at flere prøver å hinte men ikke sier det veldig tydelig - om jeg ikke har misset noe. Så er det forsåvidt ikke sikkert at han hadde endret seg da. 

Jeg synes jo det er litt påtagende hvor selvstendige ikke bli snakket til / fortalt hva de skal gjøre)  og likestilte (oppgavevalg blant jentene) de yngre skal være - men de hadde ikke klart å snekre noe som helst på egenhånd , hvertfall ikke til de tidsfristene de har - og jentene skygger unna fysiske oppgaver men skal være med på det gøye.  Her bør de jo faktisk tenke på fellesskapet at det er viktigst at ting blir gjort - ikke hvem som gjør de - så prøver vel de fleste å ta hensyn til at man også gjøre de oppgavene man har lyst til. 

 

  • Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Blinkie skrev (2 timer siden):

Kan Dagbladet og vg slutte å spoile dagens episode av farmen kjendis. Det er så irriterende, at hvert eneste år så MÅ de skrive om hva som skjer i dagens episode. Skjerpings ! ! Jeg er så lei av det ! !

På forsidene av disse nettavisene blir ingenting avslørt. Det er tydelig merket med spoiler-advarsler og du må trykke på bildene for å komme inn på artikkelen.   Da er vi advart og det er bare dumt å trykke hvis du ikke vil vite. Det samme gjelder her i tråden, når det brukes spoilertagg, denne 

Spoiler

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Jeg reagerer på at det hele tiden står mellom de unge og de gamle. Gamle er vel alle over 40 😂 og enkelte unge fremstår som 12-åringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinkie skrev (3 timer siden):

Kan Dagbladet og vg slutte å spoile dagens episode av farmen kjendis. Det er så irriterende, at hvert eneste år så MÅ de skrive om hva som skjer i dagens episode. Skjerpings ! ! Jeg er så lei av det ! !

VG har vært flinke til å tydelig merke spoiler i dag... dog ikke på Twitter, der kom det rett i fleisen, takk for den! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (1 time siden):

Jeg reagerer på at det hele tiden står mellom de unge og de gamle. Gamle er vel alle over 40 😂 og enkelte unge fremstår som 12-åringer.

Spoiler

I følge Aurora så er jo Trond 70-80 år. Og Jan-Tore slo henne i kamp fordi han var gammel og hadde opplevd så mye, krig blant annet.......

Spoiler

 

 

  • Liker 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen
tonebelinda skrev (53 minutter siden):
  Skjul innhold

I følge Aurora så er jo Trond 70-80 år. Og Jan-Tore slo henne i kamp fordi han var gammel og hadde opplevd så mye, krig blant annet.......

  Skjul innhold

 

 

Hehe, da lo jeg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Aleks😍

Positivt overraska over Sofie💅

Ikke særlig begeistret for Malin og Marit. De klager og krenkes i alle retninger😳

Uggulf er sååå slitsom, kommanderer og kjefter, har null sosiale antenner🤡

Ingrid virker søt og blid😃

Trond har null karisma🥱

Christoffer er jo bare skjønn🤩

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spoiler

Mye av det jeg har sett av Aurora i reality har jeg tenkt at er tull. Hun gjør seg bare til, et slags image. Men i konkurransen hvor hun og Jan Tore konkurrerer i tema matlaging, blir jeg helt satt ut. 

Aurora fylte 30 år dagen etter hun røk ut av Farmen. En dame på 30 år som ikke vet at farin = sukker. Hun vet ikke hvor mye et dusin er heller. Og hvertfall ikke et snes. Hadde hun visst svarene, så hadde hun vel svart riktig. Virket som hun veldig gjerne ville bli.

Skal jo ikke være mulig?! 

At hun trodde Trond var 70-80 år, det må jo ha vært en spøk. Eller at hun er lei av å tape mot voksne menn som har opplevd krigen?! (Om Jan Tore Kjær (54 år) )

 

  • Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (5 minutter siden):

Hva synes dere om den nye storbonden?

Ganske kavete og unormalt følsom.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtFo skrev (1 time siden):

Elsker Aleks😍

Positivt overraska over Sofie💅

Ikke særlig begeistret for Malin og Marit. De klager og krenkes i alle retninger😳

Uggulf er sååå slitsom, kommanderer og kjefter, har null sosiale antenner🤡

Ingrid virker søt og blid😃

Trond har null karisma🥱

Christoffer er jo bare skjønn🤩

100% enig i alt 👍🥳

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Kveldens episode:

Aurora....Hun antar at Trond er 70-80 år 🙄😂😂😂

30 år og oppvokst under en stein eller? Det verste er at jeg er ikke forundret. 

 

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...