Fjugur Skrevet 1. juni 2022 #161 Del Skrevet 1. juni 2022 Tydelig at Tv2 har støvsugd markedet for kjendiser som faktisk gidder å stille opp. Her har de plukket på både B-, C- og D-listen 🙈🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 1. juni 2022 #162 Del Skrevet 1. juni 2022 De blir nok kjeldiser først etter at det har gått på TV 😄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 1. juni 2022 #163 Del Skrevet 1. juni 2022 Diamant skrev (Akkurat nå): De blir nok kjeldiser først etter at det har gått på TV 😄 *kjendiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juni 2022 #164 Del Skrevet 1. juni 2022 Ruspus skrev (26 minutter siden): En fin knippe p-kjendiser. Tenkte y der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juni 2022 #165 Del Skrevet 1. juni 2022 Djækklåsst skrev (2 timer siden): Hm, her må jeg nok kaste meg på "er dette kjendiser?"-bølga. Vet det er en klisjé i forbindelse med kjendisreality, men nå begynner man å skrape bunnen her. Mon tro hvor mange de har spurt, som har avslått, sikkert et tresifret antall. Ikke så rart etter forrige sesong, var ikke akkurat god reklame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juni 2022 #166 Del Skrevet 1. juni 2022 Fjugur skrev (23 minutter siden): Tydelig at Tv2 har støvsugd markedet for kjendiser som faktisk gidder å stille opp. Her har de plukket på både B-, C- og D-listen 🙈🙈 Hva kan man forvente liksom? Haakon Magnus og Siv Jensen? (Hadde vært kult hvis de var med og ble kjærester på Farmen da 😁) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juni 2022 #167 Del Skrevet 1. juni 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Hva kan man forvente liksom? Haakon Magnus og Siv Jensen? (Hadde vært kult hvis de var med og ble kjærester på Farmen da 😁) Hadde vært morsommere med Liv Signe Navarsete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juni 2022 #168 Del Skrevet 1. juni 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Hadde vært morsommere med Liv Signe Navarsete Ja 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juni 2022 #169 Del Skrevet 1. juni 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Ja 😆 Og så mottar hun upassende brev inne på gården Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juni 2022 #170 Del Skrevet 1. juni 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Og så mottar hun upassende brev inne på gården Fra storbonden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juni 2022 #171 Del Skrevet 1. juni 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Fra storbonden Som er i storbonde hytta sammen med hjelperne sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 1. juni 2022 #172 Del Skrevet 1. juni 2022 Elsker Malin Nesvoll, følger henne på Insta. Men må innrømme at jeg trodde hun skulle være med på den vanlige farmen når jeg så bildet. Kjente ikke igjen noen 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisu Skrevet 1. juni 2022 #173 Del Skrevet 1. juni 2022 (endret) Slår aldri feil, man må klage på at kjendisene ikke er kjendiser nok, alltid 😂 Kanskje på tide å akseptere at det ikke er A-kjendisene som pleier å bli med på disse realitykonseptene? Kun et par jeg ikke visste hvem var, flere jeg ikke kjenner så veldig godt til, men synes ikke det har så mye å si. Spent på Ingrid, liker henne. Håper på bedre stemning i år enn i fjor! Når starter det egentlig? Endret 1. juni 2022 av Sisu 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 1. juni 2022 #174 Del Skrevet 1. juni 2022 zzz 😴 Da slapp man å se denne sessongen (også) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juni 2022 #175 Del Skrevet 1. juni 2022 Sisu skrev (1 minutt siden): Slår aldri feil, man må klage på at kjendisene ikke er kjendiser nok, alltid 😂 Kanskje på tide å akseptere at det ikke er A-kjendisene som pleier å bli med på disse realitykonseptene? Kun et par jeg ikke visste hvem var, flere jeg ikke kjenner så veldig godt til, men synes ikke det har så mye å si. Spent på Ingrid, liker henne. Håper på bedre stemning i år enn i fjor! Når starter det egentlig? Ingrid er vel hun fra det rydde programmet? Starter i januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juni 2022 #176 Del Skrevet 1. juni 2022 Teardrop skrev (Akkurat nå): zzz 😴 Da slapp man å se denne sessongen (også) Kan jo bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisu Skrevet 1. juni 2022 #177 Del Skrevet 1. juni 2022 (endret) Cid skrev (5 minutter siden): Ingrid er vel hun fra det rydde programmet? Starter i januar Ja, og Symesterskapet, og driver Fæbrik sammen med Jenny Skavlan + noen andre, og har en podcast som er først på topplisten nå 🙂 Aha, ok, det var da veldig lenge til. Ja ja 😅 Endret 1. juni 2022 av Sisu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juni 2022 #178 Del Skrevet 1. juni 2022 Sisu skrev (Akkurat nå): Ja, og Symesterskapet, og driver Fæbrik sammen med Jenny Skavlan + noen andre, og har en podcast som havnet først på topplisten (hvert fall for noen uker siden) 🙂 Aha, ok, det var da veldig lenge til. Ja ja 😅 Siden de inviterer folk fra slike programmer så kunne de godt invitert Fredrik fra Oppussing på en dag 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 1. juni 2022 #179 Del Skrevet 1. juni 2022 Det resirkuleres nok av kjendiser i disse programmene, så det er i og for seg litt forfriskende at det er med en drøss av folk jeg ikke aner hvem er. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. juni 2022 #180 Del Skrevet 1. juni 2022 17.11 skrev (1 minutt siden): Det resirkuleres nok av kjendiser i disse programmene, så det er i og for seg litt forfriskende at det er med en drøss av folk jeg ikke aner hvem er. Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå