Gå til innhold

Farmen Kjendis 2023 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sol79 skrev (6 minutter siden):

Vil gjerne se kjendiser og ikke folk som Øyunn og Isak som ikke er kjendiser.

De store kjendisene vil ikke være med så derfor velger de mindre kjendiser, blir nok ikke bedre etter denne sesongen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vanessa Rudjord, Anne B. Ragde, Ingrid Helene Håvik, Petter Nordtug, Trond Giske, Petter Stordalen, Sylvi Listhaug

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hellstrøm må bli med og i løpet av sesongen så klikker det for han når noen ber han om å lage mat til de og han roper "Jeg er ikke kokken din!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Malin Nesvoll

Lars monsen

trine rein

solveig kloppen

agnetesh

emma ellingsen

hanne sigbjørnsen

alexandra roten

fred buljo

maria mena

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 23.3.2022 den 16.46):

Hellstrøm må bli med og i løpet av sesongen så klikker det for han når noen ber han om å lage mat til de og han roper "Jeg er ikke kokken din!"

Han må komme inn som utfordrer, da blir han sjokkert over hvor dårlige de er med hygienen der haha!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sen til tråden men denne gjengen hadde vært gøy å sett 😍😄

Ole Martin
Tommy Sharif
Vegar ylvis åker
Fredrik Solvang
Joakim Kleven
Hermann flesvig

Isabell Eriksen
Solveig kloppen
Else kåss furuset
Gabrielle Susanne Solheim Leithaug
Helene Olafsen
Tone Damli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloto skrev (1 time siden):

Litt sen til tråden men denne gjengen hadde vært gøy å sett 😍😄

Ole Martin
Tommy Sharif
Vegar ylvis åker
Fredrik Solvang
Joakim Kleven
Hermann flesvig

Isabell Eriksen
Solveig kloppen
Else kåss furuset
Gabrielle Susanne Solheim Leithaug
Helene Olafsen
Tone Damli

Ole Martin var med i årets sesong og Tommy var med i en tidligere sesong, håper virkelig at Ole Martin kommer inn som torpet deltaker i neste sesong, jeg har veldig sansen for han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Ole Martin var med i årets sesong og Tommy var med i en tidligere sesong, håper virkelig at Ole Martin kommer inn som torpet deltaker i neste sesong, jeg har veldig sansen for han :)

Ja, så sesongen i år. Hadde vært gøy om Ole Martin hadde vært med som fullverdig deltaker helt fra begynnelsen av. Jeg og har det, veldig god stemning med han :) Viste ikke at Tommy hadde vært med! Har bare sett de 2 siste sesongene. Kjipt ikke alle sesongene ligger ute på tv2 play. Lurer på hvorfor. Hadde vært så gøy å sett dem alle sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halloto skrev (8 minutter siden):

Ja, så sesongen i år. Hadde vært gøy om Ole Martin hadde vært med som fullverdig deltaker helt fra begynnelsen av. Jeg og har det, veldig god stemning med han :) Viste ikke at Tommy hadde vært med! Har bare sett de 2 siste sesongene. Kjipt ikke alle sesongene ligger ute på tv2 play. Lurer på hvorfor. Hadde vært så gøy å sett dem alle sammen. 

Ikke lenge til vi får vite hvem som blir med, håper det er noen store kjendiser for å gjøre opp for at Niklas er programleder :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 timer siden):

Ikke lenge til vi får vite hvem som blir med, håper det er noen store kjendiser for å gjøre opp for at Niklas er programleder :P 

Niklas er jo ikke programleder for Farmen kjendis :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifyousayso skrev (4 timer siden):

Niklas er jo ikke programleder for Farmen kjendis :)

Åja det var vanlig farmen det, uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper Niklas skjønner at vanlig Farmen varer mye lenger enn Farmen Kjendis, er en enorm jobb å være programleder der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om størrelsen på kjendisene, så lenge de er kjent for NOE (har gjort noe faktisk innen kreativt yrke eller forretningsliv), og ikke bare er kjent for å være kjent. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Ab_naturals skrev (På 10.5.2022 den 6.43):

Jeg bryr meg ikke om størrelsen på kjendisene, så lenge de er kjent for NOE (har gjort noe faktisk innen kreativt yrke eller forretningsliv), og ikke bare er kjent for å være kjent. 

Jeg bryr meg om de oppfører seg bra og skaper god tv underholdning, samma om de er de a eller c kjendis

Ikke lenge igjen til vi får vite nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (På 6.5.2022 den 11.16):

Håper Niklas skjønner at vanlig Farmen varer mye lenger enn Farmen Kjendis, er en enorm jobb å være programleder der.

Kanskje han gir seg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...